Nou nou, Mike, zo hoef je ook niet tegen deze persoon te praten...wrote: Hi Mike-o is zelf de grootste junk op deze aardkloot dus dat zal niets uitmaken voor die trol.
Totaal onnodig man..
Nou nou, Mike, zo hoef je ook niet tegen deze persoon te praten...wrote: Hi Mike-o is zelf de grootste junk op deze aardkloot dus dat zal niets uitmaken voor die trol.
Heb je jezelf wel eens gezien op feesten? Haha belachelijk gewoon!wrote:Nou nou, Mike, zo hoef je ook niet tegen deze persoon te praten...wrote: Hi Mike-o is zelf de grootste junk op deze aardkloot dus dat zal niets uitmaken voor die trol.
Totaal onnodig man..
Ok.wrote:Heb je jezelf wel eens gezien op feesten? Haha belachelijk gewoon!wrote:Nou nou, Mike, zo hoef je ook niet tegen deze persoon te praten...wrote: Hi Mike-o is zelf de grootste junk op deze aardkloot dus dat zal niets uitmaken voor die trol.
Totaal onnodig man..
Is toch gewoon meer dan terecht, zijn producties zijn vet (laatste 3 vooral), zijn podcasts zijn een toevoeging, hij is lekker aan het mixen en hij is veel breder geworden, niet meer alleen melodieus, maar wilt nu hier en daar ook een lekkere harde/rauwe of oudere plaat erop gooien. Dit heeft hij echt op het juiste moment gedaan, met het oog op Thrillogy!wrote:Headhunterz begint warempel weer een beetje populair te worden hier op het hardtraxx forum..
Dat ik dat nog mag mee maken
Dankjewel, waar was die voor nodig?wrote:Heb je jezelf wel eens gezien op feesten? Haha belachelijk gewoon!wrote:Nou nou, Mike, zo hoef je ook niet tegen deze persoon te praten...wrote: Hi Mike-o is zelf de grootste junk op deze aardkloot dus dat zal niets uitmaken voor die trol.
Totaal onnodig man..
Denk dat hij het tegen de originele Mike-O had...?wrote:Dankjewel, waar was die voor nodig?wrote:Heb je jezelf wel eens gezien op feesten? Haha belachelijk gewoon!wrote: Nou nou, Mike, zo hoef je ook niet tegen deze persoon te praten...
Totaal onnodig man..
Ik zit hier het een beetje voor je op te nemen en dan krijg je deze shizzle naar je hoofd
Dan moet die persoon mij niet quotenwrote: Denk dat hij het tegen de originele Mike-O had...?
Helaas zal je dit nooit mee gaan maken..wrote:Headhunterz vs. G4H!
Inderdaadwrote:Helaas zal je dit nooit mee gaan maken..wrote:Headhunterz vs. G4H!
Hehe, ben erg benieuwd naar dat laatste uurtje, zullen ze deruit komenDJPromo
@djheadhunterz is Mr Heady ready to play some hardcore? Hehe #TH11
1 hour ago
Headhunterz
@DJPromo Hahaha beter bellen wij nog ff
1 hour ago
DJPromo
@djheadhunterz ik moet dus aan de hardstyle hahaha
1 hour ago
djbfront Bob van der Palen
@DJPromo @djheadhunterz haha! ;P ik ben in voor alles ;-)
Headhunterz
@djbfront @djpromo r&b?
Neem een ID van een vriend mee man, doe niet zo raar en neem gewoon het zekere voor het onzekere.wrote:Als ik om ID word gevraagd kan ik huilend de trein naar Groningen terug pakken xD
haha leuk, G4H live natuurlijk!wrote:Inderdaadwrote:Helaas zal je dit nooit mee gaan maken..wrote:Headhunterz vs. G4H!
Ik heb geen vrienden van 18 eigenlijk.. Nja loop wel paar poortjes verder en probeer het daar weer en desnoods geef ik ze 10 of 20 euro.wrote:Neem een ID van een vriend mee man, doe niet zo raar en neem gewoon het zekere voor het onzekere.wrote:Als ik om ID word gevraagd kan ik huilend de trein naar Groningen terug pakken xD
Hup volgend probleem.
Stuur is een foto van je hoofd, misschien ken ik nog iemand die gaat en een ID-tje voor je mee wil nemen.wrote: Ik heb geen vrienden van 18 eigenlijk.. Nja loop wel paar poortjes verder en probeer het daar weer en desnoods geef ik ze 10 of 20 euro.
Oh waddafak jij bent het.wrote:https://partyflock.nl/user/1221408:Marijn.html al ga ik zaterdag naar de kapper en als ik stoer kijk lijk ik vast wel wat ouder haha