Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
We komen met een groep van 30 man ofzo die kant op. :P Knappn in de Radstake!

Gezellie heerlijk de hele avond plat proatn mit Deef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flinks dancen hier as zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
We komen met een groep van 30 man ofzo die kant op. :P Klappn in de Radstake!

Fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Hakku en klappu
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Goed veel HT'ers aanwezig dus! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Ramirez schreef:
We komen met een groep van 30 man ofzo die kant op. :P Knappn in de Radstake!

Gezellie heerlijk de hele avond plat proatn mit Deef.


Joa aj dat graag wilt hebbn dan mot dat moar!

Jurheinen schreef:
Ramirez schreef:
We komen met een groep van 30 man ofzo die kant op. :P Klappn in de Radstake!

Fixed


Handjeklappn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wi'j goat dr 'n mooi feesjen van maakn
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig met 2 auto's vol vrienden ^^

voor ons (in tegenstelling tot Venlo :oh: ) maar 10 minuutjes rijden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 10:52 
 
Hardtraxxer

Timetables:

Theracords Celebrates:
22.30 - 00.00 Krauser
00.00 - 01.30 Dj Thera vs. DeetoxNL
01.30 - 03.00 Thera vs. Degos & Re-Done
03.00 - 03.30 Degos & Re-Done vs. Prefix & Density
03.30 - 05.00 Thera vs. Prefix & Density
Hosted by MC Livid

Raw Madness - Here comes the madness:
22:00 - 23:00 No Logic vs. Timelezz
23:00 - 00:00 Warface
00:00 - 001:00 B.A.S.H.
01:00 - 02:00 Blackburn
02:00 - 03:00 Phuture Noize
03:00 - 04:00 Sasha F vs Dymonic
MC Frustrator
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

X-Qlusive Thera op een half uur na :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 14:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
X-Qlusive Thera op een half uur na :P

2 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tot 05:00 ja? kan me niet herinneren dat die tent zo lang open bleef? nouja ik ben er alleen maar blij mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel speciaal hiervoor zijn, volgens mij is er ook iets met house te doen.
Heb er zin in, tot zaterdag allen! vanaf 11 uur bij Warface te vinden en daarna Theracords! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Zal wel speciaal hiervoor zijn, volgens mij is er ook iets met house te doen.
Heb er zin in, tot zaterdag allen! vanaf 11 uur bij Warface te vinden en daarna Theracords! :yay:


aah vandaar ! Radstake gaat weer goeie zaken doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

Dit gaat zo'n fijne avond worden! :worship:
Ik ben overigens te herkennen aan Welcome t-shirtje en blauw/witte airmax en staande naast twee gingers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Dit gaat zo'n fijne avond worden! :worship:
Ik ben overigens te herkennen aan Welcome t-shirtje en blauw/witte airmax en staande naast twee gingers :P


Ik ben te herkennen aan een rode kerstmuts inclusief witte baard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben te herkennen aan mijn gezicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 15:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben te herkennen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben Davey
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Ik ben

Jeroen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:17 
 
Hardtraxxer

Ik kan hier jammer genoeg niet naartoe :mad:
timetable van theracords ziet er wel heerlijk uit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Ramirez schreef:
Ik ben



Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

#TeamVillain
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten