Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 18:25 

Hardtraxxer

Geweldig weekend, veel dikke sets gehoord met voor mij als.hoogtepunt solutio & the i's! Iemand die nog wat tracks van deze set herinnerd? Aangezien deze waarschijnlijk toch wel niet online zal komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 18:25 

Hardtraxx Veteran

robin92 schreef:
Echt een geweldig weekend gehad. Zaterdag Alien-T en Jack of Sound, wat een tempo zat daarin zeg..
Sets van de dag voor mij.
Zondag gelijk begonnen met beukwerk bij Bartoch, The Punisher en Tieum.
Jammer van de regenbuien, want werden echt dikke platen gedraait.
Placid K draaide ook echt geweldig, My Music :loving: en Hellsystem met Terrible Name :loving:
Na de 1ste dag ging jammergenoeg wel gelijk de halve groep weg vanwege verstuikte enkel, kapotte knie, heup en nog van alles wat :/
Maar evengoed nog een geweldig weekendje weer! Nu ff'tjes bijkomen en donderdag al naar Decibel :clap:

allemaal mietjes... meer drugs gebruiken gewoon!

Nee geintje, wel sneu voor roytje en maitje
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 18:37 

STAN- schreef:
Jaaaaaa wat een gruwelijk weekend weer! Leuke mensen en veel bier, op de korte regenbuitjes na ook nog perfect weer erbij en het geluid was in de interessante area's ook zeker goed!

Gruwelijke sets van vooral Terminal & Vavaculo, Mindustries, Candy Cox, Viper XXL, Jan Fleck, SRB, KRTM en natuurlijk Tymon. De eindbaas was toch echt Deathmachine :worship: Wauw, dat een van de meest geniale sets die ik ooit heb meegemaakt.

Volgend jaar sowieso weer!

watnou SRB, ik had je nergens gezien? :oh:
stiekem vond je Maissouille ook wel leuk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 18:47 

Hardtraxx Veteran

brammetjepsv schreef:
Geweldig weekend, veel dikke sets gehoord met voor mij als.hoogtepunt solutio & the i's! Iemand die nog wat tracks van deze set herinnerd? Aangezien deze waarschijnlijk toch wel niet online zal komen...

EDIT:

01. Titan - My Angel
02. Solutio & The I's ft. Arboza - The Cry
03. B-Front - Sleepwalker
04. Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
05. The Machine & Chris One - The Forsaken Lands..
06. Solutio & The I's - Necromancy
07. The Geminizers - Eternal Bliss
08. Luna & E-Force - Masterclass
09. Max Enforcer - Loudness
10. Balistic & Zero Vision ft. MC Jeff - Upgrade The Noize (Solutio & The I's Remix)
11. Phuture Noize - Lucror
12. Solutio & The I's - Mistress
13. Inceptum - TBA
14. Titan meets MC Chief - Clap You
15. Phuture Noize & Atmozfears - Unexpected
16. Solutio & The I's vs Prefix & Density - Tanya
17. Phuture Noize vs Prefix & Density - Masters
18. Titan - Remember Me
19. The Vision - The Evil Dead
20. Solutio & The I's - TBA (Boom Boom Boom)
21. Donkey Rollers - Voice of Conscience
22. Degos & Re-Done - Connected
23. Chris One - Sin City
24. The R3bels - Pattern 2
25. Zany meets The Beholder - Who Wants This
26. Sasha F - The New System
27. Moridin - Unleash Hell
28. Crypsis - You Know

Fantastisch weekend gehad. We waren er vrij laat zaterdag, maar heb toch nog wel 7 uurtjes lekker gefeest! Op de zondag was het helaas wat minder weer, maar wel hele dikke sets gehoord en de gezelligheid was ook weer heel goed aanwezig!

Sets van het weekend: The Geminizers, Solutio & The I's en E-Force!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 18:57 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
STAN- schreef:
Jaaaaaa wat een gruwelijk weekend weer! Leuke mensen en veel bier, op de korte regenbuitjes na ook nog perfect weer erbij en het geluid was in de interessante area's ook zeker goed!

Gruwelijke sets van vooral Terminal & Vavaculo, Mindustries, Candy Cox, Viper XXL, Jan Fleck, SRB, KRTM en natuurlijk Tymon. De eindbaas was toch echt Deathmachine :worship: Wauw, dat een van de meest geniale sets die ik ooit heb meegemaakt.

Volgend jaar sowieso weer!

watnou SRB, ik had je nergens gezien? :oh:
stiekem vond je Maissouille ook wel leuk ;)

Ja ik was dus achteraan blijven hangen bij vrienden van me die ik daar tegen kwam :P Was er wel goed druk toen! En ja ik heb me, die 5 minuten, met m'n zatte kop nog redelijk weten te vermaken bij Maissouille inderdaad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 19:48 

Hardtraxxer

Wat een weekend :thumbsup: Ondanks dat ik tijdens de pre party nog veel last had van mijn bloed infectie bij mijn been was het wel leuk. Zaterdag ging het gelukkig beter dus kon ik ook eindelijk was dansjes doen. Tartaros & Solutio & The I's waren de sets van de dag :worship: Maar nog rustig proberen te doen zodat ik zondag tijdens de leukere namen wel weer goed los kon gaan. Zaterdag toch ook maar even bij Promo geweest wat een leuke set was net als bij Dance Valley. Ook naar Tymon alleen daar had ik niks mee helaas. Toen maar kijkje genomen bij Frequencerz maar standaard setje dus weer terug.
Zondag geen last meer van mijn been dus eindelijk kon ik weer eindeloos dansen. Kutski was echt random maar leuk. Daarna Desnar, allemaal wel leuk maar niet bijzonder. Daarna even uitgerust en toen The Geminizers. Dit was samen met de set van Titan voor mij wel de beste sets van het weekend, enorm genoten :loving: Daarna nog even Digital Punk gezien wat een zeer matige set was. Eerste 3 kwartier was voor mij toch wel te soft. E-Force daarna was ook leuk setje! (Shiverz :loving: )
Toen Titan die een mega dikke set neerzetten. :worship:

Volgend jaar weer! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 20:14 

Hardtraxx Veteran

Bosskabouter schreef:
Ook naar Tymon alleen daar had ik niks mee helaas.

Dude, dat was echt een gruwelijk dikke set met alleen maar dansbare muziek. Onmogelijk dat je daar niks mee kon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 21:03 

Hardtraxx Veteran

Dit was weer een weekend voor in de boeken. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 21:24 

Hardtraxx Elite

Alleen de zondag geweest, om 8 uur vertrokken met de auto en rond 12:00 aangekomen bij het festivalterrein.
Totaal geen lange wachtrij bij de ingang, was met vijf minuten binnen.
Toen even onze groep maten opgezocht (die een weekend stonden), munten gehaald en even het terrein verkend.
De groep waarmee ik was is meer Hardcore/Frenchcore/Industrial dus in het begin naar The Melodyst geweest, ging op een gegeven moment lekker hard.
Toen kwam Advanced Dealer, dat was niet mijn ding.. totaal geen tempo.
Daarna weer naar de auto terug gelopen omdat een maat van mij z'n portemonnee vergeten had en toen even gechilld.
Toen een beetje overal en nergens geweest en wat gegeten, laatste stuk van Re-volt meegemaakt.
Daarna weer naar de hardcore waar Mad Dog om 15:30 draaide, het begon al wat drukker te worden.
Om 16:00 naar The Geminizers, heeeerlijke set gehoord.. één van de beste van de dag!
Ging lekker los, Unleash Hell ging weer knetter hard, geweldig! :worship:
Bij Goliath weg gegaan en toen weer even uitgerust.
Toen was het tijd voor Traxtorm Gangstaz Allied, heerlijk tempo, vette set!
Laatste paar minuten bij Goliath geweest en toen Digital Punk. Vond het een beetje tegenvallen dus na 20 minuten weer even weg gegaan en naar The Wishmaster en The Stunned Guys geweest. Wishmaster vond ik niet echt geweldig, The Stunned Guys daarentegen wel heerlijk!
Toen weer even overal en nergens geweest en helaaaaas E-Force gemist :(
Bij Titan gauw de tent in gegaan waar ik Tom a.k.a. Fuzzylogic zag staan die goed los ging, even ontmoet en praatje gemaakt.. altijd leuk :)
Het was vrij warm in de tent, maar Titan draaide dusdanig dik dat ik hoe dan ook wou blijven.
Geweldige set, hoogtepunt/kippenvel moment was toch echt wel Delete - Formula (2012 edit) GODVERDOMME wat dik! :worship: :love: :bomb:
Toen even waar wat rond gedwaald en een kijkje genomen bij Lords of Tek, wajoo wat ging dat los. Super sfeer en er werden redelijk stevige nummers gedraaid, best tof dus!
Later naar Chain Reaction gegaan die ook een fijn setje draaide, maar niet heeeul speciaal.
Om 22:40 richting de main stage gegaan om zo de endshow mee te maken, prachtig wat heb ik genoten.
Nog even lekker los gegaan op Raging in the Dancehall (TOA remix) daar! Mooie vuurwerkshow en geweldige sfeer.
Toen zat het er helaas al weer op.

Echt een geweldige dag gehad!

+ Geen lange wachtrijen
+ Genoeg ruimte om lekker los te gaan overal (ook in de tenten)
+ Aankleding van de stages
+ Sets van The Geminizers & Titan
+ Sfeer
+ Gezellige groep, kleine 20 man in totaal
+ Snelle bediening bij zowel eten als drinken
+ Zeer aardig personeel overal
+ €5,00 parkeergeld, kun je niet veel van zeggen..

- Het weer zat in het begin van de dag niet echt mee, dikke regenbuien bij vlagen (na 17:00/18:00 of zo was het wel over)
- Broodje hamburger.. vieze curry en dikke droge zooi

Meer minpunten kan ik zo gauw niet bedenken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 21:35 

Hardtraxxer

Ik moet er nog wel even bij vermelden aangezien bijna iedereen zijn woord er over uit spreekt. Wat een gruwelijke bazen zijn die Geminizers. Ze spelen heerlijk in op het publiek en gaan onwijs loos. Zo iets zou ik wel vaker willen zien! :P En naar mijn mening heeft ook Zatox weer een heerlijk setje gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 00:02 

Hardtraxxer

Wat was uiteindelijk dat "something very special" van Coone? Die nieuwe track met Substance One?

Citaat:
Listen up! Today I've got something very special for you at the end of my set at The Qontinent. One thing's for sure, you do not want to miss this!

Set time : 22.00-23.00 (10pm-11pm)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 01:24 

Hardtraxx Veteran

Net als vorig jaar weer een episch dik weekend gehad.
Bijna de hele tijd met Stan, Bosskabouter, BMG en zijn maten geweest.
Pre-party was weer prima net als vorig jaar, hardstyle was kut (Max Enforcer die een kick-edit van The Prophecy draait :cry: ) maar de jump waar we nog even hebben gestaan was toch wel vet, en de set van Endymion vanaf Forgotten Moments Remix... :love:
Zaterdag vooral in de hardstyle tent gestaan met uitstapjes naar Promo, B-Front, Tymon en stukje The R3belz. Beste sets van de dag voor mij Jack Of Sound, Solutio & The I's en Tymon.
Wat waren die stroboscoop lichten bij de hardtechno trouwens gruwelijk kut, kreeg ook nog iemand een epileptische aanval wat er niet zo fijn uit zag, werd er zelf ook wat duizelig van dus op het einde maar weggelopen.
Zondag rustig aan gedaan, alleen tijdens Kutski, The Geminizers, E-Force, Titan en The Viper op het terrein geweest.
Wát een sets trouwens van The Geminizers en Titan :drool:
Grootste minpunten zijn wel dat ik duizelig werd van de stroboscoop lichten en dat ik de nacht van zondag op maandag flink griep en koorts te pakken heb gekregen.

+++ Tymon, Jack Of Sound, The Geminizers, Titan, Endymion op de pre vanaf Forgotten Moments
+++ Forgotten Moments Remix, Purgatory, Raging In The Dancehall (TOA Remix), Back Again origineel, One By One, New System, Unleash Hell
+++ Redelijk veel bekenden en een aantal toffe mensen leren kennen
++ Geluid
+ Sfeer over het algemeen

--- Laatste nacht ziek worden en om de 5 minuten wakker worden van gillende en schreeuwende Belgen/Fransen
--- Eten en drinken was weer belachelijk duur
-- De paar regenbuien, waren er toch genoeg om er een redelijke modderboel van te maken
-- Geen kranen bij de wc's op de camping aan de kant van de hardcore stage
- Max Enforcer

ramon038 schreef:
Bij Titan gauw de tent in gegaan waar ik Tom a.k.a. Fuzzylogic zag staan die goed los ging, even ontmoet en praatje gemaakt.. altijd leuk :)

Was tof om je effe te spreken! Toen ik effe naar de tent wat ging drinken ben ik in slaap gevallen, vandaar dat ik niet meer terug kwam bij Titan later xd

WaVe schreef:
Wat was uiteindelijk dat "something very special" van Coone? Die nieuwe track met Substance One?

Er was vuurwerk aan het einde van zijn set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 10:48 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
ramon038 schreef:

Was tof om je effe te spreken! Toen ik effe naar de tent wat ging drinken ben ik in slaap gevallen, vandaar dat ik niet meer terug kwam bij Titan later xd

Hahaha die jongens met wie wij waren die ook een weekend gingen, waren ook zo kapot al die zondag.
Is wel lastig om vol te houden denk ik hehe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 16:03 

Hardtraxx Elite

Alleen zaterdag geweest, maar heb goed genoten :thumbsup: Volgend jaar misschien weekendje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 19:35 

Donateur

Volgend jaar weer een weekend hierheen. Echt heel vet en gezellig :thumbsup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 22:04 

Hardtraxx Elite

Kom er trouwens nu ook achter dat ik Stan gezien heb
Die met het Geck-O t-shirt met die kat erop, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 22:12 

Hardtraxx Veteran

Komen er nog sets online?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 23:40 

Lowrenz schreef:
Volgend jaar weer een weekend hierheen. Echt heel vet en gezellig :thumbsup:.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 00:25 

Hardtraxxer

Dit was zeker wel het vetste feestje waar ik ooit geweest ben bij elke stage wel even geweest en ik ben er zelfs achter gekomen dat hard techno leuk kan zijn door maatje stan leuke mensen ontmoet zoals fuzzylogic boskabouter en Stan en ontzettend vette livesets meegemaakt van o.a Tartaros, Solutio & The I's, Geminizers & Titan Volgend jaar sws weer maar dan wel een bank op wieltjes :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 10:26 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Komen er nog sets online?

Die van Jan Fleck staat online :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 12:29 

Hardtraxx Veteran

Iemand trouwens een idee waar die groepsfoto van de preparty komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 13:06 

STAN- schreef:
Iemand trouwens een idee waar die groepsfoto van de preparty komt?

geen idee
ik heb iig een kaartje van http://wallonight.be/photos/8008-the-qo ... age-1.html
maar zie geen foto met mij er tussen staan zo 1 2 3 ...
je kan inloggen met mijn gegevens:
email: [email protected]
ww: poipoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 17:25 

Hardtraxxer

Wat een vet weekend! Ik was erbij vanaf de hekkens open gegaan zijn en maandag zijn de stewards ons vriendelijk moeten komen vragen om het terrein te verlaten xd

Vrijdag leuke pre party gehad, al kwam dit wel vooral door de gezelligheid dan door de muziek op sommige momenten aan de hardstyle.. :) Zaterdag ging al direct heerlijk los met tartaros en jack of sound, wat een heerlijke sets! Solutio & the I's ging ook heerlijk! Daarna naar de main gegaan waar bijna al men vrienden stonden. Was echt aangenaam verrast hoe gezellig het daar was :) B- front zijn afsluiter was zoals verwacht: genieten! Eindelijk eens een hardstyle afsluiter op The Qontinent en wat voor 1 (L)

Bij The Geminizers ging de tent in 1 keer helemaal los, voor mij de vetste set van het weekend! Had deze set totaal niet verwacht nadat Scope dj plaatjes aan het draaien was van zatox en headhunterz.

Maandag was het gelukkig maar 5min rijden met de auto want ik was helemaal kapot gefeest :D

Plus puntje nog is dat de main deze keer de andere kant op stond en een pak groter was dan de vorige jaren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 17:48 

Hardtraxx Newbie

Was er op de Zondag, was echt een super vet feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 23:07 

Hardtraxxer

Eerste keer Qontinent voor mij, na veel goede verhalen gehoord te hebben over vorig jaar. Zaterdag morgen vroeg aangekomen omdat ik op vrijdag terugkwam van vakantie. Tentje opgezet naast een gezellige groep mede Hollanders, en rond een uur of 1 richting terrein gegaan. Zeer goed geamuseerd op de sets van Tartaros, Jack of Sound, Solutio & The I's. Erna even een uurtje pauze genomen, en afgesloten bij Frequencerz. Tis dat ik nog een shirtje van hen tegoed had, anders toch naar B-front geweest. Eenmaal weer terug gekomen op de camping nog gezellig wat gezeten en veel gelachen over de gasten die op de camping rondliepen! Zondags enigszins moe het terrein opgegaan, maar na een setje van re-volt kwam de energie toch weer terug. Geminzers & Titan helden van de dag, en ook meteen het weekend, Wat een sets! Afterparties op de camping waren gezellig, maar apart. In ieder geval heerlijk geamuseerd afgelopen weekend, zeker eentje voor volgend jaar!
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten