Naja meer millennium?wrote:Staan een aantal leuke namen tussen. Goed dat ze hier wel een industrial only area kunnen neerzetten. En inderdaad hopen dat Heroes of Hardcore meer een Millennium stage wordt. Aan de namen te zien wel in ieder geval. Ik ga me hier wel vermaken.
Kans is aanwezig lijkt me.wrote: Hopen dat ze bij succes gewoon volgend jaar weer een Thunderdome in de zelfde vorm doen.
Staat op het ticket, vaak bij de barcode waar ook je naam staat zoals:wrote:Kan iemand me vertellen, hoe ik een VIP en een normaal toegang ticket kan herkennen?

Ow balen, nu kan ik niet meer naar Qapital 2017wrote:Mocht het je eigen ticket zijn, Koen. Haal dan even de barcode weg. Ik heb hem namelijk al gekopieerd
Je mag mijn HHZ ticket hebben als troost.wrote:Ow balen, nu kan ik niet meer naar Qapital 2017wrote:Mocht het je eigen ticket zijn, Koen. Haal dan even de barcode weg. Ik heb hem namelijk al gekopieerd
Oh dat zou wel heel fijn zijnwrote:Je mag mijn HHZ ticket hebben als troost.wrote:Ow balen, nu kan ik niet meer naar Qapital 2017wrote:Mocht het je eigen ticket zijn, Koen. Haal dan even de barcode weg. Ik heb hem namelijk al gekopieerd
Francois Maas is echt een topper. Weleens contact mee gehad met mijn werk, hij heeft echt super veel passie voor zijn werkwrote:Leuk leesvoer met de projectmanager van TD: http://www.entertainmentbusiness.nl/nie ... -never-die