Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2025 12:34 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Regel gewoon een Bob ouwe, hoe moeilijk kan het zijn :P Lijstje bijhouden en iedereen een keer laten rijden.

Dit, of een hotel of ergens anders overnachten. Da's geen ramp hoor.

Rickzel schreef:
Jasper620 schreef:
Dat in onze groep al eens geprobeerd, elke keer bleek de bob er erger aan toe te zijn dan de rest van de groep :lol:

Dan is je bob een behoorlijk zwakzinnige kk mongool en kun je beter andere vrienden zoeken.

Dat vind ik echt niet kunnen. Ik snap die ' :lol: ' dan ook totaal niet....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2025 12:57 

Hardtraxx Elite

Jongons rustig aan, heb ook wel meerdere verhalen dat de bob toch wat meer dronk dan andere, uiteindelijk kon dan iemand anders prima rijden en vond het niet erg om aan de cola te gaan. Wellicht is dat bij hem ook zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2025 13:04 

Hardtraxx Veteran

heb ook wel wat unhinged dingen gedaan in het verleden die heel verkeerd hadden kunnen aflopen en erom lachen is iig het laatste wat ik zou doen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2025 13:05 

Hardtraxx Veteran

edit: perongeluk dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2025 13:41 

Hardtraxx Elite

Mocht het zo zijn, valt het inderdaad echt niet goed te praten, dus snap het ook wel weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2025 13:47 

Hardtraxx Addict

Snap sowieso niet dat jullie überhaupt reageren op dat nepaccount
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2025 15:24 

Hardtraxxer

11travel bus is prima te doen hoor. Was altijd sceptisch, maar eigenlijk best prima zo'n bus. En als iemand niet komt opdagen omdat ie nog op Saturnus is, rijd de bus gewoon weg, weg is pech, eigen verantwoordelijkheid:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2025 23:23 

Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Jasper620 schreef:
corneelwr schreef:
Regel gewoon een Bob ouwe, hoe moeilijk kan het zijn :P Lijstje bijhouden en iedereen een keer laten rijden.

Dat in onze groep al eens geprobeerd, elke keer bleek de bob er erger aan toe te zijn dan de rest van de groep :lol:

Dan is je bob een behoorlijk zwakzinnige kk mongool en kun je beter andere vrienden zoeken.

Wil geen andere vrienden. We zijn allemaal zo. Daarom lach ik erom. Iedereen verneukt het steeds als die bob is. Soort traditie geworden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2025 23:24 

Hardtraxx Newbie

Paling schreef:
Snap sowieso niet dat jullie überhaupt reageren op dat nepaccount

Wat poep jij nou weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2025 13:36 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
Houd dit feest nou eens een keer overdag!!

Ik denk dat Thunderdome een beetje in een spagaat zit wat dat betreft. Want de Jaarbeurs mist capaciteit ca. 20.000 man, sinds die main hal weg is. De enige locatie met meer capaciteit is de RAI in Amsterdam, maar daar mogen geen nacht evenementen meer gehouden worden. Volgens mij straks in de Jaarbeurs ook niet meer als die nieuwe woonwijk er eenmaal staat. Op lange termijn zullen ze weinig keuze hebben! Dat zal inderdaad voor een event als Thunderdome geen goede ontwikkeling zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2025 21:38 

Hardtraxxer

Maar weer eens kijken bij Thunderdome, mijn laatste was 2008 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2025 20:23 

Hardtraxx Newbie

Als het in NL niet mee ‘s nachts kan, dan hoop ik dat ze jaarlijks nachteditie gaan doen in Antwerpen. Dat was vorige keer echt een mooi feestje! En in de basis zijn feestjes overdag naar mijn mening heel fijn, maar soms ff een keer de nacht pakken is ook tof. Ground Zero ook echt van genoten, baal er zo van dat dit nu weg is. Met 11travel leek de partybus meer op zo’n snowglobw, dat is naar Defqon veel beschaafder. En ben 43 dus als het voor mij nog te doen is, dan voor jongere lui toch ook haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2025 23:55 

Hardtraxx Veteran

Heb eens gekeken op de site van de gemeente Utrecht, ze gaan als eerste nieuwe woningen bouwen naast de Jaarbeurs. Ik denk dat we dan wel definitief afscheid kunnen gaan nemen van feesten daar,
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2025 19:18 

Hardtraxxer

hurricane schreef:
Heb eens gekeken op de site van de gemeente Utrecht, ze gaan als eerste nieuwe woningen bouwen naast de Jaarbeurs. Ik denk dat we dan wel definitief afscheid kunnen gaan nemen van feesten daar,

Woningen zijn daar inmiddels allang opgeleverd. Of ze moeten echt PAL naast de Jaarbeurs bouwen maar dat is nagenoeg al het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2025 20:55 

Hardtraxx Veteran

poekiepoes12 schreef:
hurricane schreef:

Woningen zijn daar inmiddels allang opgeleverd. Of ze moeten echt PAL naast de Jaarbeurs bouwen maar dat is nagenoeg al het geval.

Dat is op een andere plek. Waar eerst de grootste hal stond, is nu een zandvlakte. En daar komen ook nieuwe woningen.
Zie ook de webcam https://bouw.live/beurskwartier-utrecht/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 15:30 

Hardtraxx Newbie

poekiepoes12 schreef:
hurricane schreef:

Ze zijn bezig met minstens 2500 woningen, 5000 kantoorplekken, wat parken en andere voorzieningen, deze zijn nog lang niet allemaal opgeleverd.

Tijdens Thunderdome 2023 hadden ze de mainstage verplaatst omdat de allergrootste zaal (Prins van Oranje hal) tegen de vlakte ging en nu een grote zandvlakte is. Hier komen nog een aantal bouwblokken waar allemaal apartementen en kantoren in komen, en van wat ik me kan herinneren starten ze deze bouw in 2027, dus deze apartementen gaan uiteindelijk echt wel last krijgen van de geluidsoverlast die Thunderdome produceert in de nacht, aangezien het geluid best wel naar buiten lekt.

Ze hebben Jaarbeurs wel ontzettend gerenoveerd van wat ik begreep, dus misschien hebben ze hier wat aan gedaan, maar ik betwijfel het me. Uiteindelijk ben ik bang dat Jaarbeurs geen optie meer is voor Thunderdome, tenzij ze verder gaan als dag evenement, of ze moeten weer teruggaan naar de RAI, wat ze sowieso al weer is wouden doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2025 22:41 

Hardtraxxer

Ik heb het niet exact op m'n netvlies maar fiets er vaak genoeg langs. Het is waarschijnlijk maar net wat je 'naast' de Jaarbeurs noemt. Er zijn al hartstikke veel woningen en kantoorpanden opgeleverd maar het zal er dan nog wel extra dicht op komen te staan de verdere nieuwbouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2025 13:22 

Hardtraxx Newbie

poekiepoes12 schreef:
Ik heb het niet exact op m'n netvlies maar fiets er vaak genoeg langs. Het is waarschijnlijk maar net wat je 'naast' de Jaarbeurs noemt. Er zijn al hartstikke veel woningen en kantoorpanden opgeleverd maar het zal er dan nog wel extra dicht op komen te staan de verdere nieuwbouw.

Op https://beurskwartier.nl/ valt een interactieve kaart te zien, hier zie je ook de grote zandvlakte die er momenteel nog ligt (knopjes met straks en nu).

Hier kan je zien wat er nog allemaal komt te staan straks.

Nu gaat het voornamelijk om het stukje Beurskwartier wat op die zandvlakte komt. En daaraan beginnen ze nog lang niet.
https://beurskwartier.nl/project/beurskwartier/

Afbeelding

Wat komt er?
    - Minstens 2.500 nieuwe woningen voor zo’n 4.000 tot 5.000 mensen.
    - Gebouwen verschillen in hoogte: 12, 25 en 45 meter. Hoogbouw: 70 of 90 meter.
    - Appartementen en werkruimtes in verschillende maten en prijsklassen. Koop- en huurwoningen. Huurwoningen: sociale middel dure tot dure huurhuizen.
    - Nieuwe werkplekken voor ongeveer 5.000 mensen.
    - 2 parken en voorzieningen voor cultuur, recreatie en uitgaan.

Dit gaat uiteindelijk echt wel invloed krijgen op de feesten die gegeven worden in de Jaarbeurs en ik denk dat ze daardoor ook geen nachtvergunningen zullen krijgen in de toekomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2025 16:10 

Hardtraxxer

A ja zie het nu wat je bedoelt. De flats die ik bedoelde staan daar net voor, verder vandaan. Scheelt 50-100 meter. Dus zal wel iets verschil maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2025 01:59 

Hardtraxx Veteran

Floorplan:

Afbeelding

Waarbij area 01 Jaarbeurs hal 12 is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2025 07:10 

Hardtraxx Elite

hurricane schreef:
Floorplan:

Afbeelding

Als ik het goed zie dus nu de hoofd zaal waar vroeger de ingang was en de ingang is de uitgang van de vroegere hoofd zaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2025 10:12 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
hurricane schreef:
Floorplan:

Afbeelding

Als ik het goed zie dus nu de hoofd zaal waar vroeger de ingang was en de ingang is de uitgang van de vroegere hoofd zaal?

Zoals het pre-2023 was wel ja. In 2023 zat de Hardcore Bingo waar nu de mainstage is. Nu zitten de terror en uptempo waar in 2023 de mainstage was. Misschien wel een slimmere oplossing, de mainstage met die palen zo vooraan in de zaal was niet per se praktisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2025 14:46 

Hardtraxx Veteran

Zal het eerste uur wel weer zoeken worden hoe de zaal indeling precies is. Ben daar na een aantal keren Thunderdome nog steeds niet achter aangezien het vrijwel iedere jaar anders is geweest. Alleen 2019 en 2022 waren wel redelijk gelijk aan elkaar.

Veel opstaan voor mainstage en industrial (Dark Dome) en die liggen bij elkaar dus gelukkig niet oneindig rondjes lopen dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2025 19:05 

Hardtraxxer

Net besloten om ook te gaan. Dus nu met ov richting Utrecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2025 19:35 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

Ben denk ik veel bij de Dark dome vanavond.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten