Iemand aan loyalty code over? Bespaard weer stress morgen haha
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Ging om 5 over de verkoop in. Was er bang voor, maar ticket is binnen 
Kaarten binnen! Heel benieuwd! Maar de vraag is blijft het 'snachts of overdag, en wat doet dit met de charme van het feest!
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Kijkende Maa het fb event is het snachts maar als de regering nee zegt mag ik toch hopen dat ze het overdag doen en de ramen verduisteren in de gangenwrote:Kaarten binnen! Heel benieuwd! Maar de vraag is blijft het 'snachts of overdag, en wat doet dit met de charme van het feest!
Ik ben oom zeer benieuwd hoe de organisatie hiermee omgaat. OMT adviseert al geen verdere versoepelingen.
Overdag zou voor mij geen probleem zijn. Al wordt het dan wel iets eerder weggaan voor het halen van de trein.
Overdag zou voor mij geen probleem zijn. Al wordt het dan wel iets eerder weggaan voor het halen van de trein.
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Prima line up
Heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat de uptempo whatsapp groep gepikeerd is over de lineup, dus dat zorgt er voor dat ik behoorlijk hyped ben als niet-hardcore kenner!wrote:Prima line up
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Ja dat valt best mee op de mainwrote:Heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat de uptempo whatsapp groep gepikeerd is over de lineup, dus dat zorgt er voor dat ik behoorlijk hyped ben als niet-hardcore kenner!wrote:Prima line up
Geen idee hoe boeiend de uptempo djs op de uptempo stage zijn
Opvallend wel dat sefa en peacock ontbreken
Oohw das gek, vind de uptempo line-up namelijk ook gewoon goed. Ook heerlijk om te zien dat Ophidian op de main staatwrote:Heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat de uptempo whatsapp groep gepikeerd is over de lineup, dus dat zorgt er voor dat ik behoorlijk hyped ben als niet-hardcore kenner!wrote:Prima line up
Gelukkig weer een Industrial stage i.p.v. die combi met Frenchcore. Ook toffe namen op de main en de Millennium ziet er ook weer goed uit. Zal wel weer flink bal worden! 
Ja en dan Crypton en Billx bij de uptempo.
En waar is S E F A
En waar is S E F A
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Spitnoise vs DRS

-
LHardtraxxer
- 216 posts member since 2021
- last seen 25 days ago
Billx opzoeken bij de Uptempo dan maar.. daarna snel weer weg.
-
JHardtraxxer
- 94 posts member since 2017
- last seen 5 hours ago
Heerlijke line-up.
Ophidian en Promo op de main, Dione bij de millennium en de Industrial zaal is ook dikke prima!
Ophidian en Promo op de main, Dione bij de millennium en de Industrial zaal is ook dikke prima!
Tijden aangepast! Nu overdag van 15:00 tot 00:00, vind dit zelf vele malen beter 
-
THardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2021
- last seen Dec 2024
Blij dat het en overdag feestje is geworden
Hyped voor mijn eerste X thunderdome
Hyped voor mijn eerste X thunderdome
beter dit!!wrote:Tijden aangepast! Nu overdag van 15:00 tot 00:00, vind dit zelf vele malen beter
Kan er al iemand personaliseren? dat zou na gister mogelijk zijn.
Krijg je dan een nieuwe email met daarin de link of gaat het anders? kan iemand mij het uitleggen? Ik ontvang net een mailtje dat ik wel een refund kan aanvragen omdat de tijden zijn veranderd maar geen link om te personaliseren
Krijg je dan een nieuwe email met daarin de link of gaat het anders? kan iemand mij het uitleggen? Ik ontvang net een mailtje dat ik wel een refund kan aanvragen omdat de tijden zijn veranderd maar geen link om te personaliseren
Oeh Prima tijden! wel waarschijnlijk een half uur eerder weg voor het halen van de laatste trein
-
THardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2021
- last seen Dec 2024
Dacht pas van 8ste of 9de nov dat je dit kon doen heb ik zien paseren op thunderdome groep..wrote:Kan er al iemand personaliseren? dat zou na gister mogelijk zijn.
Hier ook die mail gehad , dus zal wel volgen