Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 18:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dit was ongeveer onze tracklist, volgorde klopt niet helemaal en vast wel een track vergeten :P

The Vision - Pandorum 2011
Arboza - We Arise
Prefix & Density - Breakout
Solutio & The I's vs Arboza - The Cry
The R3bels - Temptation
Toneshifterz - Electro Shock
Slim Shore & B-Front - Chemical
Degos & Redone - Bite my Shit
Jack of Sound & Titan - Midnight Freaks
The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
Solutio & The I's - Immortal
Solutio & The I's - Cruelty
B-Front - Sleepwalker
Solutio & The I's vs Arboza - Haunted
Degos & Re-Done - Outside The Box
Solutio & The I's - 2.17
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 18:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo.... verslagje

Ongeveer 5 uur over de heenweg gedaan door afsluiting van de A20 en problemen met de Clio dus onze tent stond pas om kwart voor 10. Luchtbedje niet meer opgepompt omdat we toch nog even naar de preparty wilden doen. Chris One gaf een fijne set weg en het sfeertje zat er gelijk lekker in, begon verassend met MMA maar sloot af met Psycho. Volgens mij is er daarna nog iemand het podium opgeklommen om zelf een plaatje aan te zetten die vervolgens weg werd gesleurd door de security.

Eerste nacht 4 uur de tent in gedoken en dramatisch geslapen op de grond, werd helemaal gebroken wakker..

Zaterdag eerst lekker wakker geworden met Degos en Re-Done terwijl het buiten echt verschrikkelijk druilerig weer was. Heerlijk setje met een paar oude knallers, die kicks zijn echt magistraal en van heel ver overal doorheen te horen. Daarna even een hapje gegeten en een stukje Outlander meegepakt, jammer dat die z'n bass veel te hoog had staan voor z'n eigen platen. Toch triest dat Syndrome failde op zijn naam en hem de Outsider noemde, zoiets mag echt niet gebeuren vind ik als je de hele dag op dezelfde stage staat.. je hebt toch gewoon een lijstje? Erg jammer..
Thera & Geck-O was weer helemaal geweldig, heerlijk om die blije bekkies (en opperblijbek van Thera) te zien bij het draaien van de 2-1 tool.
Daarna even naar de main geweest waar het ook heerlijk vertoeven was met de A² showcase, nogmaals Put it On gehoord wat echt een heerlijke plaat blijft. Je merkt wel dat het grote publiek dat label steeds meer en meer gaat waarderen en het was lekker druk. Mooi ook dat Ran-D nogmaals de microfoon greep om een stukje mee te zingen op zijn eigen track. Daarna heb ik me nog even over laten halen om terug naar de tent te gaan om Solutio & The I's mee te maken en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Wat een beukset, jammer dat bij Chain & Rad het geluid zachter werd gedraaid, alle energie was in een keer weg. Zorg dan dat het geluid in de setjes ervoor niet zo veel harder staat want dit is gewoon zonde..
AVIO Live op de main was zoals het altijd is; leuk en lekker blije deuntjes met een goeie kick eronder. Jammer dat er al wat mensen schijtvervelend begonnen te worden en het veel te druk was op sommige plekken. Heb me ook dood geërgerd aan al die kut poncho's overal op de grond. Wat een ondingen.

We hadden zaterdagavond al besloten zondagmorgen alles lekker de auto in te jagen omdat we vreesden voor nog meer regen en ongein. Nog even lekker in het zonnetje gezeten op de Parking om vervolgens te beginnen met Josh&Wesz. Vond het een fijn setje alleen Like Thiz ontbrak jammer genoeg. Blijf Underground Tacticz nog wel een lekkere plaat vinden (voor DBSTF doen dan). Daarna lekker afgewisseld met de tent en de main, wel handig dat die dicht bij elkaar lagen zeg.

Groot pluspunt vond ik Frontliner en Headhunterz, draaiden allebei wat oudere platen; Power of the mind, Scantraxx Rootz, Spacer e.a Daarnaast blijf ik het gaaf vinden hoe het plezier er bij Willem af blijft spatten. Hij moet en zal toch elk setje nog even op het podium van de MC duiken om lekker leip te gaan doen.

Verder waren Crypsis, The Machine, Titan & Jack of Sound keihard. Jammer genoeg geen torture gehoord, maar het kan natuurlijk niet elke week feest zijn.

Pluspunten:
+ De sfeer die me vooral op de main erg meeviel. In de tenten is het bijna altijd wel in orde, maar nu was het buiten en vooral zondag erg goed te doen met het zonnetje erbij.
+ Geluid overal, behalve de laatste 2 uur op zaterdag bij de Magic Show was in orde.
+ Artiesten die er zelf ook allemaal plezier in bleken te hebben en vrolijk tussen het publiek stonden te maaien. Volgens mij was de helft ook al vrijdag gekomen om gewoon het hele weekend mee te pakken.
+ Da Syndrome in verhouding tot de andere MC's; er komt niet veel zinnigs uit maar het geheel creert zo'n fijne sfeer. Dit in tegenstelling tot Villain waar ik nu echt helemaal klaar mee ben; hou is een aantal nummers je mond man en kap met die domme One-liners heel de godganse dag lang.
+ Mogelijkheid om voor 2 euro je mobiel op te laden op de camping. Erg welkom!
+ Slecht (niet) fouilleren bij het betreden van de camping zodat we een oneindige voorraad drank mee konden nemen en bijna niks uit hoefden te geven.
+ On the go / Put it On / Kings of the underground. :loving:

Minpunten:
- De sluiscontroles bij het binnengaan naar de camping, controle 1 / controle 2 / controle 3. Plus dat je weet dat mensen grote tassen/karren bij zich zullen hebben dus maak dan niet van die kleine doorgangetjes.
- Af en toe een kwartier stil gestaan om van de camping het terrein op te komen. Mede door van die vrouwelijke bewakers die geen mannen mogen (willen?) fouilleren. Zet ze er dan achter neer mocht het nodig zijn..
- Kutmongolen OVERAL die niet kunnen doseren of weet ik het hoe ze het voor elkaar krijgen maar volgens mij zijn er wel 50 mensen afgevoerd. Lees je dan ff in ofzo als je een heel weekend wil gaan feesten met die rotzooi.
- "Heee-hooo" / "Waar is dat feestje?" Ik begrijp best dat dat 1x leuk is, maar toch niet heel de dag lang? Gelukkig ging die vlieger lekker niet op in de tenten en stonden er maar een aantal mensen stom te gillen. Vooral vervelend dat een MC dit 500x per dag wil proberen, laat nou eens gewoon muziek horen..
- Die houten vlonders die ze overal in een soort zigzag patroon hadden gelegd waardoor je in het donker met die blubber erg goed uit moest kijken. Kan dat niet gewoon recht dan?

Al met al een zeer geslaagd weekend. Op naar decibel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 18:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar eens met een lang verslagje beginnen:

Vrijdag rond half 2 kwam Alain hier bij mij om me op te pikken. Na wat checken of ik/we alles bij me/ons heb/hebben, zijn we richting Dalfsen gegaan om Barry op te halen. Nadat Barry zijn spullen in de auto had gedaan zijn we richting de supermarkt gegaan om wat broodjes en stuff op te halen. 'T was feestweek in Dalfsen want 't was erg druk! Nadat we eindelijk klaar waren, zijn we rond half 4 richting België gegaan. Het rijden ging op zich best relaxt, 't was niet druk op de wegen en voor we 't wisten waren we in België. Helaas moesten we de radio toen op Q-Music België doen, maar 3FM was echt super lachen in de auto (ben zelfs nog live in de uitzending geweest :P ).

Maargoed, rond 7 uur (geloof ik) kwamen we aan op de plaats van bestemming. Op de parkeerplaats even moeten wachten op een klein busje die ons naar de artiestencamping zou brengen, maar dat was vrij vlot geregeld. Controle daar was er niet of nauwelijks, en na het inchecken gingen Barry & ik onze tent maar snel opzetten. Dit ging voorspoedig, maar toen de tent stond, stond deze nogal scheef en dat heeft de tent het hele weekend gestaan, maar we konden slapen dus het maakte niet zoveel uit :) Na even snel wat omkleden zijn we direct naar de Hardtraxx.nl Pre party gegaan!

Toen we daar aankwamen rond 8 uur was 't al lekker vol, helaas San Miquel moeten missen maar nog wel een groot gedeelte van Mind.Illusion gezien :) . De sfeer zat er ook goed in, en dat veranderde eigenlijk ook niet! Tijdens Bioweapon zijn we het het Hardtraxx team nog even backstage gegaan. Erg vet en paar leuke mensen nog gesproken waaronder Coone, Bioweapon, Chris One, MC Villain & Apster. Zelfs Wasted Penguinz ging geloof ik goed los voor wat ik heb gezien, vond dat 't ook zeker niet slecht klonk! Ook hebben we nog wat leuke dingen gefilmd, maar dat krijgen jullie later nog wel te zien :) ! Vlak voor Chris One maar weer terug het publiek in gegaan om nog effe lekker te raggen! En gelukkig kon dat na de wat voorzichtige opening met Music Made Addict Remix :P . Geen idee wat ik verder nog gehoord heb, maar 't was hard en lekker! Ook afsluiten met Bitcrusher Remix, dat moet je durfen op zo'n pre party, en volgens mij vond 't publiek 't prima! Al met al een heerlijke pre party gehad op de Hardstyle Hill en ik denk dat velen dat met mij eens zijn.

Na de pre party gingen we bij onze tent nog even afteren. Altijd lachen met The Geminizers, Solutio & The I's, Tita, Gia & de vriendinnen van hun :) . Het bier ging d'r al goed in, maar ik was nog best moe dus ik ben ietsje later maar in bed gaan liggen terwijl de rest nog beetje door ging. Slapen werd 't niet, maar was wel wat beter uitgerust voor de volgende morgen! Jezus wat moet ik veel vertellen zeg :P ...

