Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Image

Feest: Rawfare
Datum: 02-12-2023
Tijd: 15:00 - 01:00
Leeftijd:18+
Prijs:

Line-up:
Adaro
B-Freqz LIVE
B-Front
Chain Reaction Minus is More Special
Crypsis
Deetox incl 30min Delete Tribute
Frequencerz: Classic Mission Showcase
Psyko Punkz
Regain
Silvio Aquila
Tatanka
Hosted by: Da Syndrome
Last edited by Martin Waus on 06 Nov 2023 17:40, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1258 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
Present!
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Tatanka eerste naam (na frequencerz natuurlijk). Begint al goed wat mij betreft
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Even zien wat de line-up wordt, als ik niks beters te doen heb even gluren hier.
Hardtraxx Addict
last seen 8 hours ago
Kwami wrote:Tatanka eerste naam (na frequencerz natuurlijk). Begint al goed wat mij betreft
Derde naam: Silvio Aquila
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Silvio Aquila wrote:Derde naam: Silvio Aquila
Bron?
Hardtraxx Addict
last seen 8 hours ago
Grim wrote:
Silvio Aquila wrote:Derde naam: Silvio Aquila
Bron?
Arend Hebers
Hardtraxxer
573 posts member since 2009
Aanwezig! Kom maar door met de line-up, kan ik ff warm-up mixje fixen :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Weer aanwezig

Adaro
B-Freqz LIVE
B-Front
Chain Reaction Minus is More Special
Crypsis
Deetox incl 30min Delete Tribute
Frequencerz: Classic Mission Showcase
Psyko Punkz
Regain
Silvio Aquila
Tatanka
Hosted by: Da Syndrome
Hardtraxxer
Perfecte line-up! :bomb: :surrender:
Hardtraxx Addict
last seen 8 hours ago
Zin aan! :bomb:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Niet gek, misschien even een kijkje nemen, maar zal een last minute beslissing worden.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Broken Balance wrote:Niet gek, misschien even een kijkje nemen, maar zal een last minute beslissing worden.
Same. Vooral delete tribute doet me wel denken.
Hardtraxx Addict
last seen 8 hours ago
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Weer goed na de zin gehad en bij vlagen dat de sfeer er lekker in zat
Goed te merken dat het niet uitverkocht was, vele keren hier geweest maar de zaal leek
deze keer wel de helft kleiner. Rond 2200 eruit gezet omdat ik snoep aan het uitdelen was, helaas krijgt dit nog een staartje van de week en mag ik mij ergens melden :lol: :x xd
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Je mag tegenwoordig ook niks meer he.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Martin Waus wrote:Weer goed na de zin gehad en bij vlagen dat de sfeer er lekker in zat
Goed te merken dat het niet uitverkocht was, vele keren hier geweest maar de zaal leek
deze keer wel de helft kleiner. Rond 2200 eruit gezet omdat ik snoep aan het uitdelen was, helaas krijgt dit nog een staartje van de week en mag ik mij ergens melden :lol: :x xd
Hahaha pik wij moeten echt een keer meeten :lol:
Hardtraxxer
Gezellig gehad! Regain :surrender: :surrender: geluid vooraan was goed te doen! Verrassend lekkere setjes!
J
Hardtraxxer
277 posts member since 2015
last seen 13 days ago
Met geen verwachtingen naartoe gegaan, maar echt een hele toffe dag gehad! Locatie was super, geluid goed, goede sfeer en een dikke line-up. De zaal was kleiner gemaakt en het was al wel duidelijk door alle gratis kaarten, die op het laatste moment weggegeven zijn, dat de verkoop niet heel goed is verlopen. Oprecht jammer, want dit is een hele goede tegenhanger voor Origins in het noorden van het land. Ik hoop dat er nog een keer een editie komt, want ik heb hier echt staan genieten…
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Jawel wrote:Met geen verwachtingen naartoe gegaan, maar echt een hele toffe dag gehad! Locatie was super, geluid goed, goede sfeer en een dikke line-up. De zaal was kleiner gemaakt en het was al wel duidelijk door alle gratis kaarten, die op het laatste moment weggegeven zijn, dat de verkoop niet heel goed is verlopen. Oprecht jammer, want dit is een hele goede tegenhanger voor Origins in het noorden van het land. Ik hoop dat er nog een keer een editie komt, want ik heb hier echt staan genieten…
Exact dit, echt genoten van de muziek deze dag.
SQREUR wrote:Gezellig gehad! Regain :surrender: :surrender: geluid vooraan was goed te doen! Verrassend lekkere setjes!
En dit :)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Alm1ghty wrote:
Martin Waus wrote:Weer goed na de zin gehad en bij vlagen dat de sfeer er lekker in zat
Hahaha pik wij moeten echt een keer meeten :lol:
Volgende week meet & greet bij Politiebureau Groningen hoor ik al.

Het is verder ook wel logisch dat het niet uitverkoopt. Het is een supertof concept met een goede line-up maar te groot voor hier. Indicator verkoopt al nooit uit in een soortgelijke en kleinere venue dus waarom deze wel. En er was nog een raw feest die dag in Huize Maas.

Hardstyle leeft hier niet onder een groot publiek en het gros waar het wel onder leeft zit onder de hedendaagse raw, het publiek bij hardstyle feesten hier is normaal ook echt belabberd (alleen bij de Spoontech feesten nog positief meegemaakt). En het is een te grote uithoek van Nederland om de rest van NL hier te krijgen. Paradigm verkoopt altijd binnen een paar weken uit met een veel groter bezoekersaantal, maar Rawfare heeft vaak moeite op de zelfde locatie met maar 1/3e van de zalen.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Martin Waus wrote:helaas krijgt dit nog een staartje van de week en mag ik mij ergens melden :lol: :x xd
dat wordt een weekje schoffelen
Hardtraxx Veteran
3816 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
hurricane wrote:
Martin Waus wrote:helaas krijgt dit nog een staartje van de week en mag ik mij ergens melden :lol: :x xd
dat wordt een weekje schoffelen
Moet Martin eindelijk eens aan het werk
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Dat weekje en schoffelen dat stadium ben ik allang voorbij. Helaas hangt er deze keer iets meer in de lucht waardoor ik oa Origins ga missen.

OT: hier hebben ze vast van geleerd en hopelijk komen ze de volgende editie weer terug met een raw concept
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
#FreeMartinWaus