Alleen de zondag geweest, om 8 uur vertrokken met de auto en rond 12:00 aangekomen bij het festivalterrein.
Totaal geen lange wachtrij bij de ingang, was met vijf minuten binnen.
Toen even onze groep maten opgezocht (die een weekend stonden), munten gehaald en even het terrein verkend.
De groep waarmee ik was is meer Hardcore/Frenchcore/Industrial dus in het begin naar The Melodyst geweest, ging op een gegeven moment lekker hard.
Toen kwam Advanced Dealer, dat was niet mijn ding.. totaal geen tempo.
Daarna weer naar de auto terug gelopen omdat een maat van mij z'n portemonnee vergeten had en toen even gechilld.
Toen een beetje overal en nergens geweest en wat gegeten, laatste stuk van Re-volt meegemaakt.
Daarna weer naar de hardcore waar Mad Dog om 15:30 draaide, het begon al wat drukker te worden.
Om 16:00 naar The Geminizers, heeeerlijke set gehoord.. één van de beste van de dag!
Ging lekker los, Unleash Hell ging weer knetter hard, geweldig!
Bij Goliath weg gegaan en toen weer even uitgerust.
Toen was het tijd voor Traxtorm Gangstaz Allied, heerlijk tempo, vette set!
Laatste paar minuten bij Goliath geweest en toen Digital Punk. Vond het een beetje tegenvallen dus na 20 minuten weer even weg gegaan en naar The Wishmaster en The Stunned Guys geweest. Wishmaster vond ik niet echt geweldig, The Stunned Guys daarentegen wel heerlijk!
Toen weer even overal en nergens geweest en helaaaaas E-Force gemist

Bij Titan gauw de tent in gegaan waar ik Tom a.k.a. Fuzzylogic zag staan die goed los ging, even ontmoet en praatje gemaakt.. altijd leuk
Het was vrij warm in de tent, maar Titan draaide dusdanig dik dat ik hoe dan ook wou blijven.
Geweldige set, hoogtepunt/kippenvel moment was toch echt wel Delete - Formula (2012 edit) GODVERDOMME wat dik!
Toen even waar wat rond gedwaald en een kijkje genomen bij Lords of Tek, wajoo wat ging dat los. Super sfeer en er werden redelijk stevige nummers gedraaid, best tof dus!
Later naar Chain Reaction gegaan die ook een fijn setje draaide, maar niet heeeul speciaal.
Om 22:40 richting de main stage gegaan om zo de endshow mee te maken, prachtig wat heb ik genoten.
Nog even lekker los gegaan op Raging in the Dancehall (TOA remix) daar! Mooie vuurwerkshow en geweldige sfeer.
Toen zat het er helaas al weer op.
Echt een geweldige dag gehad!
+ Geen lange wachtrijen
+ Genoeg ruimte om lekker los te gaan overal (ook in de tenten)
+ Aankleding van de stages
+ Sets van The Geminizers & Titan
+ Sfeer
+ Gezellige groep, kleine 20 man in totaal
+ Snelle bediening bij zowel eten als drinken
+ Zeer aardig personeel overal
+ €5,00 parkeergeld, kun je niet veel van zeggen..
- Het weer zat in het begin van de dag niet echt mee, dikke regenbuien bij vlagen (na 17:00/18:00 of zo was het wel over)
- Broodje hamburger.. vieze curry en dikke droge zooi
Meer minpunten kan ik zo gauw niet bedenken.