wrote:Waarom ging jij ook weer niet dan? Niemand om te reizen ofzo?wrote:baal dat k nie ken
1ste thrillogy die k moet missen xD
moneyyyyy
als k nu zou hebben zou ik alsnog graag gaan
wrote:Waarom ging jij ook weer niet dan? Niemand om te reizen ofzo?wrote:baal dat k nie ken
1ste thrillogy die k moet missen xD
Ik heb nog nooit geleefdwrote:WTF, leef jij nog
Jij herkent mij nog welwrote:Net alsof ik jou niet zou herkennen.![]()
Dat je dat denkt doet mij erg veel pijn Jeffrey
Het spijt me :Owrote: Ik zou niet meer weten hoe Sjeffy eruit ziet. Het lijkt wel een eeuwigheid geleden
TJa, Christians eigen schuld dattie er niet bij was @ Q-basewrote:Ik heb nog nooit geleefdwrote:WTF, leef jij nog
Jij herkent mij nog welwrote:Net alsof ik jou niet zou herkennen.![]()
Dat je dat denkt doet mij erg veel pijn Jeffrey![]()
Tot zaterdag kleine grote peuterLang niet gezien! te lang geleden
Het spijt me :Owrote: Ik zou niet meer weten hoe Sjeffy eruit ziet. Het lijkt wel een eeuwigheid geleden
Wil je soms zeggen van niet dan?wrote:Tuurlijk, geef mij maar weer de schuld van mijn absentie op Q-Base.
Ik geef de maatschappij de schuld.wrote:Wil je soms zeggen van niet dan?wrote:Tuurlijk, geef mij maar weer de schuld van mijn absentie op Q-Base.
Goed bezig.wrote:Zonet besloten om te gaan zaterdag!
Laat me raden..wrote:Ik en een aantal vrienden van me nemen iets geniaals mee.
Jullie zien daar wel wat het is
Nopewrote:Laat me raden..wrote:Ik en een aantal vrienden van me nemen iets geniaals mee.
Je hoofdmassage ding?
Mij?wrote:Nopewrote:Laat me raden..wrote:Ik en een aantal vrienden van me nemen iets geniaals mee.
Je hoofdmassage ding?
hahawrote:Een crackhoer?
Jep.wrote:Een crackhoer?
nietwrote:Ik heb nog geen kaartje gekocht, mijn vraag aan jullie is dus. Tot hoelaat kan je zaterdag online kaarten kopen?
stopt de kaartverkoop morgen?wrote:nietwrote:Ik heb nog geen kaartje gekocht, mijn vraag aan jullie is dus. Tot hoelaat kan je zaterdag online kaarten kopen?
Hondjes dit dat.wrote:heel veel zin aan![]()
weet iemand misschien ook hoe streng het is met controle op drugs?
ach zie wel met 2 pilletjes krijg je vast niet veel problemenwrote:Hondjes dit dat.wrote:heel veel zin aan![]()
Er staan SOS-Eendenwrote:heel veel zin aan![]()