Koekoekwrote:Jij en 6556 anderen als ik ticketswap mag geloven
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Alles goed verder?wrote:wahwhawahah xdxdxddxdxxd!11!!1!wrote:Jij en 5000 anderen als ik ticketswap mag geloven
Kees wat heb je nou weer binnen gehaald?
nee ik ga niet!wrote:Meneereendtje?wrote:We hebben er weer eentje hoor
Ticket binnen!
Erg veel zin in. Zal wel een avondje Millennium/Industrial/Early Rave worden denk ik! 
Zin in!!wrote:Ticket binnen!Erg veel zin in. Zal wel een avondje Millennium/Industrial/Early Rave worden denk ik!
Ticket verkocht dus helaas niet mer aanwezig.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ticket ook verkocht. 
-
JHardtraxxer
- 167 posts member since 2017
- last seen Aug 2024
Nog 3 weekjes. zin in. Wordt me eerste Thunderdome 
Gisteren toch nog 2 kaartjes kunnen fixen! Laat maar komen 
*insert 'waar blijft de time-table' post here*
Ben ik de enige die nogsteeds kippenvel krijg als ik de trailer zie?
Nog maar 6 daagjes!!
Nog maar 6 daagjes!!
-
JHardtraxxer
- 167 posts member since 2017
- last seen Aug 2024
Graag timetable. Zodat ik een persoonlijke timetable kan maken. Waar niks meer van terecht komt eenmaal op het feest aangekomen.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Ik zag sommige artiesten al hun settime posten dus het zal niet lang meer duren denk ikwrote:*insert 'waar blijft de time-table' post here*
Moooii, want dan dit:wrote:Ik zag sommige artiesten al hun settime posten dus het zal niet lang meer duren denk ikwrote:*insert 'waar blijft de time-table' post here*
wrote:Graag timetable. Zodat ik een persoonlijke timetable kan maken. Waar niks meer van terecht komt eenmaal op het feest aangekomen.
Hele gunstige timetable zeg, kan alles zien wat ik wil!
Voornamelijk bij de Industrial en Millennium te vinden, met enkele uitstapjes naar Dr. Peacock en N-Vitral denk ik. Godverdomme zin in godverdomme 
wrote:Hele gunstige timetable zeg, kan alles zien wat ik wil!Godverdomme zin in godverdomme
Wintertijd komt toch juist zondag dan?
Ik zit er niet helemaal in, maar 100% Dreamteam is gestopt, toch? Proppie wilde hier niet meer aan deelnemen, dacht ik? 75% Dreamteam draait nog wel eens, zoals afgelopen zomer. Met alle 4 de leden vrij kort achter elkaar op de timetable zou je kunnen denken dat het er nog wel in zit
Ik ga er zelf niet heen maar zou me hier nog wel kunnen vermaken. Btw: waar is de hardstyle?
Ik ga er zelf niet heen maar zou me hier nog wel kunnen vermaken. Btw: waar is de hardstyle?