Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 11:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

THERA VS GECK-o en ik in het midden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 11:11 
 
Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
Blitzfreak schreef:
Wat een weekend heb ik hier gehad ..
Nog nooit zo genoten en achteraf zo gesloopt geweest !!

HAHAHA was top !!


@ Insomnia stage zondag zei iemand met een crew shirtje me .. dit is t beste nr aller tijden ..
Ik heb t over t nr dat met klassiek begint , blaasmuziek en dan met pauken ..
T komt nog een tweede x voor in t nr ..
taaaaaaaaa taaaaaaaa taaaaaaaaaaaaaa TADAAAAAAAA boem boem boem boem ..
zeer bekend stukkie ..
maar hoe de NEUK heet die hardstyle track ??
volgens mij draaide Crypsis & The Machine die track ..
Zaterdag @ The Magic Show werd die ook gedraaid dacht door Chain Reaction vs Radical Redemption

WHELP !!

http://www.youtube.com/watch?v=_7Pff9AQ8rY

Die?



NOOP !!
Snap je wel .. zitten ook pauken in .. ik had t nr nog nie eerder gehoord ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 11:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

The R3bels - Pattern 2 ? :P
Snap geen drol van je uitleg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 11:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Klinkt alks Ma-Pe-Ro - My Odissy, maar lijkt me sterk dat die gedraaid werd, laat staan 2x :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 11:24 
 
Hardtraxx Newbie

Pommer schreef:
The R3bels - Pattern 2 ? :P
Snap geen drol van je uitleg xd



Da 'klassieke intro' dat 2x voorkomt .. zit ook vaak in Night Of The Proms

dees : http://youtu.be/WtlqEBfh0dQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 11:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja dat is My Odissy :P

@ 3:02 is dat stukje wat je bedoelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 11:34 
 
Hardtraxx Newbie

Jaa idd da is da stukje .. maar t is nie t nr dat ik bedoel ..

T is een nieuw nr .. met 2x die intro ..
Mijn god wa ging t los op de Qontinent met die plaat ..
2x gehoord zoals gezegd ..

Iemand ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 11:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Probeer het anders hier even. algemeen/het-grote-hoe-heet-deze-track-topic-t4587.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat je Zatox & The R3bels - Odissea 2011 bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Knocker schreef:
Ik denk dat je Zatox & The R3bels - Odissea 2011 bedoelt.


Yep Ran-D en Adaro draaiden hem volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 12:07 
 
Hardtraxx Newbie

Knocker schreef:
Ik denk dat je Zatox & The R3bels - Odissea 2011 bedoelt.



JAAAAAAA !! Volgens mij is dat m !! :woot:

Vuurpijl jonguh !! :woot: :thumbsup:


Of tog nie .. begin te twijfelen nu ik m paar x gehoord heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Chris One MMA Remix


Wat.

Nog iemand verslag van dat 'Unieke' wat The Machine ging doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feest!! Heerlijke sfeer op de wei & de camping maakt het gewoon perfect!

Track die me het meest bijblijft is " kings of the underground " ! Wat een plaat!
Zowat elke dj wel eens zien lopen op het terrein, maar die gasten van Da Tweekaz zijn gewoon bazen :worship:
Terwijl de ene mee staat te stampen op The Magic Show, komen we Marcus ook enkele keren tegen. Kan je echt uren tegen praten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Nazale schreef:
Chris One MMA Remix


Wat.

Nog iemand verslag van dat 'Unieke' wat The Machine ging doen?


Was niks unieks aan :P. Paar nieuwe tracks die ik nog niet gehoord had, en hij zei dat crypsis een track van hem gemixt had voor the qontinent (als ik hem goed begreep). Heb de track niet gehoord overigens ;).

Verder domineerde Crypsis het grootste deel van de set, hij mixte vaak 2 nummers achter elkaar in terwijl Machine maar 1 track inmixte. Wat wel opviel is dat zelfs de slapste Machine track alle tracks van crypsis omver blies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Nog iemand verslag van dat 'Unieke' wat The Machine ging doen?

Hij draaide bijna alleen maar nieuwe tracks, ik neem aan van zijn album. Ik vond ze erg vet klinken, iets anders kan ik niet zo gauw bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Nazale schreef:
Chris One MMA Remix


Wat.