Goed, de zaterdag ochtend ging prima, lekker wat broodjes kaas gegeten en nog een broodje gezond die we op de camping konden halen. Samen met een bakkie pleur en daarna een goede (vrij koude) douche was ik wakker! Ook wist ik vrij zeker dat ik vrijwel de hele dag bij The Magic Show stage zou blijven, met een paar kleine uitschieters hier en daar. Rond half 1 zijn we richting The Magic Show stage gelopen waar Degos & Re-Done draaiden; 2 super leuke gasten en ze draaiden een lekkere Early set. Niet helemaal mijn ding, maar zaten wel wat lekkere plaatjes bij! Lekker opwarmen dus met het slechte weer. San Miquel & Mind.Illusiondeden eigenlijk gewoon hetzelfde, lekker opwarm setje met paar leuke plaatjes zoals Revenge! Prima opgewarmd dus en met het mixwerk zat 't ook wel goed, en Miquel is gewoon heldig dat hij met zijn operatie aan zijn met krukken en al gewoon 2 lange dagen is gebleven! :worship: Na Remco & Miquel was 't tijd voor Outlander, volgens mij was dit een Belgisch talent, maar heb d'r niks van meegekregen want we zijn toen even het terrein opgegaan om wat te kijken. Ook nog even wat bonnen gehaald, 7 voor 10 euro & bier was 2 munten. Omgerekend was dit dus eigenlijk best wel prijzig! Zelfde geld voor het eten, 4 bonnen voor een broodje hamburger was omgerekend zo'n 5/6 euro! Maargoed, na nog even op de camping gezeten te hebben zijn we weer terug gegaan naar The Magic Show area waar Zero Sanity & Kevin Kaos aan het draaien waren. Ook kan ik hier niet zoveel platen meer van herinneren, maar die nieuwe Kevin Kaos is echt heeeeel erg vet! Lekker energiek plaatje met een dikke anti-climax! Was al met al ook weer een leuk setje! Na deze 2 heren kwamen de kruisvaarders (Krusaders). Heb die ene gast nog op de camping gesproken, en hij zei dat hij 't erg moeilijk vond om bij zo'n area het publiek wat te vermaken aangezien zei nou niet echt de hardste hardstyle maken. Ik zei dat 't vast goed komt, en hij ging divers draaien! Volgens mij is ze dat wel aardig gelukt, Inner Creativity nog gehoord en Feel My Fire geloof ik! Ook die edit van Supernatural is best lekker live! Het mixwerk kon hier en daar nog wel wat beter, maar 't setje was gewon prima! Na Krusaders kwamen Thera & Geck-O, deze gasten kunnen echt zo'n lekker sfeertje neerzetten, waar ze ook staan! Heb begon wat rustiger en het eindige lekker stevig! Zoals ik al vaker zei, vind niet alles lekker van deze heren maar hier en daar zitten er echt dikke platen tussen! Iedereen lekker mee schreeuwen op die Jack van Gelder platen en natuurlijk lekker losgaan op Doggystyle! Ook Do The Happy Face & Ding Dong gingen erg lekker! Dikke set dus! :thumbsup: Hierna dacht ik eindelijk The R3bels te kunnen horen mixen, maar was even vergeten dat ze live stonden dus veel mixwerk kwam d'r niet. Ook heb ik verder vrij weinig gehoord, die nieuwe plaat nog, Motherland & Pattern 1 heb ik gehoord, daarna ben ik met Daniël (Khadber) naar Wildstylez gegaan. Het BPM bij The R3bels mocht wel wat hoger! Wildstylez begon rustig met een plaatje die ik niet kende en die verschrikkelijk Put This On Youtube remix. Daarna kwam d'r iets wat ik niet had verwacht, een remix van Tonight! Poe deze klapte erg lekker d'r op zeg live, vooral die intro! Erg dik! Verder is Lonely euforisch gezien weer een dikke plaat hoor, Wildstylez is nog steeds goed bezig. Ook Doomed voor de eerste keer live gehoord, erg jammer dat hij die lelijke intro zou houd met al dat gezeik over dat hij geen raw hardstyle kan maken, maar daarna klapt die intro d'r wel lekker op zeg! Maargoed, daarna weer dat kutterige melodietje en ik stond vrijwel de gehele climax stil. Maargoed, leuke set! Op 't einde/begin van DBSTF kregen Villain zo ver om een sticker op de tong van die stage te krijgen, echt super vet :P Direct na Wildstylez naar Adaro gegaan, ik weet niet precies wat ik hier van moet zeggen maar dit was echt de set van het weekend! Echt geweld van de bovenste plank & ooooh mijn hemel wat is die nieuwe Gunz For Hire dik zeg, geen woorden voor :drool: :drool: !!! Ook nog natuurlijk Under Attack, Haunter of The Dark en Dikke vette Bassplaat :love: :love: ! Hij opende ook met een remix van Hit You With That Bang Shit, ook erg dik! Verder natuurlijk Put It On, Evolution Complete en weet ik veel wat nog meer voor lekkers er door de speakers kwam. Echt helemaal kapot en terecht! :worship: Na Adaro Frequencerz & Tartaros, Niels, Pepijn & Juul zijn alle 3 opkomend, en ze komen nog wel verder! Van wat ik gehoord heb was 't echt een prima setje, maar ik ben nou eenmaal niet zo'n fan van die Tartaros platen maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ik heb ook niet de hele set gehoord, heb eigenlijk geen idee wat ik in die tussentijd ben gaan doen :P . Maargoed, na deze set was 't tijd voor Solutio & The I's! Hier verheugde ik me natuurlijk ook erg op, en ze hebben mijn verwachtingen weer waargemaakt! Die platen van hun zijn echt super dik, en live gaan ze echt heel goed! Ook de nieuwe Prefix & Density gehoord, echt gruwelijk! Dikke set, en na Adaro de beste set van het weekend! Na Solutio & The I's nog een halfuurtje Radical Redemption Ft Chain Reaction gehoord, dit is natuurlijk ook weer beukwerk van de bovenste plank!

Blabla geen tijd meer :P .. rest doe ik morgen wel in een edit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Dit was ongeveer onze tracklist, volgorde klopt niet helemaal en vast wel een track vergeten :P

The Vision - Pandorum 2011
Arboza - We Arise
Prefix & Density - Breakout
Solutio & The I's vs Arboza - The Cry
The R3bels - Temptation
Toneshifterz - Electro Shock
Slim Shore & B-Front - Chemical
Degos & Redone - Bite my Shit
Jack of Sound & Titan - Midnight Freaks
The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
Solutio & The I's - Immortal
Solutio & The I's - Cruelty
B-Front - Sleepwalker
Solutio & The I's vs Arboza - Haunted
Degos & Re-Done - Outside The Box
Solutio & The I's - 2.17

Wat heb ik van jullie set genoten zeg :love: Beste set van die dag voor mij by far! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik heb nog staan losgaan met the machine bij drum en bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:07 
 
Hardtraxxer

[/quote]Echt respect voor dat ene uurtje. Ontzettend mooi.[/quote]

Thnx kerel :thumbsup:

Helaas moesten we een kwartier eerder stoppen met draaien..
Bij deze de tracklist:

1. Dark Oscillators - Trapped (solaio mix)
2. Zany meets The Beholder - Who wants this
3. Brennan & Heart - Hardstate Channel
4. Catatonic Overload - Goddamn
5. The Machine ft. Chris One - Never fall asleep
6. Zatox - How much can you take
7. B-Front & Frontliner - Magic
8. Titan - Remember me
9. Toneshifterz & Bioweapon - Dead of the night
10. Gunz For Hire - The Cycle
11. Degos & Re-Done - Outside the Box
12. Amnesys - Worldwide Crisis
13. Tha Playah - Walking the line
14. Mad Dog - Here comes the madness
15. Predator & Angerfist - The Switch (Meccano Twins remix)
16. Tha Playah - My misery

Was gvd gekkenhuis!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Geminizers schreef:


Helaas moesten we een kwartier eerder stoppen met draaien..
Bij deze de tracklist:

1. Dark Oscillators - Trapped (solaio mix)
2. Zany meets The Beholder - Who wants this
3. Brennan & Heart - Hardstate Channel
4. Catatonic Overload - Goddamn
5. The Machine ft. Chris One - Never fall asleep
6. Zatox - How much can you take
7. B-Front & Frontliner - Magic
8. Titan - Remember me
9. Toneshifterz & Bioweapon - Dead of the night
10. Gunz For Hire - The Cycle
11. Degos & Re-Done - Outside the Box
12. Amnesys - Worldwide Crisis
13. Tha Playah - Walking the line
14. Mad Dog - Here comes the madness
15. Predator & Angerfist - The Switch (Meccano Twins remix)
16. Tha Playah - My misery

Was gvd gekkenhuis!!!

Wat heb ik genoten :worship: Thx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Geminizers schreef:
4. Catatonic Overload - Goddamn

Ohjaaaa was ook zo mooi, was met Chain Reaction een babbeltje aan het maken, ik zei dat ik het top vond dat hun label CO2 platen support, alleen jammer dat deze keer Godammn niet gedraaid werd door hem. Toen 10 seconde later werd hij gedraaid door The Geminizers. Echt heerlijk moment. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:50 
 
Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
The Geminizers schreef:
4. Catatonic Overload - Goddamn

Ohjaaaa was ook zo mooi, was met Chain Reaction een babbeltje aan het maken, ik zei dat ik het top vond dat hun label CO2 platen support, alleen jammer dat deze keer Godammn niet gedraaid werd door hem. Toen 10 seconde later werd hij gedraaid door The Geminizers. Echt heerlijk moment. :P


Speciaal voor jou dan een stukje van de mix ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 20:57 
 

Zooo, alweer een paar uurtjes thuis. Was echt een ongelovelijk vet feest met als enige minpuntje het bahama aids weer zaterdagnacht waardoor onze tent ging lekken en het overal een baggerzooi werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo! Ook weer thuis, echt een ongelofelijk vet feest. Bijna alleen maar bij TMS stage gestaan en de ene na de andere topset gehoord. Beste set kwam ongetwijfeld van Solututio & The I's, echt overweldigend vet! Verder waren de sets van Tartaros & Frequencerz,Jos & Titan & Chain Reaction & Radical Redemption erg goed. Minpuntjes waren inderdaad
Banaanslak schreef:
het bahama aids weer zaterdagnacht waardoor onze tent ging lekken en het overal een baggerzooi werd.
Maar heb me daar niet teveel aan geërgerd. Ook heel veel Hardtraxxers gezien :) En ook veel mee gestampt. Kan nu eindelijk een gezicht plaatsen achter super troll: Gangsterdwerg :P Overigens wel een hele aardige gozer. Ook veel artiesten zien lopen en ook met een aantal een praatje gemaakt, altijd gezellig :) Feest is zeker voor herhaling vatbaar als er volgend jaar weer zo'n dikke line-up is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Zooo, alweer een paar uurtjes thuis. Was echt een ongelovelijk vet feest met als enige minpuntje het bahama aids weer zaterdagnacht waardoor onze tent ging lekken en het overal een baggerzooi werd.

Het weer in die nacht was echt een ramp. Ik heb de hele nacht in foetushouding gelegen omdat het voeteneind van mn slaapzak helemaal doorweekt was. Toen ik wakker werd was alles in de tent klam en incl. mn kleren en daarna nog door die blubberzooi naar mn ontbijt. Maar de rest van die dag heb ik mn prima vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb me gisteren super vermaakt
het weer viel nog goed mee op zondag naar mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 22:41 
 
Hardtraxx Newbie

THE QONTINENT 2011 || FRONTLINER || MAINSTAGE || HD



THE QONTINENT 2011 || B-FRONT LIVE || MAINSTAGE || HD



THE QONTINENT 2011 || HEADHUNTERZ || MAINSTAGE || HD



THE QONTINENT 2011 || AVIO LIVE || MAINSTAGE || HD



THE QONTINENT 2011 || WASTED PENGUINZ || CAMPING PRE-PARTY || HD



THE QONTINENT 2011 || DA TWEEKAZ || MAINSTAGE || HD



THE QONTINENT 2011 || THERA VS GECK-O || THE MAGIC SHOW || HD :bomb:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
De altijd sympathieke Jor-D die Gangsterdwerg begroet met vieze homo. Altijd netjes!

Huh? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk feest gehad! Echt een heerlijk weekend, vooral zaterdag! Zal morgen wel een verslagje schrijven. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 23:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nazale schreef:
De altijd sympathieke Jor-D die Gangsterdwerg begroet met vieze homo. Altijd netjes!

Huh? :P


Hahaha xd Ik zei het met een lacherige toon he :thumbup:

Neemt niet weg dat ik 'm wel irritant vind hier, wat ik ook gezegd had :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 02:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:
hdhessel schreef:

Nou 400 pillen is wel bijzonder ;) Straatwaarde 2000 euro, vind ik niet niks haha.


:o Chukkels zeker xd

Nee, ik pak het slimmer aan :P

Wat een geniaal weekend. Compleet anders gelopen dat vooraf gepland, maar daardoor is dit wel het vetste feestweekend ooit geworden. Ik zit zwaar te twijfelen... Dominator of Qontinent? Ik kan niet kiezen :(

Feit is wel dat ik extreem heb genoten met alle gezellige HT'ers en PF'ers en dat ik volgend jaar 100% zeker mijn vakantie onderbreek om terug te komen. Ik kijk nu alleen zwaar op tegen het Decibel weekend. Het kan haast niet dat het net zo vet wordt als Qontinent. Maar ja, als het ook maar half zo gezellig wordt als dit weekend, dan ben ik al tevreden. De nieuwe standaard voor festivals is gezet en Q-Dance heeft wederom (samen met Bass Events) weer bewezen een uitstekend festival te kunnen organiseren en de status als marktleider compleet waargemaakt! :worship:

PS. De eerste de beste clown die op een feest in Nederland begint met 'Heee-Hooo' of 'Waar is dat feestje?' geef ik persoonlijk een klap op z'n bek. En dan maakt het niet uit of ik nou een 'love-rush' heb op niet. Kutmongolen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

baronpilsener schreef:
Pfff wat heb ik achterlijk hard genoten dit weekend, best feest :D

Edit:

p-stylez schreef:
PUT IT ON CMON! (ook goed de stage effecten te zien)

http://t.co/zUhGRDh?type=js

Volgens mij stond ik bij jullie? Want ik hoor mezelf schreeuwen in het filmpje :P

Zou best kunnen? Had jij een t-shirt met een smiley erop aan? die ook telkens alle nummers kon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 09:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Dit was ongeveer onze tracklist, volgorde klopt niet helemaal en vast wel een track vergeten :P

The Vision - Pandorum 2011
Arboza - We Arise
Prefix & Density - Breakout
Solutio & The I's vs Arboza - The Cry
The R3bels - Temptation
Toneshifterz - Electro Shock
Slim Shore & B-Front - Chemical
Degos & Redone - Bite my Shit
Jack of Sound & Titan - Midnight Freaks
The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
Solutio & The I's - Immortal
Solutio & The I's - Cruelty
B-Front - Sleepwalker
Solutio & The I's vs Arboza - Haunted
Toneshifterz & Bioweapon - Fearful Symmetry
Degos & Re-Done - Outside The Box
Solutio & The I's - 2.17


Beter zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 10:25 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een weekend heb ik hier gehad ..
Nog nooit zo genoten en achteraf zo gesloopt geweest !!

HAHAHA was top !!


@ Insomnia stage zondag zei iemand met een crew shirtje me .. dit is t beste nr aller tijden ..
Ik heb t over t nr dat met klassiek begint , blaasmuziek en dan met pauken ..
T komt nog een tweede x voor in t nr ..
taaaaaaaaa taaaaaaaa taaaaaaaaaaaaaa TADAAAAAAAA boem boem boem boem ..
zeer bekend stukkie ..
maar hoe de NEUK heet die hardstyle track ??
volgens mij draaide Crypsis & The Machine die track ..
Zaterdag @ The Magic Show werd die ook gedraaid dacht door Chain Reaction vs Radical Redemption

WHELP !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
baronpilsener schreef:
Pfff wat heb ik achterlijk hard genoten dit weekend, best feest :D

Edit:

p-stylez schreef:
PUT IT ON CMON! (ook goed de stage effecten te zien)

http://t.co/zUhGRDh?type=js

Volgens mij stond ik bij jullie? Want ik hoor mezelf schreeuwen in het filmpje :P

Zou best kunnen? Had jij een t-shirt met een smiley erop aan? die ook telkens alle nummers kon?

Ja, dat was ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 10:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blitzfreak schreef:
Wat een weekend heb ik hier gehad ..
Nog nooit zo genoten en achteraf zo gesloopt geweest !!

HAHAHA was top !!


@ Insomnia stage zondag zei iemand met een crew shirtje me .. dit is t beste nr aller tijden ..
Ik heb t over t nr dat met klassiek begint , blaasmuziek en dan met pauken ..
T komt nog een tweede x voor in t nr ..
taaaaaaaaa taaaaaaaa taaaaaaaaaaaaaa TADAAAAAAAA boem boem boem boem ..
zeer bekend stukkie ..
maar hoe de NEUK heet die hardstyle track ??
volgens mij draaide Crypsis & The Machine die track ..
Zaterdag @ The Magic Show werd die ook gedraaid dacht door Chain Reaction vs Radical Redemption

WHELP !!

http://www.youtube.com/watch?v=_7Pff9AQ8rY

Die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha :-) ik was die met blauwe vest en zwart t-shirt, gangster was die met donker shirt met gekleurde strepen, en wat nazale aan had weet ik niet meer haha. marino had helemaal geen t-shirt aan.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten