Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Thunderdome

Time
(Sun)
Price
€ tbd
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Jaarbeurs dus toch (binnenkort) deels gesloopt. Mainstage nu op de plek waar voorheen de Millenium zat, uptempo op de plek van de Thundergods. Mag hopen dat ze ook een bak minder kaarten verkocht hebben anders wordt het ongezellig druk :P
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Fantazoo wrote:Jaarbeurs dus toch (binnenkort) deels gesloopt. Mainstage nu op de plek waar voorheen de Millenium zat, uptempo op de plek van de Thundergods. Mag hopen dat ze ook een bak minder kaarten verkocht hebben anders wordt het ongezellig druk :P
Zou wel verklaren dat er niks over was voor de normale verkoop
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Jeetje, r.i.p. Prins van Oranjehal :cry: wat een legendarische momenten daar meegemaakt :worship:
Mijn eerste grote feest ooit, was daar.
Vind dat echt zonde dat die tegen de vlakte gaat... ASOT was dus t laatste feest daar... :(
Dat scheelt zo een dikke 20000 man. Als ik zo het floorplan bekijk dan is het allemaal flink schuiven idd met hallen en minder mensen.

En hoe lang zal de Jaarbeurs nog vergunningen krijgen voor feesten. Nu er letterlijk pal naast een nieuwbouwwijk zal worden gebouwd. Wie verzint zoiets :huh:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Nog niets over een livestream of mis ik dit volledig?
Hardtraxxer
573 posts member since 2009
Hoe was het strijders?
Hardtraxx Veteran
8665 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
De after is nog heel gezellig, Alm1ghty en MelvinFR zijn net door hun cobra's heen ^^
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
corneelwr wrote:De after is nog heel gezellig, Alm1ghty en MelvinFR zijn net door hun cobra's heen ^^
Weer goed na de zin gehad en bij vlagen dat de sfeer er lekker in zat
Goed te merken dat het uitverkocht was, vele keren hier geweest maar de zaal leek
deze keer wel de helft kleiner. Rond 2200 eruit gezet omdat ik cobra's aan het uitdelen was, helaas krijgt dit nog een staartje van de week en mag ik mij ergens melden :lol: :x xd
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 41 minutes ago
Alm1ghty wrote:
corneelwr wrote:De after is nog heel gezellig, Alm1ghty en MelvinFR zijn net door hun cobra's heen ^^
Goed te merken dat het uitverkocht was, vele keren hier geweest maar de zaal leek
deze keer wel de helft kleiner. Rond 2200 eruit gezet omdat ik cobra's aan het uitdelen was, helaas krijgt dit nog een staartje van de week en mag ik mij ergens melden :lol: :x xd
Doe Martin Waus de groeten.
Hardtraxx Addict
1389 posts member since 2022
last seen 7 hours ago
Alm1ghty wrote:
Hoe heb je die in vredesnaam binnen gekregen xd
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Je wil niet weten wat voor trucs hij allemaal heeft.. Heb nog nooit zo gelachen denk ik.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
billieb15 wrote:
Alm1ghty wrote:
Hoe heb je die in vredesnaam binnen gekregen xd
Geen vragen stellen waar je zelf het antwoord al op weet maatje!! :$ ;)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
de A in Cobra staat voor 'anaal'
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Alm1ghty wrote:
Dat is toch best knap als het feest om 10 uur pas begon
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Cobra’s als in vuurwerk Cobra’s?
B
Hardtraxxer
249 posts member since 2022
last seen Sep 2025
Pipa wrote:Cobra’s als in vuurwerk Cobra’s?
In dit geval denk ik dat het om giftige slangen gaat
P
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Als dat zo is, sorry maar dan ben je echt een mafketel om zulke dingen mee te nemen. Ziek gevaarlijk en waarom zou je die überhaupt mee willen nemen en dan ook nog uitdelen. Je hoeft maar een gek te hebben die zoiets daar binnen afsteekt.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 14 hours ago
Jullie zitten blijkbaar niet genoeg op Hardtraxx om alles te volgen:

Rawfare Vs. Frequencerz - The Classic Mission (02-12-2023, Suikerunie, Groningen)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Te laag op de inside joke hierarchie nog
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Pipa wrote:Als dat zo is, sorry maar dan ben je echt een mafketel om zulke dingen mee te nemen. Ziek gevaarlijk en waarom zou je die überhaupt mee willen nemen en dan ook nog uitdelen. Je hoeft maar een gek te hebben die zoiets daar binnen afsteekt.
:lol: :lol: Wat heerlijk dit
P
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Mijn fout, vond het al zo tering vreemd dat je zoiets zou doen. En helemaal van Almighty, maar had het moeten weten. Martintje dus
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Hahaha dit is ook weer zo heerlijk hardtraxx he, obscure inside joke zonder toelichting en dan degene die het (logischerwijs) niet snapt uitlachen.

Ik geniet oprecht van het morsdooie forum de laatste tijd, never change (L)
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Pipa wrote:Als dat zo is, sorry maar dan ben je echt een mafketel om zulke dingen mee te nemen. Ziek gevaarlijk en waarom zou je die überhaupt mee willen nemen en dan ook nog uitdelen. Je hoeft maar een gek te hebben die zoiets daar binnen afsteekt.
Kalf
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 14 days ago
:lol: :lol:
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Nu wel benieuwd hoe het echt was? :P