THERA VS GECK-o en ik in het midden
wrote:View on YouTubewrote:Wat een weekend heb ik hier gehad ..
Nog nooit zo genoten en achteraf zo gesloopt geweest !!
HAHAHA was top !!
@ Insomnia stage zondag zei iemand met een crew shirtje me .. dit is t beste nr aller tijden ..
Ik heb t over t nr dat met klassiek begint , blaasmuziek en dan met pauken ..
T komt nog een tweede x voor in t nr ..
taaaaaaaaa taaaaaaaa taaaaaaaaaaaaaa TADAAAAAAAA boem boem boem boem ..
zeer bekend stukkie ..
maar hoe de NEUK heet die hardstyle track ??
volgens mij draaide Crypsis & The Machine die track ..
Zaterdag @ The Magic Show werd die ook gedraaid dacht door Chain Reaction vs Radical Redemption
WHELP !!
Die?
wrote:The R3bels - Pattern 2 ?![]()
Snap geen drol van je uitleg
Yep Ran-D en Adaro draaiden hem volgens mijwrote:Ik denk dat je Zatox & The R3bels - Odissea 2011 bedoelt.
wrote:Ik denk dat je Zatox & The R3bels - Odissea 2011 bedoelt.
Wat.wrote: Chris One MMA Remix
Was niks unieks aanwrote:Wat.wrote: Chris One MMA Remix
Nog iemand verslag van dat 'Unieke' wat The Machine ging doen?
Hij draaide bijna alleen maar nieuwe tracks, ik neem aan van zijn album. Ik vond ze erg vet klinken, iets anders kan ik niet zo gauw bedenken.Nog iemand verslag van dat 'Unieke' wat The Machine ging doen?
Op de preparty opende Chris One met de MMA Remix.. Daarna Bringin the funk remix btw.wrote:Wat.wrote: Chris One MMA Remix
Klinkt lekker pauper dus.wrote:Op de preparty opende Chris One met de MMA Remix.. Daarna Bringin the funk remix btw.wrote:Wat.wrote: Chris One MMA Remix
Niks gemist dus.wrote:Was niks unieks aanwrote:Wat.wrote: Chris One MMA Remix
Nog iemand verslag van dat 'Unieke' wat The Machine ging doen?. Paar nieuwe tracks die ik nog niet gehoord had, en hij zei dat crypsis een track van hem gemixt had voor the qontinent (als ik hem goed begreep). Heb de track niet gehoord overigens
.
Laatste half uur was wel erg lekker en afsluiten met de Bitcrusher remixwrote: Klinkt lekker pauper dus.
Gozer, 't was met een knipoog en liep helemaal niet door. Zei nog dat ik je irritant vind hier, hoezo zou ik daar in RL opeens anders over denken?wrote:Ik stel me voor en het eerste wat hij zegt is ow jij vuile homo en meteen doorlopen, vrij triest eigenlijk.
Die knipoog kon ik in eerste instantie anders niet ontdekken terwijl ik me gewoon op een normale manier aan je voorstelde. En je wou wel meteen doorlopen t is dat ik nog even achter je aan kwam.. Erg vriendelijk was je in ieder geval niet maar wellicht vergis ik me en was het allemaal sarcastisch. Ik vond het in ieder geval een vreemde reactie voor een admin.wrote:Gozer, 't was met een knipoog en liep helemaal niet door. Zei nog dat ik je irritant vind hier, hoezo zou ik daar in RL opeens anders over denken?wrote:Ik stel me voor en het eerste wat hij zegt is ow jij vuile homo en meteen doorlopen, vrij triest eigenlijk.Je laat het nu wel heel dramatisch overkomen terwijl je er lachend bijstond.
Maargoed, geen zin in bitchfight hier, anders had je het daar moeten doen maat![]()