Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 23:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Superveel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 00:06 
 
Hardtraxx Addict

Inderdaaad! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
patrickjeb schreef:
Alsgoedis aanwezig :D


Patrick, kun jij me eventueel ophalen? :D

Helaas! Wordt heel erg om voor me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt nog een drukke bedoeling op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 13:39 
 
Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Wordt nog een drukke bedoeling op deze manier.


Haha, dat is de Radstake helemaal niet meer gewend. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Dit gaat heerlijk worden! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja hier heb ik zin in :thumbsup:

die toevoeging van die andere zaal maakt kiezen wel vrij lastig, wil eigenlijk alles van de theracords zaal wel zien, maar Phuture Noize of Warface zie je ook niet elke week...

en al helemaal niet in de radstake :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin hierin!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
El Mare schreef:
patrickjeb schreef:
Alsgoedis aanwezig :D


Patrick, kun jij me eventueel ophalen? :D

Helaas! Wordt heel erg om voor me :P


Beetje jammer :( :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het goed is aanwezig, ff al mn energie van Loudness hier wegstampen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is daar de minimum leeftijd? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Wat is daar de minimum leeftijd? :$

Volgens PF is het 16+, wat kan er verder nou fout gaan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eh, je hebt drugs bij dat ze ontdekken? :lol: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
El Mare schreef:
Wat is daar de minimum leeftijd? :$

Volgens PF is het 16+, wat kan er verder nou fout gaan? xd


haha ik als local kan inderdaad bevestigen dat het 16+ is, las je pech verhaal van Loudness, dus ik hoop dat dit feest het een klein beetje kan goedmaken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
SL8492 schreef:
El Mare schreef:
Wat is daar de minimum leeftijd? :$

Volgens PF is het 16+, wat kan er verder nou fout gaan? xd


haha ik als local kan inderdaad bevestigen dat het 16+ is, las je pech verhaal van Loudness, dus ik hoop dat dit feest het een klein beetje kan goedmaken ^^

Thanks :) en het komt zeker wel goed :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 23:54 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen met krullen worden niet toegelaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 19:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Mensen met krullen worden niet toegelaten


Heb net krullen laten zetten.. :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Mensen met krullen worden niet toegelaten

Hoe weet jij dat ik krullen heb? :mad: of ben ik hier nog bekender dan ik had verwacht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 00:03 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Jurheinen schreef:
Mensen met krullen worden niet toegelaten

Hoe weet jij dat ik krullen heb? :mad: of ben ik hier nog bekender dan ik had verwacht xd

NOG bekender, moet je nagaan zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

RawMadness:
Citaat:
Here it is! De timetable voor RawMadness - Here comes the Madness:
22:00 - 23:00 No Logic vs. Timelezz
23:00 - 00:00 Warface
00:00 - 01:00 B.A.S.H.
01:00 - 02:00 Blackburn
02:00 - 03:00 Phuture Noize
03:00 - 04:00 Sasha F vs Dymonic
MC Frustrator

Locatie: De Radstake
Entree: €6,- (Doorsale only)

Tot zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 00:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand vervoer vanaf venlo :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 13:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Iemand vervoer vanaf venlo :$

nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twijfel twijfel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

We komen met een groep van 30 man ofzo die kant op. :P Knappn in de Radstake!
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten