poekiepoes12 schreef:
hurricane schreef:
Heb eens gekeken op de site van de gemeente Utrecht, ze gaan als eerste nieuwe woningen bouwen naast de Jaarbeurs. Ik denk dat we dan wel definitief afscheid kunnen gaan nemen van feesten daar,
Woningen zijn daar inmiddels allang opgeleverd. Of ze moeten echt PAL naast de Jaarbeurs bouwen maar dat is nagenoeg al het geval.
Ze zijn bezig met minstens 2500 woningen, 5000 kantoorplekken, wat parken en andere voorzieningen, deze zijn nog lang niet allemaal opgeleverd.
Tijdens Thunderdome 2023 hadden ze de mainstage verplaatst omdat de allergrootste zaal (Prins van Oranje hal) tegen de vlakte ging en nu een grote zandvlakte is. Hier komen nog een aantal bouwblokken waar allemaal apartementen en kantoren in komen, en van wat ik me kan herinneren starten ze deze bouw in 2027, dus deze apartementen gaan uiteindelijk echt wel last krijgen van de geluidsoverlast die Thunderdome produceert in de nacht, aangezien het geluid best wel naar buiten lekt.
Ze hebben Jaarbeurs wel ontzettend gerenoveerd van wat ik begreep, dus misschien hebben ze hier wat aan gedaan, maar ik betwijfel het me. Uiteindelijk ben ik bang dat Jaarbeurs geen optie meer is voor Thunderdome, tenzij ze verder gaan als dag evenement, of ze moeten weer teruggaan naar de RAI, wat ze sowieso al weer is wouden doen.