Op de preparty opende Chris One met de MMA Remix.. Daarna Bringin the funk remix btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Dakpan schreef:
Nazale schreef:
Chris One MMA Remix


Wat.


Op de preparty opende Chris One met de MMA Remix.. Daarna Bringin the funk remix btw.


Klinkt lekker pauper dus.

Sainen schreef:
Dakpan schreef:
Nazale schreef:
Chris One MMA Remix


Wat.

Nog iemand verslag van dat 'Unieke' wat The Machine ging doen?


Was niks unieks aan :P. Paar nieuwe tracks die ik nog niet gehoord had, en hij zei dat crypsis een track van hem gemixt had voor the qontinent (als ik hem goed begreep). Heb de track niet gehoord overigens ;).


Niks gemist dus. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Klinkt lekker pauper dus.

Laatste half uur was wel erg lekker en afsluiten met de Bitcrusher remix :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die MMA remix, voor de mensen die er niet bij waren, was de climax uit geknipt, dus in een keer knalde die midintro er weer in wat nog wel redelijk te beuken is... Tsja, WP sloten af met tracks als music on my mind, en als je dan gelijk psycho erachteraan knalt, dat werkt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Korte impressie van mijn weekend (Het meeste is al eerder gezegd)


Vrijdag:
Vroeg vertrokken, tentje opgezet, wiet gerookt en naar de pre-party gegaan. Daar San Miquel als 1e gezien, draaide niet slecht maar volgens mij was die kei zenuwachtig. Mind.Illusion daarna, was ook niet slecht maar wel zoals ieder MI setje: Paar van zijn favorieten, wat oude knallers en altijd hetzelfde mixwerk. Wel leuk om op te warmen. Tijdens Bioweapon even gaan Schranzen bij de andere area, was erg vet, dikke drive heeft die muziek. Tijdens WP zijn we even de Tek ingelopen, alles beter dan die 2 uit Zweden. Wat bevestigd werd toen we terugliepen. WP sluiten af met Music On My Mind en nog een ander supersoft nummer. Erg slecht, zeker als je bedenkt dat daarna Chris One stond. Overigens een groot compliment voor Chris dat hij begon met wat mainstream tracks. Dit had 2 voordelen: Er was sprake van opbouw in zijn set, wat ik erg waardeerde, en daarnaast wist hij het publiek langer vast te houden. Leuke set van Chris en toen maar naar de tent gegaan voor de 1e after. Natuurlijk nog meer wiet gerookt. Flink wat koekwauzen gezien ook haha!
Eerste nacht amper geslapen trouwens doordat 1 iemand van ons teveel drugs op had en de hele nacht heeft zitten kletsen buiten onze tent.

Zaterdag:
Nu ging het feest echt beginnen. Ff gedoucht en wat gegeten en toen naar het feest gegaan. Kwamen aan tijdens het begin van Cally & Juice. Die had ik nog nooit gezien en ook nog nooit van gehoord trouwens. Draaiden veel reversed bass en hierdoor had het setje veel drive Kan me nog goed Dial T for TNT herinneren. leuk!. Daarna BH wat eigenlijk niet geweldig was. Mr fancy boy staat nonstop met zn klauwen aan de mixer zonder dat hij iets doet, heel irritant om te zien. Draaide ook niet geweldig. Halverwege weggegaan voor Thera vs Geck-O. Man wat een set! Eerste keer dat ik ze heb gezien en zeker niet de laatste. Drive to the bone, sfeer ongelofelijk vet en het geluid stond ook lekker. Prachtig uurtje! Daarna begonnen The R3bels maar daarwas ik eigenlijk niet meer zo aan toe dus zijn we ff naar de tent gegaan volgens mij. Jointje gerookt (Heuy alweer). op 19.45 naar Adaro gegaan. Damn ook dit was een beestenset! Veel G4H gehoord, Unborn volgens mij ook, HYWTBS, Under Attack. Echt een prachtige set, 100% genoten! Toen naar de main, nog een klein stukje van The Prophet gezien maar geen idee meer wat die draaide. A2 Showcase was ook erg vet, wel aardig wat dubbele nummers gehoord ivm de set van Adaro daarvoor maar dat was niet erg :D Remix van Tonight klinkt ook wel leuk dacht ik. Na de A2 Showcase kwamen de Noisecontrollers, dus zijn we HEEL SNEL weggegaan. Naar Solutio & The I's. Daar nog ff een half uurtje staan raggen, was ook erg vet al heb ik geen idee meer wat ze draaiden. Niet veel nummers die ik kende in ieder geval maar dat was niet erg! Om half 12 begon AVIO op de main, uiteraard stond ik vooraan. Leuk setje wel van AVIO, veel bekende nummers en publiek kon het ook wel waarderen volgens mij. Toen nog even teruggegaan naar de tent voor een jonko en daarna nog 20 minuten bij EA gestaan, effe alles eruit gehakt. Weer flink geafterd bij de tent natuurlijk!

Zondag:
Deze nacht gelukkig wat beter geslapen maar nog steeds niet al te best. Stond om 12u op en Alphaverb begon om 13.30u. Dat werd haasten! Niet gedouched, stond een lange rij dus maar ff mn kop en bovenlijf gewassen. Snel een broodje gehaald en een joint gerookt en naar Alphaverb gegaan. Keistoned een uur staan knallen, heb Daniel overigens wel beter horen draaien. Was ook nog wat gezeik met het geluid tijdens zijn set. Nar Alphaverb meteen terug naar de tent want er draaide op dat tijdstip toch niks leuks. Daar lekker gechilled en om 16.30u naar Ran-D gegaan. Daar een half uur gestaan, was ook erg vet. Die kerel draait gewoon supergoed. om 17u naar de main voor Deepack en dat is eigenlijk het 1e waar ik spijt van heb. Normaal is Deepack altijd geweldig maar zondag viel het tegen. Decibel Anthem, 1 of ander oud kutnummer dat superlang duurde en saai was, en er was ook veel gezeik met het geluid. Daarna ook nog Come as One geloof ik. Toen maar ff wat gaan eten. Om 18u was ik weer terug voor het begin van HHZ. Die draaide wat oude nummers zoals Rock Civilization, Power of the mind, Megasound. Was wel leuk eigenlijk. Wel vrij snel weggegaan want we wilden naar JoS vs Titan. Die begonnen met Midnight Freaks, damn! Verder nog Remember me, Wilde Gullie Front 2 Back, Face The Truth, wat spul van Stereotuners en meer beukers gehoord. Was een hele leuke set! Overigens stond Solutio de hele set naast ons vol gas los te gaan, mooie kerel! Na deze set even snel bij de tent wat gedronken en gerookt en toen naar de main voor B-Front live. Die begon met Godzz Edit Power wat echt heerlijk was! Ook Rebirth, Face The Truth weer, Magic, Charger en nog wat spul gehoord, leuk! Frontliner had ik ook hoge verwachtingen van maar viel me eigenlijk wel tegen. Geen Muzyk Live Edit gehoord en ook geen nieuwe nummers van zn album behalve degene die al gedraaid worden. Na Frontliner nog even een half uur geknald bij Crypsis vs The Machine, damn wat een duistere sfeer hing er in die tent, geweldig gewoon. Toen voor de 2e x Deepack. Smiddags was het slecht maar savonds hebben ze dat meer dan goedgemaakt samen met de Stereotuners. Tering harde beukset was dat! En op het eind nog afgesloten met 15 min hardcore op de main. Leuke vuurwerkshow gezien en daarna lekker bij de tent gaan afteren. Toen kwamen Banaanslak, Chukkels, Nando en QnalQut ook nog bij ons zitten, was gezellig :)

Al met al een fantastisch weekend gehad. Veel hardtraxxers gezien en gesproken: Khadber, mooie mens! Jor-D.. wtf vage vent hoor. Ik stel me voor en het eerste wat hij zegt is ow jij vuile homo en meteen doorlopen, vrij triest eigenlijk. Solutio: Topvent. Verder veel gestampt met Nando, Chukkels, Mr. Lellebel, P-Stylez. En nog veel meer.

Bedankt allemaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 15:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Ik stel me voor en het eerste wat hij zegt is ow jij vuile homo en meteen doorlopen, vrij triest eigenlijk.


Gozer, 't was met een knipoog en liep helemaal niet door. Zei nog dat ik je irritant vind hier, hoezo zou ik daar in RL opeens anders over denken? ;) Je laat het nu wel heel dramatisch overkomen terwijl je er lachend bijstond.

Maargoed, geen zin in bitchfight hier, anders had je het daar moeten doen maat :)

Puik feessie dit. Maar voor mij geen weekend festivals meer. Een vrijdagavond en een zaterdag vind ik best. Maar daarna heb ik het echt wel gezien.

Komt binnenkort nog wat leuks aan: een pilot episode van Hardtraxx TV met opnames en interviews die we hebben van The Qontinent
Met onder andere een "diepgaand" interview met Michel van The Magic Show en z'n patat: http://yfrog.com/h0ss8kp
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik stel me voor en het eerste wat hij zegt is ow jij vuile homo en meteen doorlopen, vrij triest eigenlijk.


Gozer, 't was met een knipoog en liep helemaal niet door. Zei nog dat ik je irritant vind hier, hoezo zou ik daar in RL opeens anders over denken? ;) Je laat het nu wel heel dramatisch overkomen terwijl je er lachend bijstond.

Maargoed, geen zin in bitchfight hier, anders had je het daar moeten doen maat :)

Die knipoog kon ik in eerste instantie anders niet ontdekken terwijl ik me gewoon op een normale manier aan je voorstelde. En je wou wel meteen doorlopen t is dat ik nog even achter je aan kwam.. Erg vriendelijk was je in ieder geval niet maar wellicht vergis ik me en was het allemaal sarcastisch. Ik vond het in ieder geval een vreemde reactie voor een admin.

Ennieweej, ik ben nog steeds Facking gaar van het weekend maar t was wel echt prachtig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Set van Ran-D bij de Insomnia was voor mij de set van de dag. Zwaar naar de klote na zijn set, half uur met 2 maten zitten rusten. Totdat Deepack, Evolution Complete draaide op de main, en gelijk waren we alle 3 weer fit en maximaal op die picknicktafels staan stampen. Mensen keken ons wel een beetje apart aan haha ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 17:51 
 
Hardtraxxer

Top feestje gehad! ^^

Minpunten:
- de ondertussen al veel genoemde hee-hoo en waar is dat feestje. Leuk voor 1 keertje maar dan is het ook genoeg geweest.
- Een duw en grote mond krijgen als je voorin los gaat van een groepje dat stilstaat tijdens b-front >.<
- set Deepack 's middags op de main


Pluspunten:
+ Thera vs Geck-O erg goede sfeer!!
+ kort/vraag/grappig gesprek gehad met Adaro en een andere kerel :whistle:
+ ran-d op zondag zorgde gelijk voor een goed begin van de dag
+ Chris one op zondag ging ondanks weinig animo toch goed los
+ Crypsis :love: vs the machine was heerlijk
+ Deepack vs Stereo Tuners, vond neophyte niet zoveel aan, had weinig ruimte en het ging niet los, gelukkig in deze tent wel!

wat ook nog apart was:
vrijdag tijdens de pre-party werd er een kerel voor me neus naar de grond gewerkt door een anabooltje. Deze kerel naar de picknick tafels gedragen en met hem naar de ingang van de camping gelopen. Hij had ondanks de klappen en de trappen toen hij op de grond lag gelukkig niets ernstigs.
Toen het feest zaterdag afgelopen even naar de bbq plaats geweest, op de terugweg was het bij ons tentenkamp druk, en besloot ik bij de buren te gaan zitten. En na wat praten vertelde een van hun dat hij vrijdag klappen had gehad, en dat bleek dus de jonge te zijn die ik geholpen had. Dat was wel erg toevallig! Hij had er toch een aantal blauwe plekken in o.a. zijn gezicht aan over gehouden. De rede was helemaal vaag; Er scheen een meisje klappen te hebben gehad van dat anabooltje, toen die kerel er tussen sprong flipte dat anabooltje EN dat meisje hem allebei tegen die kerel..... Kutvolk :thumbdown:

Ben volgens mij ook weer een aantal mensen van hardtraxx tegen gekomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:26 
 
Hardtraxx Newbie

Het valt me op dat de mensen die op de camping stonden, tijdens het feest nogal wat uurtjes terug naar hun tent gingen... dat is toch zonde?

De set van Ran-D in de Insomnia was trouwens echt de vetste set van heel het weekend. Alles gegeven daar! De hele dag zaterdag eigenlijk wel.. zondag iets rustiger aan gedaan :P

Ennuh, kan iemand de link van Kings Of The Underground hier ff opzetten, want ik kan die niet vinden op Youtube :mad:
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten