Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 17:07 
 
Hardtraxxer

Misschien is dat milieu-geneuzel leuk voor een stad als Amsterdam ofzo, maar verder te hopen dat dat niet al te veel doordringt op festivals. Wat een gekut zeg met het omwisselen van die bekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bekers inwisselen/bijhouden is inderdaad echt kut. Er moet gewoon een sfeer gecreëerd worden waarin mensen gewoon hun bekers deponeren in vuilbakken/zakken.

Op Gladiolen, een redelijk festival in België, kreeg je ook recycleerbare bekers. Deze kon je gewoon deponeren in verschillende vuilbakken. Medewerkers liepen ook rond om ze op te halen. Ook hadden ze soorten kokers waarin je deze bekers kon deponeren. Deze werden dan machinaal gereinigd en terug opnieuw gebruikt.
Natuurlijk moeten mensen dan wel de klik maken om ook je beker niet zomaar op de grond te gooien.

Overigens was dit ook zonder extra kosten of dergelijke. Op het begin was het even wennen, maar je bent het echt snel gewoon om dit ook zo te doen. Festivalterrein zag er in ieder geval een pak netter uit. (+ een harde plastieke beker een tijdje in de achterzak van je broek steken is echt niet onoverkomelijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 17:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als je een lege beker kan inwisselen voor een token, hoef je je beker niet de hele tijd bij je te houden he.

En hard plastic doen ze expres niet voor als mensen er mee gaan smijten of laten vallen (waar je je enkels over breekt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als je een lege beker kan inwisselen voor een token, hoef je je beker niet de hele tijd bij je te houden he.

Het valt af te wachten of dit bij diverse standjes over gans het terrein mogelijk is of dat je hiervoor ook dient aan te schuiven bij de barren. In het laatste geval is dat de moeite niet waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 22:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon een beker van de grond rapen, zullen er nog altijd genoeg liggen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2019 14:06 
 
Hardtraxxer

Last minute toch nog een zondag aanwezig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een weekend was het weer seg. :woot:
Veel te veel leuke zaken om op te noemen. Probs voor B-Front, DJ Ronny Retro, E-Force (Jeezus wat een tempo), D-Sturb, Sub Zero Project Live, Myst en wrs nog wel wat.

Ohjaa: de bamboo afterparty op de camping :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag geweest en al bij al wel gezellig gehad met de groep en alle bekenden. Beetje afgewisseld tussen de mainstage en de raw area.

Meest opmerkelijke zaken:
- Dat wisselbeker/eco-token systeem is mooi op papier, maar zoals vooraf voorspeld niet erg handig in de praktijk. Je zag gewoon dat het barpersoneel niet echt goed telde hoeveel munten je gaf bij iets grotere bestellingen. In groep bestellen gaat moeilijk omdat iedereen zijn beker moet meegeven. Wachttijden vielen al bij al wel mee, maar dat kwam omdat het er over het algemeen best rustig was. De vloer was wel proper, maar aan het einde van de dag lag het alsnog vol met lege bekers...
- Er is een betonnen weg aangelegd tussen de geasfalteerde parking van het recreatiedomein en de ingang van de camping. Moet leuk geweest zijn voor de weekendbezoekers met een kar. Prima!
- €3,00 per consumptie is ondertussen wel een feit vrees ik. Niet alleen het drinken, maar ook het eten is een pak duurder geworden aangezien hier ook meer munten voor gevraagd werd.
- Aankleding van de area's vond ik erg matig. Mainstage zag er wel leuk uit.
- Het geluid stond goed afgesteld. Wel best hard bij de raw.

Verder nog dikke pluspunten voor die botsauto stage waar random dj's kwamen draaien. Stond niets van vermeld op de time table. Toen ik even ging pissen zag ik dat B-Front met Dawnfire aan het draaien waren. Stond op dat moment 10 man los te gaan. Iedereen liep er als zombies voorbij zonder te kijken wie draaide. Na de groep even te appen stonden die er ook meteen. Wat een sfeer hing daar! Beste moment van de dag eigenlijk. Dit soort geheime dingen mag wel vaker gebeuren. Al zou ik het achteraf zuur vinden als ik het had gemist. Het was helaas geen 2-Sidez setje. Dat had het nog mooier gemaakt.

S/O naar de man met zijn slingervis. Wat een vent joh. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kon inderdaad ook gewoon simpel elke keer iets van vuil oprapen wanneer je naar de bar ging. Soms echt met de meest kapotte stukken plastiek bier gaan halen :lol: Ik heb wel geprobeerd om me er zoveel mogelijk aan te houden. (Lees: later op de avond iets moeilijker door te veel bier op)

@Helicaze, heb jij trouwens zondag na B-Front aan de raw tent gegeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
@Helicaze, heb jij trouwens zondag na B-Front aan de raw tent gegeten?

Ja, hoezo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Roebén schreef:
@Helicaze, heb jij trouwens zondag na B-Front aan de raw tent gegeten?

Ja, hoezo? :P

Jullie waren met een man of 5 en 1 vrouw? :P
Ik zat de bank over jou te eten dan. Op de moment zelf had ik al het gevoel van hej het zou wel eens kunnen dat het iemand is dat op hardtraxx zit. Ik hoorde het gewoon aan het taalgebruik. Nu ik je foto hier zie zou het gewoon nog wel eens kunnen ook. :lol: Raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet je ook nog wat 'ie gegeten heeft? En wat voor kleur sokken hij aan had?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 11:20 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Zondag geweest en al bij al wel gezellig gehad met de groep en alle bekenden. Beetje afgewisseld tussen de mainstage en de raw area.

Meest opmerkelijke zaken:
- Dat wisselbeker/eco-token systeem is mooi op papier, maar zoals vooraf voorspeld niet erg handig in de praktijk. Je zag gewoon dat het barpersoneel niet echt goed telde hoeveel munten je gaf bij iets grotere bestellingen. In groep bestellen gaat moeilijk omdat iedereen zijn beker moet meegeven. Wachttijden vielen al bij al wel mee, maar dat kwam omdat het er over het algemeen best rustig was. De vloer was wel proper, maar aan het einde van de dag lag het alsnog vol met lege bekers...

Ik vond het erg goed opvallen hoe schoon het terrein hierdoor was.
Helemaal eens dat het heel irritant is om een leeg bekertje te bewaren. Doe je het niet betaal je dus een bon extra :thumbdown:

Leuke zondag gehad verder. Delete maakte de dag helemaal goed. Geen idee of hij die Take it back edit al vaker heeft gedraaid, maar die klapte er heerlijk op :worship: Geluid was snoeihard in de rawtent.
Verder vond ik het muzikaal gezien maar mwah mwah. Omdat ik op tijd voor Delete wilde zijn nog 10 minuten bij Caine gestaan. Grootste dieptepunt in mijn muzikale carrière.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker weer een goed weekend gehad.
Kan me zeker vinden in de opmerkingen hierboven.

Toch heel wat goede sets gehoord op de mainstage: Demi Kanon, Keltek, Devin Wild & D-Block & S-te-Fan waren daar de betere sets. In de Raw-Hardstyle tent niet te veel tijd doorgebracht. Toch prima werk gezien van Clockartz en B-Front.

Ook te vermelden dat er best wel goede toevoegingen aan de camping waren gedaan. Extra pre/poolparty's en wat activiteiten zoals een voetbalveld en wat "caféspelen". Ik mis volgens mij nog iets zoals Silent Disco. Want na 1u is er muzikaal niets meer te beleven. Wellicht wel mogelijkheden in de komende jaren.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten