Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 18:51 

Hardtraxxer

Ht meeting? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 19:00 

Hardtraxx Veteran

Bij de preparty, mainstage linksvoor om 21:00? En daarna met z'n alle afteren op de camping? :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 19:50 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Bij de preparty, mainstage linksvoor om 21:00? En daarna met z'n alle afteren op de camping? :clap:

klinkt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 23:14 

Hardtraxx Veteran

Top :D

Fuzzylogic schreef:
Heb een zwart PRSPCT shirt aan, gewoon het logo :thumbsup:

Is wit PRSPCT XTRM shirt geworden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 00:14 

Artiest

Doe maar om iets voor 8 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 00:34 

Hardtraxx Veteran

Sta d'r waarschijnlijk gewoon de hele avond dusja, ook tijdens jullie set xd
Zouden jullie stiekem B-Front & Frontliner - For The Girls kunnen draaien? :$
Zou je mij heel blij mee maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 08:41 

Fuzzylogic schreef:

Ik heb niks gehoord van die nieuwe collab. Anyway, we zijn hier wakker en bijna klaar om te gaan! Go!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 08:54 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Waar ben jij te vinden morgenavond? Effe een biertje doen :D
Heb een zwart PRSPCT shirt aan, gewoon het logo :thumbsup:

Waar ik vanavond beland boeit me niet zo veel :P Waarschijnlijk met vrienden mee en dat zal dan Hardstyle worden. Ik zie tegen die tijd wel wat ik aan doe.

Spullen zijn ingepakt, over een goeie anderhalf uur al weer vertrekken! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 10:59 

Artiest

Fuzzylogic schreef:

Bazentrack is dat, die draaien we nog af en toe maar vnv is het er denk ik net wat te vroeg voor... . Ik zal ´m iig meenemen, wie weet :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 11:13 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Fuzzylogic schreef:

Ik heb niks gehoord van die nieuwe collab.

Woops, B-Front en Digital Punk bedoel ik natuurlijk :P

Tom_InPhase schreef:
Bazentrack is dat, die draaien we nog af en toe maar vnv is het er denk ik net wat te vroeg voor... . Ik zal ´m iig meenemen, wie weet :-)

Ach, het is maar 1 track, en het is de pre daar gaat het bij iedereen toch vooral om de gezelligheid en de setjes zullen bij de meeste niet zo heel veel uitmaken :P
En vroeg, ja wat is vroeg, als jullie die draaien krijgen de Atmozfears weer de kans om platen als Up Top en Monster te draaien ^^

Over iets meer dan een uur aanrijden met Stan en Bosskabouter, heel vee zin in en tot vanavond/morgen/zondag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 14:26 

Hardtraxxer

Sorry, maar naar mijn mening ben je als DJ niet goed bezig als je een track die je goed vindt niet draait omdat het 'te vroeg' zou zijn. En laten we eerlijk zijn: die plaat is totaal niet hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 17:42 

Hardtraxx Veteran

Veel plezier allemaal he :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 21:02 

Hardtraxx Veteran

retseketser schreef:
Sorry, maar naar mijn mening ben je als DJ niet goed bezig als je een track die je goed vindt niet draait omdat het 'te vroeg' zou zijn. En laten we eerlijk zijn: die plaat is totaal niet hard.

Juist, ik open over een paar weken op een feest en vind Delete helemaal geweldig. Maar zulke nummers ga je toch niet in een openingsset draaien?

In-Phase draaien als 2e vanavond, dan is For The Girls naar mijn mening ook te vroeg tenzij je Chris One ofzo na je hebt staan.

En die plaat is (als we 't over hardstyle hebben) wel hard, en TE hard voor het tijdstip waar deze 2 heren staan..

Ik ben d'r morgen. Niet heel vroeg, maar zie iedereen daar wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 21:39 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
Juist, ik open over een paar weken op een feest en vind Delete helemaal geweldig. Maar zulke nummers ga je toch niet in een openingsset draaien?

In-Phase draaien als 2e vanavond, dan is For The Girls naar mijn mening ook te vroeg tenzij je Chris One ofzo na je hebt staan.

En die plaat is (als we 't over hardstyle hebben) wel hard, en TE hard voor het tijdstip waar deze 2 heren staan.

Ik vind dat je meer bezig bent met wat mensen van je vinden als je tracks die je vet vindt niet draait omdat het 'te vroeg' op de avond zou zijn. Ik weet wel dat het in de praktijk zo werkt maar ik vind dat echt bekrompen, omdat je dan maar doet wat er van je verwacht wordt, en dat tegen je eigen principes in. Op deze manier laat je niet zien waar je voor staat en ben je maar een DJ die niet boven de grijze massa uitkomt.

Wat is er nou zo erg aan om een track te draaien die wat harder is dan de tracks die de volgende DJ waarschijnlijk gaat draaien? Het is gewoon pure angst dat men dit niet doet. Bang om veroordeeld te worden door die ene track die misschien iets harder is dan de rest. En wat kan er nou mis gaan? Het publiek loopt niet weg ofzo.

DJ's willen gewoon populair zijn en denken te commerciëel, wat niet ten gunste komt van originaliteit en positieve ontwikkeling van de scene.

Dan nu jouw voorbeeld. Waarom zou je geen Delete draaien als hij een van je favoriete producers is? Door die tracks juist wel te draaien laat jij zien waar je voor staat, zodat men daar in de toekomst rekening mee kan houden. Maar jij bent een beginnende DJ en je bent gewoon bang dat je mensen afschrikt met je muziek. Dat is jouw keuze en die snap ik enigszins ook wel, maar het is totaal onlogisch naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 22:23 

Hardtraxx Veteran

Ik wil opbouw, en ik denk dat heel veel mensen dat willen.. Iedereen zeurt niet voor niets dat die timetable goed moet zijn. Als we jouw punt zouden volgens zou 't niet uitmaken wie waar staat toch in de timetable? Zet Delete maar als opener en laat Da Tweekaz maar afsluiten...

Je moet draaien wat je zelf leuk vind, tuurlijk, maar je moet je naar mijn mening wel aanpassen aan de rest in de line-up net zoals je geen tracks van Zany moet draaien als die bij jouw in de line-up staat.

En dat je dan weer zo'n iemand bent die gewoon mee gaat met de massa is onzin. Ik kan ook wel aan de linkerkant van de weg gaan rijden terwijl de rest rechts rijd, maar dan gaan d'r dingen goed mis denk ik en 't zelfde geld voor 't draaien. Als ik als opener met een Delete plaat zou eindigen dan heb je toch een verschrikkelijk groot contrast als de dj na mij met een Headhunterz plaat opent?

Laten we dan direct een hardcore DJ laten openen, het maakt toch niks uit :P xd

We dwalen overigens af. Heb er zin in morgen :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 22:29 

Donateur

Volgens Headhunterz is dat jouw mening maar zijn er genoeg mensen die opbouw in hardheid niet kunnen waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 22:56 

Hardtraxxer

Ja maar ik zeg niet dat er geen opbouw mag zijn. Ik vind dat DJ's geen rekening hoeven te houden met de rest en gewoon moeten draaien wat ze zelf willen. Maar dan kan er alsnog een opbouw zijn, ondanks dat het voor mij persoonlijk niet hoeft. Zoals het vroeger bijvoorbeeld ging als ik D-Passion citeer: dat 'Buzz Fuzz afsloot op 180 bpm om vervolgens helemaal opnieuw te beginnen met de volgende die opende met een plaat op 150 bpm', dat zou voor mij prima zijn hoor.

Het publiek is gewoon narrow minded geworden, en dat haal je op je hals door toegankelijker te draaien en het gedrag van anderen te kopiëren. Iemand moet gewoon de leiding nemen en anders draaien dan de rest.

Maar inderdaad, we drijven te ver af. Veel plezier iedereen die gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 09:42 

Hardtraxx Veteran

Veel plezier iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 13:05 

Artiest

retseketser schreef:

We draaien sowieso onze eigen hardere tracks, maar daarlangs vind ik het juist vet om naar mijn tijd / de volgende act te draaien. Ik vind genoeg tracks vet, van hard tot zacht, en wat dan live op het moment goed voelt dat draai ik. Als we wat vroeger in het programma staan voelen andere tracks vaak beter aan dan bv for the girls, zeker in belgie :)

OT: Maximaal genoten gister :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 18:39 

Hardtraxx Newbie

Nou dit zou mijn eerste keer The Qontinent worden.

Maar het mocht niet zo zijn.. Sinds woensdag al ziek. En gister avond was het hoogtepunt. En ik zit dus waarschijnlijk te kampen met een maagzweer. :sick: :sick: Ik baal natuurlijk als een stekker. Want dit was mijn Intents eigenlijk het enige festival dat ik ging bezoeken dit seizoen. Want met mijn leeftijd ( 17 jaar) val ik tussen veel festivals in. Dat ik net niet bij de 'Grote' Q-dance festivals kan zijn.

Maargoed, voor iedereen die morgen gaat geniet morgen extra hard. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:14 

Hardtraxxer

Ik had ook flink de griep te pakken maar uit eindelijk heb ik toch besloten om te gaan. Wat een bruut weekend was het ondanks het weinig kunnen slapen heb ik toch alles gegeven. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 15:31 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 17:09 

Hardtraxx Veteran

Jaaaaaa wat een gruwelijk weekend weer! Leuke mensen en veel bier, op de korte regenbuitjes na ook nog perfect weer erbij en het geluid was in de interessante area's ook zeker goed!

Gruwelijke sets van vooral Terminal & Vavaculo, Mindustries, Candy Cox, Viper XXL, Jan Fleck, SRB, KRTM en natuurlijk Tymon. De eindbaas was toch echt Deathmachine :worship: Wauw, dat een van de meest geniale sets die ik ooit heb meegemaakt.

Volgend jaar sowieso weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 17:34 

Hardtraxx Veteran

Geniaal weekend gehad! Bijna heel het weekend in de hardstyle tent geweest. Alleen B-Front op de main gezien en Promo bij de industrial. Vond zondag het vetst. Wat een sets werden er gedraaid in de hardstyle tent. Begon met The Geminizers (ja, pas om 16.00 omdat ik een gruwelijke kater had van de dag ervoor xD) wat zoals altijd weer genieten was. Daarna even uurtje naar onze tent geweest, om vervolgens verder te knallen met Digital Punk, E-Force, Titan (:loving:) en Chain Reaction. Lichamelijk echt totaal gesloopt, nog een paar dagen om te herstellen voor het volgende weekend, Decibel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 18:00 

Hardtraxxer

Echt een geweldig weekend gehad. Zaterdag Alien-T en Jack of Sound, wat een tempo zat daarin zeg..
Sets van de dag voor mij.
Zondag gelijk begonnen met beukwerk bij Bartoch, The Punisher en Tieum.
Jammer van de regenbuien, want werden echt dikke platen gedraait.
Placid K draaide ook echt geweldig, My Music :loving: en Hellsystem met Terrible Name :loving:
Na de 1ste dag ging jammergenoeg wel gelijk de halve groep weg vanwege verstuikte enkel, kapotte knie, heup en nog van alles wat :/
Maar evengoed nog een geweldig weekendje weer! Nu ff'tjes bijkomen en donderdag al naar Decibel :clap:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten