Helaas... wordt mij te duurwrote:Overmorgen weet ik of ik kan gaan
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Moet je geen Willy's meer kopenwrote:Helaas... wordt mij te duurwrote:Overmorgen weet ik of ik kan gaan
Wat bedoel je hiermee?wrote: Het feest gaat tot 7 uur door, maar we mogen 2x 1am-2am doorlopen. Timetables zijn ook op die manier uitgedrukt
De klok gaat op die avond een uur terug hewrote:Wat bedoel je hiermee?wrote: Het feest gaat tot 7 uur door, maar we mogen 2x 1am-2am doorlopen. Timetables zijn ook op die manier uitgedrukt
Ja dat snap ik , waar wordt het er bedoelt met 2x 1-am-2am doorlopen? Ik dacht in 1e instantie huh mag je maar bepaald deel van de zaal doorlopen ofzowrote:De klok gaat op die avond een uur terug hewrote:Wat bedoel je hiermee?wrote: Het feest gaat tot 7 uur door, maar we mogen 2x 1am-2am doorlopen. Timetables zijn ook op die manier uitgedrukt
eerst heb je gewoon van 1:00uur tot 2:00uur. dan wordt de klok teruggezet en is het weer 1:00uur.
dus dan heb je nog een keer van 1:00uur tot 2:00uur.
zo staat het ook op de timetable
dus dan heb je nog een keer van 1:00uur tot 2:00uur.
zo staat het ook op de timetable
Waarom staat B-Front opeens bij de lineup van Hhz erbij..? lijkt me een foutje..
Omdat Promo er ook bij staat
(op partyflock tenminste)
laatste uurtje komen ze allebei bij Hhz erbij,dus denk dat dat de reden is haha
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Dat ja, de wanden gingen toch omhoog? Zoiets had ik gelezen op eerdere pagina's. En dan ook nog 2x 1am to 2am! Damn wat een bazenfeest gaat dit wordenwrote:Omdat Promo er ook bij staat(op partyflock tenminste)
ik weet niet hoe ze het gaan doen met Thrillogy, met Thunderdome ging het blijkbaar wel op die manier!
Dit heb ik nooit geplaatst...wrote:Helaas... wordt mij te duurwrote:Overmorgen weet ik of ik kan gaan
IK BEN ER BIJ
-
RHardtraxxer
- last seen Aug 2013
wrote:Dit heb ik nooit geplaatst...wrote:Helaas... wordt mij te duurwrote:Overmorgen weet ik of ik kan gaan
IK BEN ER BIJ
Geplaatst op 20-10-2011, 15:58

Geplaatst op 20-10-2011, 17:41wrote: Helaas... wordt mij te duur
snel van mening veranderd?wrote: Dit heb ik nooit geplaatst...
IK BEN ER BIJ
Pff mogen ze dat bij mij ook nog wel effe doenwrote:Jep. Mijn geldschieters
tegen 20% rente leen ik je het bedragwrote:Pff mogen ze dat bij mij ook nog wel effe doenwrote:Jep. Mijn geldschieters
Ineens wilt niemand meer..
Hoop nog iemand te vinden uit Zoetermeer.. dan hoef ik iig niet alleen te reizen
Robin?
Je weet toch wel wat 1am en 2am zijn?wrote:Ja dat snap ik , waar wordt het er bedoelt met 2x 1-am-2am doorlopen? Ik dacht in 1e instantie huh mag je maar bepaald deel van de zaal doorlopen ofzo. Nu begin ik het wel wat meer te snappen
.
Alleen zal het toch echt 2am tot 3am zijn.... 3 uur gaat de klok een uurtje terug...wrote:Je weet toch wel wat 1am en 2am zijn?wrote:Ja dat snap ik , waar wordt het er bedoelt met 2x 1-am-2am doorlopen? Ik dacht in 1e instantie huh mag je maar bepaald deel van de zaal doorlopen ofzo. Nu begin ik het wel wat meer te snappen
.
Daar heb je dan wel weer gelijk inwrote:Alleen zal het toch echt 2am tot 3am zijn.... 3 uur gaat de klok een uurtje terug...wrote:Je weet toch wel wat 1am en 2am zijn?wrote:Ja dat snap ik , waar wordt het er bedoelt met 2x 1-am-2am doorlopen? Ik dacht in 1e instantie huh mag je maar bepaald deel van de zaal doorlopen ofzo. Nu begin ik het wel wat meer te snappen
.
Ja nu wel, ik dacht te moeilijk haha. Ik dacht eerst zo van mag je maar 2x de zaal doorlopen ofzowrote:Je weet toch wel wat 1am en 2am zijn?wrote:Ja dat snap ik , waar wordt het er bedoelt met 2x 1-am-2am doorlopen? Ik dacht in 1e instantie huh mag je maar bepaald deel van de zaal doorlopen ofzo. Nu begin ik het wel wat meer te snappen
.
Totaal niet logisch gedacht.
-
RHardtraxxer
- last seen Aug 2013
Nog een week 
-
T
turpis in sacculo

-
A