Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen morgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Veel plezier iedereen morgen :D

Ga je niet? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 14:03 
 
Hardtraxxer

Aanwezig ! kwartiertje rijden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben trouwens te herkennen aan mijn dikke pens + pillenkop, wellicht zie je me ergens trommelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
#TeamVillain

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laatste keer dat ik zo'n zin had in Radstake was toen ik net 16 was en voor het eerst naar binnen mocht :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
SL8492 schreef:
Veel plezier iedereen morgen :D

Ga je niet? :cry:

Niet meer nee :cry: heb straf van mn ouders na wat er vorige week is gebeurd. Bovendien heb ik geen vervoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Jurheinen schreef:
SL8492 schreef:
Veel plezier iedereen morgen :D

Ga je niet? :cry:

Niet meer nee :cry: heb straf van mn ouders na wat er vorige week is gebeurd. Bovendien heb ik geen vervoer.


het zit je ook niet mee !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Tot vanavond! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 20:57 
 

wow

such lineup
much raw
many dj's
very live

wow
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 08:49 
 
Hardtraxxer

goed feestje, ging heerlijk los, en super gedraaid :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera met z'n eigen mini X-qlusive, pracht avond gehad ! :thumbsup:

wel behoorlijke piep in m'n oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaa, dit was een goeie. Helaas om kwart voor 4 of zo al gedwongen naar huis gegaan omdat ik anders in mijn eentje terug moest fietsen :(

Oooh, wat kan ik toch genieten van oudere/Theracords tracks live. Die kicks af en toe :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb het geprobeerd vanmorgen bij voetbal, na 15 min schoot de kramp er van alle kanten in. Heerlijke avond :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaal feest gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Dit feest :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

Sow dit was een partijtje gezellig! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iemand nog die grote gast nokkie zien gaan? ben wel benieuwd hoe het met hem is eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 19:01 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
iemand nog die grote gast nokkie zien gaan? ben wel benieuwd hoe het met hem is eigenlijk :P

Ja, die stond voor me, pleurde ineens om. Eerst dachten we nog dat ie uitgegleden was maar hij begon dus te trippen dus de waarschijnlijke oorzaak is duidelijk.

Tof feest! Enige minpuntje is dat het kennelijk normaal daar is om mensen gewoon weg te duwen als je erlangs wilt, of diegene nou los staat te gaan of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 21:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gisteravond zeer last-minute toch besloten om met Patrick hierheen te gaan, maar goed vermaakt! Helaas wilde het fysiek allemaal niet helemaal meer aan het eind van de avond. Verder was het vdk-gehalte aardig hoog en heb ik inderdaad redelijk wat beuken gehad van mensen die niet wat subtieler langs probeerden te lopen. Daarentegen veel dikke platen gehoord (Euphoria :loving: ) en muntprijs was netjes! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote gast met iets langere haren?

On: super feestje gehad hierzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 22:01 
 
Hardtraxx Veteran

Heb me eigenlijk buiten het setje van Warface om, pas om half 3 kunnen vermaken toen al dat rotvolk weg was..
En wat klapte Ridiculous er toch op zeg! :worship: En Artillery, Ghetto en Rollin' gehoord! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was van de week een beetje een twijfel en op het laatste moment toch besloten te gaan met Zenda en zeker geen spijt van.

Jammer genoeg was het een zweethok, maar verder prima geluid op het begin na. 2e zaal alleen bezocht tijdens Warface en 5 minuutjes bij Blackburn, maar het geluid was niet 'je van het' dus snel weggegaan daar.

Veel uitgaansvolk en ook waren er een aantal ouderen, waarvan er 1 zwaaaaaaar van de kaart was.

Setjes waren ook godsgruwelijk dik met als hoogtepunt de climaxes van Rollin :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten