Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 09:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Feest: Thunderdome
Datum: 28-10-17
Locatie: Utrecht
Leeftijd: 18+
Ticketsale: thunderdome.com
Die hard pashouders: 24 feb
Inschrijving early raver sale: in april
Reguliere kaartverkoop: 24 juli

Line-up:
*INCOMPLEET*

(The Dream Team)
Dano
Gizmo
The Prophet
Buzz Fuzz
Drokz
Bass-D
Noize Suppressor
Darkraver
Evil Activities
Weirdo
Neophyte
Marc Acardipane
Art Of Fighters
DJ Rob
Partyraiser
Promo
Leviathan
The Viper
Unexist
The Sickest Squad
Rob Gee
The Stunned Guys
Dr. Peacock
Tommyknocker
MC Da Mouth Of Madness

R.I.P. (Wordt waarschijnlijk een tribute set)

Bron: http://www.25yearsofhardcore.com

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf nooit Thunderdome bezocht maar denk dat nu 95% van de mensen gaan alleen voor de naam, zal de sfeer waarschijnlijk niet ten goede komen. Ben benieuwd of de programmering zich meer richt op wat toen veel gedraaid werd of dat het toch een feest van de huidige populaire stijlen wordt. Hoop dat het geen 2e MoH gaat worden.

Bij een sterke line-up misschien wel aanwezig, anders laat ik m'n kaartje aan de ecktuh gabbers. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 10:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Thunderdome is 18+ :P MOH 16+. Maakt wel een verschil en Thunderdome is altijd een feest voor liefhebbers geweest.

Eenmaal Thunderdome geweest in december 2009 ook in de Jaarbeurs.

Beste hardcore feest tot hedendaags. Sfeer was ongekend goed en er werd ijzersterk gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
MOH 16+


Onjuist, laatste jaren niet meer.

Broken Balance schreef:
december 2009.


Daar noem je ook een flink aantal jaren geleden. Soort bezoekers is natuurlijk bij lange na niet meer te vergelijken met toen en ook de muziek niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartverkoop:

Die hard pashouders: 24 feb
Inschrijving early raver sale: in april
Reguliere kaartverkoop: 24 juli
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had vernomen dat dit feest 25+ zal worden. Zal er wel volledig naast zitten, want kan dit nergens terugvinden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 10:14 
 
Hardtraxx Veteran

Thermometer schreef:
Ik had vernomen dat dit feest 25+ zal worden. Zal er wel volledig naast zitten, want kan dit nergens terugvinden. :P


Heb ik in de wandelgangen ook vernomen inderdaad. Bij een goede line-up ga ik wel proberen aanwezig te zijn. Bij 25+ en/of slechte line-up laat ik 'm lekker schieten. In ieder geval lekker in de buurt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 10:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
De line-up voor Thunderdome: 25 years of hardcore wordt binnenkort bekendgemaakt. De Hard-pashouders kunnen vanaf 24 februari tickets kopen. De inschrijvingen voor Early Raver starten in april en de reguliere kaartverkoop op 24 juli.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar deze datum en locatie.. Betekent dus geen unlocked meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige reden dat ik hier naar uitkijk :lol:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6490502 ... best_.html

Maar wel leuk voor die mensen (L)

@Exterkate: gaat lekker met die B2S feesten ofniet, Thrillogy/Knock Out/Unlocked allemaal al gone
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

Thermometer schreef:
Ik had vernomen dat dit feest 25+ zal worden. Zal er wel volledig naast zitten, want kan dit nergens terugvinden. :P

Ik hoop het wel eigenlijk. In 2012 had ik kaarten maar uiteindelijk toch verkocht aan iemand die al vaker was geweest en achter het net had gevist. Ik vind een hardcore feest op z'n tijd wel geweldig maar als ik om me heen ook zie wat voor een hype dit heeft los gemaakt verwacht ik veel mensen die alleen gaan met de gedachte: Ik kan zeggen dat ik er ben geweest.

Laat dan maar lekker al die oude gappies een avond uit het verleden herbeleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja helemaal mee eens, gaan ze weer geforceerde dingen proberen die misschien totaal niet blijken te werken.

Schat B2S nog wel hoog in, hebben toch een schat aan ervaring, maar ze moeten wel echt met de bezem door het creatieve team heen want Unlocked was qua thema natuurlijk helemaal ruk.

Maargoed idd genoeg over b2s, Thunderdome 25+ zou ik wel ludiek vinden, maar je moet toch het feest uitverkopen he... dus ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja helemaal mee eens, gaan ze weer geforceerde dingen proberen die misschien totaal niet blijken te werken.

Schat B2S nog wel hoog in, hebben toch een schat aan ervaring, maar ze moeten wel echt met de bezem door het creatieve team heen want Unlocked was qua thema natuurlijk helemaal ruk.

Maargoed idd genoeg over b2s, Thunderdome 25+ zou ik wel ludiek vinden, maar je moet toch het feest uitverkopen he... dus ben benieuwd.


Feit blijft dat ze bijvoorbeeld met KnockOut hun eigen concept om zeep hebben geholpen. In mijn ogen een ijzersterk concept, maar de battles waren zooooo voorspelbaar en dus ook saai. B2B sets die je overal terug kan vinden. Pak bijv. zo'n Frontliner vs Radical, dat zijn nou unieke en leuke battles :woot: zoveel potentie in het concept en zó slecht mee omgegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij beide Die Hard Days geweest, dus misschien deze ook meepakken, ook al ben ik niet eens een grote hardcore fan. Mensen kunnen grappen wat ze willen, maar die 'aparte sfeer' is echt aanwezig bij Thunderdome. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 12:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thunderdome 2005 vergeet ik nooit meer.. Partyraiser was toen nog niet heel bekend, de tering die set :worship: :worship: :worship: en die sfeer.. foeiii

daarna nog een aantal keer bezocht, echter vond ik het steeds minder worden!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 12:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Thermometer schreef:
Ik had vernomen dat dit feest 25+ zal worden. Zal er wel volledig naast zitten, want kan dit nergens terugvinden. :P

Ik hoop het wel eigenlijk. In 2012 had ik kaarten maar uiteindelijk toch verkocht aan iemand die al vaker was geweest en achter het net had gevist. Ik vind een hardcore feest op z'n tijd wel geweldig maar als ik om me heen ook zie wat voor een hype dit heeft los gemaakt verwacht ik veel mensen die alleen gaan met de gedachte: Ik kan zeggen dat ik er ben geweest.

Laat dan maar lekker al die oude gappies een avond uit het verleden herbeleven.


Wat nou oud.

Als het 25+ is is het voor mij geen probleem maar goed, wil toch wel vrienden meehebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 13:00 
 
Hardtraxxer

Heel erg vet nieuws dit, had er graag eerder eens heen willen gaan maar was er helaas (veel) te jong voor. Ben alleen wel bang dat er erg veel dagjesvolk heen gaat om te kijken of het gehalte vdk mensen net zo erg is als dat al die filmpjes op dumpert doen geloven (en dat is zo), wat de sfeer niet ten goede zal komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:
Thermometer schreef:
Ik had vernomen dat dit feest 25+ zal worden. Zal er wel volledig naast zitten, want kan dit nergens terugvinden. :P

Ik hoop het wel eigenlijk. In 2012 had ik kaarten maar uiteindelijk toch verkocht aan iemand die al vaker was geweest en achter het net had gevist. Ik vind een hardcore feest op z'n tijd wel geweldig maar als ik om me heen ook zie wat voor een hype dit heeft los gemaakt verwacht ik veel mensen die alleen gaan met de gedachte: Ik kan zeggen dat ik er ben geweest.

Laat dan maar lekker al die oude gappies een avond uit het verleden herbeleven.


Wat nou oud.

Als het 25+ is is het voor mij geen probleem maar goed, wil toch wel vrienden meehebben :P

Ja snap ik, parkzicht feesten zijn trouwens ook altijd 25+ toch? Misschien dat TD toch voor 21+ gaat.
ach het blijft speculeren. Het zal ongetwijfeld heel vet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

25+ ik hoop toch maar van niet :D ..

Ik was erbij bij The Final Exam en de eerste Die Hard Day..
Zou sneu zijn moest ik nu geen toegang krijgen .. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ben benieuwd of de programmering zich meer richt op wat toen veel gedraaid werd of dat het toch een feest van de huidige populaire stijlen wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 20:25 
 
Hardtraxxer

StevenvanKuijk schreef:
MelvinFR schreef:
Ben benieuwd of de programmering zich meer richt op wat toen veel gedraaid werd of dat het toch een feest van de huidige populaire stijlen wordt.

"Celebrating 25 years of hardcore"
Vermoed dus dat alles aanbod komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1998 was mijn eerste Thunderdome :$
Na jaren afwezigheid misschien maar weer eens kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 20:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Kaartverkoop:

Die hard pashouders: 24 feb
Inschrijving early raver sale: in april
Reguliere kaartverkoop: 24 juli

Aardige drietrapsraket
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijft toch bijzonder hoe ze Thunderdome van nagenoeg dood weer zo gehypet hebben. In 2007 een totaal mislukte editie in de RAI waar ze zelfs een goedmakertje in de HMH voor hebben 'moeten' organiseren, sindsdien liepen de bezoekersaantallen scherp terug. Persoonlijk zelf in 2008 een prima editie meegemaakt in de Jaarbeurs, 2009 was echt een aanfluiting met die 2e en 3e area in een klein zaaltje gescheiden door zeecontainers en 0 aankleding, 2010 had een stoer concept maar werd slecht ontvangen en na 2011 was de rek er uit dus besloten ze te kappen. Inmiddels was het concept aan alle kanten al ingehaald qua programmering, productie, show enzovoorts en dat zag ID&T zelf ook wel in.

The Final Exam als slim marketingtrucje gebruikt om het uit te verkopen, ook volop zeggen dat het echt de laatste was. Zou ook zo zijn omdat ID&T er geen rek meer in zag. Maar juist doordat het de laatste was en mensen speciaal 'nog een keertje dan' naar Thunderdome gingen was de sfeer daar zo goed dat mensen iets vonden wat ze misten. Ze vergaten 'spontaan' de slechte edities tussen 2007 en 2011, met halfvolle zalen en karige areas. Vervolgens 5 jaar de spanning opbouwen en het toch weer organiseren. Well played ID&T :thumbsup:

Zelf twijfel ik nog of ik zal gaan. Waarschijnlijk wel. Het blijft toch Thunderdome :$


EDIT: Website staat online op http://www.25yearsofhardcore.com. Het is van 22:00-07:00, minimumleeftijd is 18 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 03:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Door het stoppen hebben ze wel een "veilig" eerste Thunderdome bestaan gemaakt. Als ze door waren gegaan en het zou niks/slecht ontvangen worden dan ben je je troefkaarten kwijt voor een doorstart én eventueel de naam verslechterd. Nu hebben ze beiden en zal een mogelijke slechte editie nooit de oude Thunderdome schade toebrengen.
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten