Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 18:55 
 
Hardtraxxer

‘Theracords Celebrates’ in ‘De Radstake’, Heelweg

Afbeelding

Persbericht:

(DUTCH)

Wat is nog beter dan één feest? Twee keer feest! Dat gaat dan ook zeker gebeuren op 30 November 2013. Deze datum bleek in de Achterhoek zó populair dat er plots 2 hardstyle evenementen op dezelfde avond vielen. Splitsen is geen optie en het liefst feest iedereen natuurlijk met al zijn vrienden uit de regio. Om deze reden hebben Raw Madness, de Radstake en Theracords besloten hun krachten te bundelen!

Op deze avond zal je dus niet alleen de 7e editie van Raw Madness meemaken, maar ook de 5e verjaardag van Theracords. De ijzersterke line-up van beide concepten verandert niet en is als volgt:

line up
Theracords Celebrates:
22.30 - 00.00 Krauser
00.00 - 01.30 Dj Thera vs. DeetoxNL
01.30 - 03.00 Thera vs. Degos & Re-Done
03.00 - 03.30 Degos & Re-Done vs. Prefix & Density
03.30 - 05.00 Thera vs. Prefix & Density
Hosted by MC Livid

Raw Madness - Here comes the madness:
22:00 - 23:00 No Logic vs. Timelezz
23:00 - 00:00 Warface
00:00 - 001:00 B.A.S.H.
01:00 - 02:00 Blackburn
02:00 - 03:00 Phuture Noize
03:00 - 04:00 Sasha F vs Dymonic
MC Frustrator

locatie
Als locatie is gekozen voor 'De Radstake', Twenteroute 8, 7055 BE, Heelweg. De organisatie en aankleding van beide concepten zal niet veranderen, dus als bezoeker zal je twee top-evenementen bezoeken op een avond!

tickets
Tickets zijn verkrijgbaar aan de deur en kosten €6.
We hopen je te zien op 30 November 2013 in de Radstake!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig als Daveytl er ook is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 21:45 
 
Hardtraxx Addict

Sowieso aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Sowieso aanwezig!

Slaapplek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil hier wel graag heen maar ik zit met vervoer e.d. Als iemand een plaatsje in de auto vrij heeft uit omgeving Venlo/Venray, laat het dan weten aan mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

Toch jammer dat ik hierdoor Rawmadness moet missen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 07:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Aanwezig als Daveytl er ook is.

Ben er denk ik wel bij. Rawmadness is dan ook in Aalten met onder andere Sasha F, Blackburn en Phuture Noize :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 08:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Wil hier wel graag heen maar ik zit met vervoer e.d. Als iemand een plaatsje in de auto vrij heeft uit omgeving Venlo/Venray, laat het dan weten aan mij :)


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Het houd maar niet op
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 09:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een verschrikkelijke tent is het ook, de Radstake.
Maar waarschijnlijk wel aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 10:04 
 
Hardtraxxer

hardaddict schreef:
Wat een verschrikkelijke tent is het ook, de Radstake.
Maar waarschijnlijk wel aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 11:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Na RawMadness snel door hier naar toe! Vind het wel lullig dat het op dezelfde dag wordt gehouden.. Er is nooit wat te doen in Aalten en omstreken.. En nu moeten ze ineens 2 feesten tegelijk inplannen.. Hopelijk heeft RawMadness hier niet teveel last van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben erbij, weer lekker in de buurt :) toch grappig dat ze voor de Radstake kiezen.

Misschien zitten er wel ontzettend veel Theracords liefhebbers in de achterhoek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ben erbij, weer lekker in de buurt :) toch grappig dat ze voor de Radstake kiezen.

Misschien zitten er wel ontzettend veel Theracords liefhebbers in de achterhoek?


Afgelopen editie was een aardig succes dus lijkt me aardig duidelijk! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

Rawmadness komt hier bij in! :worship:

Area 1: Theracords Celebrates
Deetox
Degos & Re-Done
Krauser
Prefix & Density
Thera
MC: Livid

Afbeelding

Area 2: RawMadness
B.A.S.H.
Blackburn
Dymonic
No Logic
Phuture Noize
Sasha F
Timelezz
Warface
MC: Frustrator

Afbeelding

https://partyflock.nl/party/258896:Theracords_Celebrates_and_Raw_Madness
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso proberen om aanwezig te zijn. Sasha F :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 22:16 
 
Hardtraxx Addict

Dit is gewoon 2 dorpjes verder op! :D :D :worship: Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Sowieso proberen om aanwezig te zijn. Sasha F :worship:

Onee, VVV moet net op die dag spelen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsgoedis aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig. Super nieuws en een gruwelijke line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Alsgoedis aanwezig :D


Patrick, kun jij me eventueel ophalen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Jaja, heeeeeeeeeeel vet dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 17:00 
 
Hardtraxxer

De evenementen zijn inderdaad samengevoegd.
Zie het persbericht bovenin voor de toelichting :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

YES PARTY MACHEN! :worship: Geniaal dat het samengevoegd is! ^^ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Sowieso aanwezig. Super nieuws en een gruwelijke line-up!

Jes, super dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 23:07 
 
Hardtraxx Newbie

Voor de liefhebbers: ook nog even het nieuwe artwork ;)

Afbeelding


Afbeelding

En hou natuurlijk ook de eventpagina's in de gaten!

https://www.facebook.com/events/1385137288374350/
http://partyflock.nl/party/258896:Theracords_Celebrates_and_Raw_Madness

En tot de 30e! :cool:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten