Alm1ghty wrote:Martin Waus wrote:Weer goed na de zin gehad en bij vlagen dat de sfeer er lekker in zat
Goed te merken dat het niet uitverkocht was, vele keren hier geweest maar de zaal leek
deze keer wel de helft kleiner. Rond 2200 eruit gezet omdat ik snoep aan het uitdelen was, helaas krijgt dit nog een staartje van de week en mag ik mij ergens melden

Hahaha pik wij moeten echt een keer meeten

Volgende week meet & greet bij Politiebureau Groningen hoor ik al.
Het is verder ook wel logisch dat het niet uitverkoopt. Het is een supertof concept met een goede line-up maar te groot voor hier. Indicator verkoopt al nooit uit in een soortgelijke en kleinere venue dus waarom deze wel. En er was nog een raw feest die dag in Huize Maas.
Hardstyle leeft hier niet onder een groot publiek en het gros waar het wel onder leeft zit onder de hedendaagse raw, het publiek bij hardstyle feesten hier is normaal ook echt belabberd (alleen bij de Spoontech feesten nog positief meegemaakt). En het is een te grote uithoek van Nederland om de rest van NL hier te krijgen. Paradigm verkoopt altijd binnen een paar weken uit met een veel groter bezoekersaantal, maar Rawfare heeft vaak moeite op de zelfde locatie met maar 1/3e van de zalen.