Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2022 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er komen weer plukjes kaarten op TS
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2022 10:01 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Stond the satan niet op de main?
Mis hem nu geheel in de line up

Dat klopt, viel mij ook op. Vind ik eigenlijk wel jammer..

Edit: lees op zijn facebook dat hij niet kan vanwege “VISA issues”. Niet zo gek misschien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top feest gehad! Muzikaal gezien kon het voor mij niet veel beter. Catscan, TOA, Promo, The Viper, Angerfist & Tha Playah, Vince, Chosen Few & Dano en een stuk van Day-Mar & Negative A gezien. Was allemaal heel dik! Organisatorisch was het best oké vond ik, al waren die poortjes wel echt klote, ging allemaal zo traag. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 11:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook echt een top feest gehad! Vooral op de main gehangen met een klein uitstapje naar PArtyraiser en Dither. Vond dat het geluid in de 5e zaal niet best was, bas kwam niet echt aan en leek ook wel of de muziek bij de drop weg viel.
Daarnaast echt genoten van N-Vitral!

Qua organisatorisch vond ik het wel echt dikke drama. Toiletten waren best een eind lopen. Bars gingen echt heel erg traag en het systeem was ook drama met het aanklikken, ging daar door erg traag, ook waren er geen kartonnen beker houders. Waardoor ik de eerste keer met 8 bier in een keer in mijn handen moest wandelen.
En wat Indy zegt die poortjes zorgen meer voor ophoping en vertraging dan dat het daadwerkelijk veiligheid oplevert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Ook echt een top feest gehad! Vooral op de main gehangen met een klein uitstapje naar PArtyraiser en Dither. Vond dat het geluid in de 5e zaal niet best was, bas kwam niet echt aan en leek ook wel of de muziek bij de drop weg viel.
Daarnaast echt genoten van N-Vitral!

Qua organisatorisch vond ik het wel echt dikke drama. Toiletten waren best een eind lopen. Bars gingen echt heel erg traag en het systeem was ook drama met het aanklikken, ging daar door erg traag, ook waren er geen kartonnen beker houders. Waardoor ik de eerste keer met 8 bier in een keer in mijn handen moest wandelen.
En wat Indy zegt die poortjes zorgen meer voor ophoping en vertraging dan dat het daadwerkelijk veiligheid oplevert.


Die poortjes bij de uitgang creëerden eigenlijk juist een onveilige situatie. Als er paniek was uitgebroken in die rij dan was dat niet zo leuk afgelopen denk ik. Gelukkig loopt t meeste volk daar aardig verdoofd rond :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die poortjes zijn er vooral om de area af te kunnen sluiten mocht het te druk in de zaal worden. Zal wel iets over in de vergunning staan, want een ASOT heeft dit bijvoorbeeld ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poortjes stonden er vooral zodat ze de kans hadden de main af te sluiten wanneer nodig. Naar mijn weten is dat deze editie niet het geval geweest, maar kan me van vorige edities wel herinneren dat ze de main op een gegeven moment af te sluiten.

Edit: zie dat Norther66 me voor was :p

Verder eigenlijk wel leuk feest gehad, al kon die niet tippen aan 2019 wat mij betreft. Ik vond met name de mainstage qua aankleding niet tippen aan 2019, al was hij dit jaar nog altijd wel vet. Verder was het geluid bij de Uptempo Cage niet al te best, maar dat kan ook aan onze positie gelegen hebben (al mag je wel verwachten dat het goed reikt tot achter aan de eerste bar in de zaal). Alle decade-shows mee weten te pakken, wat toch vaker een feest van herkenning bleek dan vooraf gedacht. Verder Evil Activities, Paul Elstak, Cryogenic en een stukje The Darkraver en Gizmo gezien, maar merendeel op de main gebivakkeerd. Drank halen was op het begin nog wel problematisch, maar gaandeweg de avond ging dat een stuk makkelijker.

Volgende keer vast wel weer aanwezig want de vrouw heeft deze editie helaas moeten missen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 17:27 
 
Hardtraxx Addict

TkTT schreef:
Ook echt een top feest gehad! Vooral op de main gehangen met een klein uitstapje naar PArtyraiser en Dither. Vond dat het geluid in de 5e zaal niet best was, bas kwam niet echt aan en leek ook wel of de muziek bij de drop weg viel.
Daarnaast echt genoten van N-Vitral!

Qua organisatorisch vond ik het wel echt dikke drama. Toiletten waren best een eind lopen. Bars gingen echt heel erg traag en het systeem was ook drama met het aanklikken, ging daar door erg traag, ook waren er geen kartonnen beker houders. Waardoor ik de eerste keer met 8 bier in een keer in mijn handen moest wandelen.
En wat Indy zegt die poortjes zorgen meer voor ophoping en vertraging dan dat het daadwerkelijk veiligheid oplevert.

Ja dat systeem voor drank is al heel het jaar overal zo. Overal werkt het vertragend
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Verder was het geluid bij de Uptempo Cage niet al te best, maar dat kan ook aan onze positie gelegen hebben


Klein gokje dat dit ook gewoon aan de kwaliteit van de muziek kan liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 18:19 
 
Hardtraxxer

Inkoppertje.

Bij de naam thunderdome verwacht je toch wel iets extra's, maar dat blijkt niet echt uit de verslagen. Is het niet een beetje een 13/12 hardcore feest aan het worden nu ze het weer regelmatig gaan organiseren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Inkoppertje.

Bij de naam thunderdome verwacht je toch wel iets extra's, maar dat blijkt niet echt uit de verslagen. Is het niet een beetje een 13/12 hardcore feest aan het worden nu ze het weer regelmatig gaan organiseren?


Ik ben er zelf niet geweest. Maar volgens de line-up is dat alles behalve. Een industrial area, die daadwerkelijk industrial is. Vette main programmering die opbouwt en niet volgegooid is met uptempo. Was er graag bijgeweest, maar helaas wat geld tekort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 11:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Inkoppertje.

Bij de naam thunderdome verwacht je toch wel iets extra's, maar dat blijkt niet echt uit de verslagen. Is het niet een beetje een 13/12 hardcore feest aan het worden nu ze het weer regelmatig gaan organiseren?


Wat Thunderdome doet t.o.v. Masters Of Hardcore en Dominator is dat ze daadwerkelijk veel aandacht geven aan het hele spectrum van hardcore. Artiesten gooien vaak ook oudere platen door hun setjes als ze op de main staan. De line-up op de main heeft zodoende ook artiesten over het hele tijdperk en het is eens niet een door uptempo gedomineerde mainstage.

Verder zoals gezegd, elke hoek van hardcore heeft wel een podium, dus iedereen komt aan z'n trekken. En juist voor mensen die alles willen zien, is de main er.

Masters, Dominator en de meeste andere hardcore feesten focussen vooral op uptempo en frenchcore en de huidige populaire mainstream artiesten en verwaarlozen andere tijdperken en genres vaak door daar ook uptempo door te gooien of artiesten die al lang niks meer met dat subgenre te maken hebben. Daarnaast zie je vaak ook meerdere uptempo podia. Dit ook op festivals, je hebt vaak een mainstage hardcore met al minstens 60% uptempo en dan ook nog een uptempo podium.

In die zin is Thunderdome imo nog steeds het beste hardcore feest in Nederland omdat ze trouw aan het genre blijven en het veel meer een liefhebbers feest is ipv een verkapt uptempo feest waar je alleen maar nieuw spul en 190+ BPM gaat horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Verder zoals gezegd, elke hoek van hardcore heeft wel een podium, dus iedereen komt aan z'n trekken. En juist voor mensen die alles willen zien, is de main er.
.


Dit is ook exact waarom ik altijd een kaartje voor Thunderdome zou overwegen, (heb die van mij dit jaar helaas moeten verkopen ivm ziekte) maar dat spreekt mij idd enorm aan aan het event, ik zou dan normaliter ook 95% vd tijd bij de main hebben gestaan.

Ik zou nooit meer naar MOH gaan omdat dat puur is wat momenteel populair is waardoor het weer veelteveel uptempo is tov 'normale 'hardcore. Vond dat echt 3 x niks als ik er nu zo aan terugdenk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik zou nooit meer naar MOH gaan omdat dat puur is wat momenteel populair is waardoor het weer veelteveel uptempo is tov 'normale 'hardcore. Vond dat echt 3 x niks als ik er nu zo aan terugdenk.


Is toch gezellig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Rickzel schreef:
Ik zou nooit meer naar MOH gaan omdat dat puur is wat momenteel populair is waardoor het weer veelteveel uptempo is tov 'normale 'hardcore. Vond dat echt 3 x niks als ik er nu zo aan terugdenk.


Is toch gezellig?


Als het een hele nacht GEZELLIGE uptempo zou zijn dan zou het een ander verhaal zijn, helaas is het ook veelal ongezellige uptempo dat de revue passeert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:

Blijven geniale tracks, mooi dat ze 3SA niet vergeten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 00:53 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:

Wat Thunderdome doet t.o.v. Masters Of Hardcore en Dominator is dat ze daadwerkelijk veel aandacht geven aan het hele spectrum van hardcore. Artiesten gooien vaak ook oudere platen door hun setjes als ze op de main staan. De line-up op de main heeft zodoende ook artiesten over het hele tijdperk en het is eens niet een door uptempo gedomineerde mainstage.

Verder zoals gezegd, elke hoek van hardcore heeft wel een podium, dus iedereen komt aan z'n trekken. En juist voor mensen die alles willen zien, is de main er.

Masters, Dominator en de meeste andere hardcore feesten focussen vooral op uptempo en frenchcore en de huidige populaire mainstream artiesten en verwaarlozen andere tijdperken en genres vaak door daar ook uptempo door te gooien of artiesten die al lang niks meer met dat subgenre te maken hebben. Daarnaast zie je vaak ook meerdere uptempo podia. Dit ook op festivals, je hebt vaak een mainstage hardcore met al minstens 60% uptempo en dan ook nog een uptempo podium.

In die zin is Thunderdome imo nog steeds het beste hardcore feest in Nederland omdat ze trouw aan het genre blijven en het veel meer een liefhebbers feest is ipv een verkapt uptempo feest waar je alleen maar nieuw spul en 190+ BPM gaat horen.


Helder. Is misschien ook een vertekend beeld dan omdat ik een N-Vitral midden in de nacht op de main zie staan, maar die draait tegenwoordig ook uptempo bij de vleet. Als ze zich hier een beetje gedragen zie ik de meerwaarde wel ja.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten