Ik mis een uptempo raw stage idd
wrote:Btw: waar is de hardstyle?
wrote:Btw: waar is de hardstyle?
Op de tijdtafel staat zaterdagwrote:Ja, timetable gaat ook van 2:00 naar 2:00 naar 3:00wrote:Wintertijd komt toch juist zondag dan?
wrote:wrote:Btw: waar is de hardstyle?Wtf
wrote:Dat is toch nooit hier of vergis ik me nou?wrote: Btw: waar is de hardstyle?

wrote:GODVERDOMME
wrote:Zin an.
Waarschijnlijk veel te vinden bij de terror, uptempo met hier een daar een uitstapje naar wat andere area's.wrote:GODVERDOMME
Zo ja de tering nu zit ik ook te twijfelenwrote:Al die kaarten op Ticketswap doen me toch twijfelen
Ben ook alleen, je komt vanzelf wel mensen tegenwrote:Al die kaarten op Ticketswap doen me toch twijfelen. Op de fiets naar Thunderdome is toch helemaal goud haha. Kan alleen geen mensen fixen die mee willen wss
Zal er aan denkenwrote:Neem ook effe een bord mee en schrijf daar in het groot: PAPERCLIP op, bij voorbaat dank.wrote: Waarschijnlijk veel te vinden bij de terror, uptempo met hier een daar een uitstapje naar wat andere area's.
Te herkennen aan rode Australian broek zwart t-shirt en zwart met grijze pet.
Toch vreemd... Je verwacht van ID&T toch wel een beter niveau qua organisatie dan. Hoeveel kaarten zijn er dan eigenlijk verkocht vraag ik mij af?wrote:Promo was echt gruwelijk. Verder was het wel een leuk feestje, maar organisatorisch veel beter meegemaakt. Veel te weinig wc's (flink smerig ook) en het was echt veel te druk, wat een mensenmassa zeg. Soms waren area's gewoon afgesloten door de drukte, mag natuurlijk nooit..