Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 15:20 
 

pecola-tje schreef:
Vorig jaar was Thrillogy 47,50, dus zoveel scheelt het niet in de prijs.
Jammer dat het verplaatst is, ik vond de Brabanthallen ideaal en het was voor mij ook maar even reizen :P
Maar ik ben er toch wel weer bij dit jaar, zeker weten!

Ik waarschijnlijk ook wel, afgelopen 2 jaar was het een zeer geslaagd feestje :)
al had ik nou niet het idee dat het zo druk was dat een nieuwe locatie nodig was fzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien was het juist wel te groot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

te groot was het ook niet,
Hardcore stond eigenlijk altijd helemaal vol
Hardstyle ook gewoon perfect aantal mensen eigenlijk
Early was meestal wel vrij rustig

tussen de verschillende zalen in zat een grote hal om te eten en uit te rusten enzo, en daar zat t ook vrij vol de hele avond

dus denk niet dat het aan de grootte ligt eerlijk gezegd

afgelopen 2 jaar waren in ieder geval allebei top vond ik, dus ik ben er zeker weer bij dit jaar! :thumbup: dan maar iets verder reizen ervoor, geen probleem
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
te groot was het ook niet,
Hardcore stond eigenlijk altijd helemaal vol
Hardstyle ook gewoon perfect aantal mensen eigenlijk
Early was meestal wel vrij rustig

tussen de verschillende zalen in zat een grote hal om te eten en uit te rusten enzo, en daar zat t ook vrij vol de hele avond

dus denk niet dat het aan de grootte ligt eerlijk gezegd

afgelopen 2 jaar waren in ieder geval allebei top vond ik, dus ik ben er zeker weer bij dit jaar! :thumbup: dan maar iets verder reizen ervoor, geen probleem


bij masters had je 4 zalen en ook die eethal ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 16:39 
 

wat cola zegt, de ruimte was gewoon precies goed :)
ach ja, dan kom ik ook eens in utrecht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 16:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben er ook zowiezo bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
wat cola zegt, de ruimte was gewoon precies goed :)
ach ja, dan kom ik ook eens in utrecht xd



hahaha
heb nog nooit een feessiej daar gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat het nooit genoeg kaartjes verkocht en dat ze het daarom op een beter bereikbare locatie hebben gezet? Dit zal trouwens vanuit Eindhoven met OV wel goed te doen zijn, want Jaarbeurs ligt aan het station toch? Is wel een pluspunt tov Brabanthallen, want daar moest ik wel naartoe rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jaarbeurs is ideaal met het OV, stap uit bij Utrecht Centraal, rol 3 keer van de trap naar beneden en je bent er. Beter kan haast niet.

Eerst maar even afwachten wat het gaat worden, mocht het echt om Wildstylez, B-Front en Endymion gaan ben ik er sowieso bij. Zo'n B-Front zaal kan alleen maar ongelofelijk vet worden, Wildstylez zal ook best een paar leuke artiesten uitnodigen en Endymion gaat op Evil Activities en zichzelf na denk ik alleen maar hele vette namen neerzetten (Nosferatu, Ruffneck, Ophidian, Enzyme X).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 19:41 
 

dawasiknie schreef:
Jaarbeurs is ideaal met het OV, stap uit bij Utrecht Centraal, rol 3 keer van de trap naar beneden en je bent er. Beter kan haast niet.

Zoveel anders was het bij de Brabanthallen ook niet, alleen 10 min lopen ertussen, maar die was ook niet te missen.

ik hoop dus alleen NIET op endymion xd
beter iets lekker snels :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wou het wel keer in de brabanthallen meemaken, maargoed 1e x in jaarbeurs heeft ook wel wat :D FF de 3 namen weten en dan kijken of k ga

Als het wildstylez, b-front en endymion zijn ben k sws aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 20:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker dichtbij! :)
Dus als de line-up me een beetje aanspreekt, ben ik er misschien wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En waarom schaffen ze early af? Geef dan Luna een zaal ofzo :)

Maar goed, mag eigenlijk niet klagen mochten het WS, BF & Endymion zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:00 
 

Chukkels schreef:
En waarom schaffen ze early af? Geef dan Luna een zaal ofzo :)

Terecht toch, als je afgelopen jaren zag, dr stond gemiddeld 10 man in die schrale tussenzaal, dan snap ik wel dat ze die meer gaan vullen met populairdere artiesten.
Wat eigenlijk ook wel past bij de keuze om het naar een groter pand te brengen,
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat de namen dus nu al gelekt zijn. Zal B2S ook wel erg blij mee zijn (mocht deze informatie waar zijn).
Jaarbeurs is voor mij een aangename verbetering qua reistijd. Overwegen waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
En waarom schaffen ze early af? Geef dan Luna een zaal ofzo :)

Terecht toch, als je afgelopen jaren zag, dr stond gemiddeld 10 man in die schrale tussenzaal, dan snap ik wel dat ze die meer gaan vullen met populairdere artiesten.
Wat eigenlijk ook wel past bij de keuze om het naar een groter pand te brengen,

De jaarbeurs is echt niet zo heel erg veel groter hoor. Ja je hebt meer zalen maar die benutten ze toch niet :P
Volgens mij is de grootste zaal in de BBH groter dan die van de Jaarbeurs. En als ze de vermoedelijke B-Front zaal vullen met raw-hardstyle artiesten, reken maar dat je dan ook niet zo'n heel groot oppervlak nodig gaat hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

voor alle duidelijkheid:
dat zijn de namen die hier eerder op hardtraxx genoemd waren!
ik weet zelf ook niet meer dan dat,dus wie weet klopt er helemaal niks van ;)
zelf ben ik er sowieso bij, het concept van Thrillogy is me afgelopen 2jaar goed bevallen dus dat zal dit jaar niet anders zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:25 
 

Vind wel dat ze goede stap genomen hebben...

Als je de raw afweegt tegen de early.

Early trok amper man (als ik de verhalen hier lees).. hoog uit paar 100 man daarbinnen
Raw is erg in trek en dus al snel vol
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet, early was inderdaad vrij rustig je moest door deze zaal heen om bij de hardstyle te komen.
Op de 1 of andere manier had die zaal toch ook wel echt wat! En er stonden echt wel liefhebbers in die zaal.

Zelf zie ik ook graag een raw area, maar het valt gewoon niet te vergelijken. Ik vind het allebei goed!

En ach, de afsluiting alleen al vind ik steeds mijn geld al waard,als ik terugdenk aan die van vorig jaar en die van 2009 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 23:21 
 

dawasiknie schreef:
KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
En waarom schaffen ze early af? Geef dan Luna een zaal ofzo :)

Terecht toch, als je afgelopen jaren zag, dr stond gemiddeld 10 man in die schrale tussenzaal, dan snap ik wel dat ze die meer gaan vullen met populairdere artiesten.
Wat eigenlijk ook wel past bij de keuze om het naar een groter pand te brengen,

De jaarbeurs is echt niet zo heel erg veel groter hoor. Ja je hebt meer zalen maar die benutten ze toch niet :P
Volgens mij is de grootste zaal in de BBH groter dan die van de Jaarbeurs. En als ze de vermoedelijke B-Front zaal vullen met raw-hardstyle artiesten, reken maar dat je dan ook niet zo'n heel groot oppervlak nodig gaat hebben.

Misschien hebben ze dan wel gekozen voor Utrecht ivm betere scheiding van de zalen?
want als je Raw tegen over Regular hardstyle zet [en je hoorde de early ook in de mian, en andersom, in denbosch] dan blijft er niks meer over van beide zalen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 23:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorig jaar was dit een gruwelijk feest, 1tje die de geschiedenis in ging. Met de kutste ervaring ooit op een feest en de vetste xd

beste: was gewoon fijn.. begin er maar niet over anders gaat iedereen weer huilen :lol:

Kutste : Telefoon werd uit me hand gejat door een doorgesnoven kut gabber.. KKMONGOOL@@@@ gelukkig was er iemand zo aardig om hem terug te pakken, aangezien ik daar niet staat toe was.

Hopelijk gebeurt me dat niet meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 00:03 
 

roberttt schreef:
beste: was gewoon fijn.. begin er maar niet over anders gaat iedereen weer huilen :lol:

helemaal mee eens, show, muziek, sfeer, alles was gewoon super :P
vooral de hardcore zaal was goddelijk imo :D eindelijk eens wat snellere hardcore als normaal :) hopelijk houden ze dat dit keer weer aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 00:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb alleen crypsis live gezien :p voor de rest op zoek geweest naar jullie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
beste: was gewoon fijn.. begin er maar niet over anders gaat iedereen weer huilen :lol:

helemaal mee eens, show, muziek, sfeer, alles was gewoon super :P
vooral de hardcore zaal was goddelijk imo :D eindelijk eens wat snellere hardcore als normaal :) hopelijk houden ze dat dit keer weer aan!

De hardcore zaal was inderdaad geniaal. Helaas moest ik na 10 minuten Evil Activities rechtsomkeren en die zaal uit om niet meer terug te keren, omdat ik gek werd van die stroboscopen die constant draaiden met mijn epilepsie :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was het vorige jaren uitverkocht?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten