Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Wanneer doen we foto en meeten op fissa enso.
00.30 – 01.00 Donkey Rollers LIVE 73%  73%  [ 22 ]
02.00 – 03.00 D-Block & S-te-fan 27%  27%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 30
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 14:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb alleen Jordi (kakabeeyo) en G1LL gesproken.

Volgensmij zag ik Zenda, Patrickjeb en Chukkels nog ergens in de verte maar elke keer als ik er heen wou gaan kwam er weer een leuke track voorbij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 14:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik heb alleen Jordi (kakabeeyo) en G1LL gesproken.

Volgensmij zag ik Zenda, Patrickjeb en Chukkels nog ergens in de verte maar elke keer als ik er heen wou gaan kwam er weer een leuke track voorbij :P


ehm.. ik heet geen Jordi :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 15:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Broken Balance schreef:
Ik heb alleen Jordi kakabeeyo en G1LL gesproken.

Volgensmij zag ik Zenda, Patrickjeb en Chukkels nog ergens in de verte maar elke keer als ik er heen wou gaan kwam er weer een leuke track voorbij :P


ehm.. ik heet geen Jordi :$


Oh wacht even dat tussenhaakjes moet weg xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb ik jou gesproken dan? :P Kan er me er niks van herinneren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 15:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Heb ik jou gesproken dan? :P Kan er me er niks van herinneren xd


Ik sprak iemand die zei dat dat zijn HT naam was, of ik moet het slecht verstaan hebben haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
kakabeeyo schreef:
Heb ik jou gesproken dan? :P Kan er me er niks van herinneren xd


Ik sprak iemand die zei dat dat zijn HT naam was, of ik moet het slecht verstaan hebben haha :P


Ik weet het niet :P heb wel aantal HT'ers ontmoet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja mij haha. Verder nog The Venator, Bosskabouter en Zenda gezien/gesproken.

Heb ik trouwens het fotomoment gemist of heeft dat niet plaatsgevonden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 21:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Er is niet een speciale hardtraxx groepsfoto genomen nee, de meeting was ook wat karig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 12:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zag jou nog lopen trouwens Kees, ik tikte op je rug maar je draaide je niet om, of keek volgens mij de verkeerde kant op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Patrickjeb

Ik heb jou helemaal niet gezien :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 15:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Broken Balance schreef:
Patrickjeb

Ik heb jou helemaal niet gezien :cry:


Ik zag je wel staan ergens, volgensmij op de decks naast een paar meiden :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou goed kunnen haha :P Halve tijd op het deck gestaan.

The Venator schreef:
Er is niet een speciale hardtraxx groepsfoto genomen nee, de meeting was ook wat karig.

Alleen Mike heeft nog een foto laten maken. Staat een 10 man op, maar bij lange na niet heel HT
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 18:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik zag jou nog lopen trouwens Kees, ik tikte op je rug maar je draaide je niet om, of keek volgens mij de verkeerde kant op :P


Niet eens gemerkt denk ik :D Teveel met de muziek bezig :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
patrickjeb schreef:
Broken Balance schreef:
Patrickjeb

Ik heb jou helemaal niet gezien :cry:


Ik zag je wel staan ergens, volgensmij op de decks naast een paar meiden :corn:

Ja, met één meid in het bijzonder xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 19:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ja, met één meid in het bijzonder xd

Haha, pest die arme knul niet zo, die heeft het er zaterdag al zwaar zat mee gehad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 20:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:lol: :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet ook altijd lachen als mensen die ik vaag wel ken, maar nog nooit gezien heb me enthousiast begroeten xd Teupie was dit keer een goed voorbeeld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik moet ook altijd lachen als mensen die ik vaag wel ken, maar nog nooit gezien heb me enthousiast begroeten xd Teupie was dit keer een goed voorbeeld xd


Shit hey, jij bent echt een populair jonkie :oh: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dat valt mee :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 00:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wie is Dennis Vromans? Hij tagde me op facebook maar ik weet eerlijk gezegd niet wie het is :P Of we moeten elkaar al eens ontmoet hebben en dat ik het vergeten ben.

Verder niet heel veel mensen gezien, maar was ook vooral bij m'n eigen groep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 01:00 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Wie is Dennis Vromans? Hij tagde me op facebook maar ik weet eerlijk gezegd niet wie het is :P Of we moeten elkaar al eens ontmoet hebben en dat ik het vergeten ben.

Verder niet heel veel mensen gezien, maar was ook vooral bij m'n eigen groep.


cb92 geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 11:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wie is Dennis Vromans? Hij tagde me op facebook maar ik weet eerlijk gezegd niet wie het is :P Of we moeten elkaar al eens ontmoet hebben en dat ik het vergeten ben.

Verder niet heel veel mensen gezien, maar was ook vooral bij m'n eigen groep.


Dat ben ik :P Jammer genoeg niet gezien/gesproken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

Maar wel stug taggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij toeval Nando (The Shade) ontmoet, ging naast hem zitten tijdens TBY :)

@Nando, de plaat was trouwens Phases, niet Les Drums ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Maar wel stug taggen


Vervelend hè dat taggen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten