Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Thunderdome
Datum: 26-10-2019
Tijd: 22:00 - 07:00 (na overgang wintertijd)
Locatie: Jaarbeurs, Utrecht
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.thunderdome.com/tickets-info/
Prijs: TBA

Line-up:

THUNDERDOME
Angerfist vs. Miss K8 | Sefa | Partyraiser vs. Dr. Peacock | Evil Activities | Nosferatu vs. Never Surrender | Mad Dog | Drokz | N-Vitral | Access One | Dither live | Tha Playah live | MC Da Mouth Of Madness

HEROES OF HARDCORE
Paul Elstak | Korsakoff vs. Catscan | Unexist | Endymion | Re-Style | The Viper | Ophidian | The DJ Producer | Art Of Fighters live | Promo presents Last Man Standing live | Neophyte live | MC Ruffian

UPTEMPO CAGE
Deadly Guns | Andy The Core | DRS vs. Angernoizer | Spitnoise | Vandal!sm vs. System Overload | Sjammienators | F.Noize | Cryogenic | Hard Effectz | D-Fence live | Chaotic Hostility live | MC RG

DARK DOME
The Outside Agency | Billx | The Sickest Squad | Negatie A | I:Gor | Dolphin | Thrasher | Crypton | The Satan | Nick Moody | MC Dart

TUNNEL OF TERROR
Drokz | Akira | Noisekick | SRB | The Vizitor | Dr. Terror | Tripped | Striker | Dissoactive | Paranoizer | MC Mike Redman

THUNDERGODS
The Prophet | Dano vs. Buzz Fuzz vs. Gizmo | Weirdo | Marc Acardipane a.k.a. PCP | Delirium | The Darkraver | Bass-D | Lady Dana | Panic | MC Alee
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om 12:00 kaarten proberen fixen. Editie van 2017 beste indoorfeest waar ik tot nu toe geweest ben! :D Hopen op een dikke Industrial line-up en Angerfist op de Millennium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gelukkig al kaarten weten te bemachtigen via een Die Hard Day bezoeker. :) 2017 was erg goed bevallen. Op naar 26 oktober! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 11:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wil eigenlijk vet graag hierheen maar de week er voor en er na al feesten staan.

Denk dat ik toch ga wachten tot de LU er is en dan maar op 2e hands hopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaart binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vage pre-sale tijd, maar daardoor wel sneller kaart kunnen krijgen denk :D
Wel jammer van dat personaliseren. Een vriend van mij wist niet of hij mee gaat, ik heb daarvoor geen kaart gehaald omdat ik die 2e kaart niet kan personaliseren ook op mijn eigen naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaart binnen! En nu hopen dat er geen éénrichtingsverkeer is net als in 2017 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2019 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Y-me schreef:
Kaart binnen! En nu hopen dat er geen éénrichtingsverkeer is net als in 2017 :thumbup:

Eenrichtingsverkeer is altijd zo in de Jaarbeurs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 11:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Vage pre-sale tijd, maar daardoor wel sneller kaart kunnen krijgen denk :D
Wel jammer van dat personaliseren. Een vriend van mij wist niet of hij mee gaat, ik heb daarvoor geen kaart gehaald omdat ik die 2e kaart niet kan personaliseren ook op mijn eigen naam.

Je kan toch op zijn naam doen? Personaliseren is voor door verkopen ook nooit een probleem geweest

Als het goed is kan je personaliseren een week van te voren nog invullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
hurricane schreef:
Vage pre-sale tijd, maar daardoor wel sneller kaart kunnen krijgen denk :D
Wel jammer van dat personaliseren. Een vriend van mij wist niet of hij mee gaat, ik heb daarvoor geen kaart gehaald omdat ik die 2e kaart niet kan personaliseren ook op mijn eigen naam.

Je kan toch op zijn naam doen? Personaliseren is voor door verkopen ook nooit een probleem geweest

Als het goed is kan je personaliseren een week van te voren nog invullen


Als ik dat doe dan krijgt hij ook al t ticket, en dat wil ik ook niet zolang er niet betaald is.

En ik krijg pas mijn eigen ticket zodra alle tickets gepersonaliseerd zijn. Achteraf dacht ik, had mss beter een eigen extra Thunderdome account moeten aanmaken en dan daarop registreren. Maar goed er komt volgende week nog een verkoopronde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2019 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Als ik dat doe dan krijgt hij ook al t ticket, en dat wil ik ook niet zolang er niet betaald is.


De tickets worden altijd gestuurd naar degene die bestelling heeft gedaan. Dus jij krijgt dan ook het ticket van je maat binnen, hijzelf niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2019 11:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Promo plaatst Thunderdome pf op facebook. Deze weel kondige Thunderdome zelf ook al aan dat de line-up snel volgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 16:39 
 
Hardtraxx Newbie

Line up:
THUNDERDOME
Angerfist vs. Miss K8 | Sefa | Partyraiser vs. Dr. Peacock | Evil Activities | Nosferatu vs. Never Surrender | Mad Dog | Drokz | N-Vitral | Access One | Dither live | Tha Playah live | MC Da Mouth Of Madness

HEROES OF HARDCORE
Paul Elstak | Korsakoff vs. Catscan | Unexist | Endymion | Re-Style | The Viper | Ophidian | The DJ Producer | Art Of Fighters live | Promo presents Last Man Standing live | Neophyte live | MC Ruffian

UPTEMPO CAGE
Deadly Guns | Andy The Core | DRS vs. Angernoizer | Spitnoise | Vandal!sm vs. System Overload | Sjammienators | F.Noize | Cryogenic | Hard Effectz | D-Fence live | Chaotic Hostility live | MC RG

DARK DOME
The Outside Agency | Billx | The Sickest Squad | Negatie A | I:Gor | Dolphin | Thrasher | Crypton | The Satan | Nick Moody | MC Dart

TUNNEL OF TERROR
Drokz | Akira | Noisekick | SRB | The Vizitor | Dr. Terror | Tripped | Striker | Dissoactive | Paranoizer | MC Mike Redman

THUNDERGODS
The Prophet | Dano vs. Buzz Fuzz vs. Gizmo | Weirdo | Marc Acardipane a.k.a. PCP | Delirium | The Darkraver | Bass-D | Lady Dana | Panic | MC Alee
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

om. te. janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millennium line-up ziet er top uit, maar voor de rest is de line-up erg matig ja. Industrial en Frenchcore in dezelfde area is ook wel echt jammer! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 08:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gewoon Masters Of Hardcore 2.0 dit. Skip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heroes of hardcore is millennium?
Ga me zeker vermaken, vorig jaar ook een gruwelijk feest gehad.
Mooi nachtje millennium met uitstapjes naar de industrial voor Dolphin en TOA :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 11:20 
 
Hardtraxxer

Heroes of Hardcore en Thundergods zien er prima uit, vermaak ik me wel bij. Voor de rest niet zo heel boeiend dus zien wel wat de nacht allemaal gaat brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 19:31 
 
Hardtraxx Newbie

Ben benieuwd. Nog nooit naar Thunderdome geweest en uberhaupt niet in dr Jaarbeurs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ophidian linksvoor niffos
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nootje schreef:
Ben benieuwd. Nog nooit naar Thunderdome geweest en uberhaupt niet in dr Jaarbeurs.


Same, laatste keer jaarbeurs was Thrillogy.

Laatste hardcore feest ook jaren geleden.

Ik laat me verrassen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best wel zin in! Nachtje in de Millennium zaal vertoeven, dikke line-up! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2019 11:44 
 
Hardtraxxer

Nootje schreef:
Ben benieuwd. Nog nooit naar Thunderdome geweest en uberhaupt niet in dr Jaarbeurs.



Voor mij hetzelfde, altijd al een keer Thunderdome willen meemaken.
Wat is het verschil tussen HEROES OF HARDCORE en THUNDERGODS? (alleen jaartallen?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2019 13:19 
 
Hardtraxxer

Kwami schreef:
Nootje schreef:
Ben benieuwd. Nog nooit naar Thunderdome geweest en uberhaupt niet in dr Jaarbeurs.



Voor mij hetzelfde, altijd al een keer Thunderdome willen meemaken.
Wat is het verschil tussen HEROES OF HARDCORE en THUNDERGODS? (alleen jaartallen?)


Heroes of Hardcore = hardcore van 2000-2010
Thundergods = Hardcore van jaren 90
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 19:42 
 
Hardtraxx Newbie

Timetable en floorplan:

1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten