Haha was echt een geniaal weekend inderdaad!wrote:Wat een bazenweekend zeg! bekaf maar het was zeker de moeite waard!
Bedankt allemaal!
Iedereeen bedankt voor de gezelligheid
Haha was echt een geniaal weekend inderdaad!wrote:Wat een bazenweekend zeg! bekaf maar het was zeker de moeite waard!
Bedankt allemaal!
Tja, op en neer lopen heb ik wel eens gedaan, maar om er een uur ofzo te zitten is idd zonde. Maar goed, niet iedereen kan nuchter 30 uur non-stop feesten in 2,5 dagwrote:Het valt me op dat de mensen die op de camping stonden, tijdens het feest nogal wat uurtjes terug naar hun tent gingen... dat is toch zonde?
De set van Ran-D in de Insomnia was trouwens echt de vetste set van heel het weekend. Alles gegeven daar! De hele dag zaterdag eigenlijk wel.. zondag iets rustiger aan gedaan![]()
Ennuh, kan iemand de link van Kings Of The Underground hier ff opzetten, want ik kan die niet vinden op Youtube
We zijn allemaal mensen hoor!wrote:Ik vond het in ieder geval een vreemde reactie voor een admin.
Nietwaar hij is een adminwrote:We zijn allemaal mensen hoor!wrote:Ik vond het in ieder geval een vreemde reactie voor een admin.
Serieuswrote:Iemand trouwens nog wat gehoord over de 4(!) mensen die zijn overleden volgens de geruchten? 1 zou zijn bevestigd, maar 4?! Damn.
Ik hoorde zondagavond iets over 2, maar het lijkt me sterk. Ik neem aan dat de pers daar namelijk lucht van kreeg.wrote:Iemand trouwens nog wat gehoord over de 4(!) mensen die zijn overleden volgens de geruchten? 1 zou zijn bevestigd, maar 4?! Damn.
Franse gast (op krukken) die volgas aan het bier zat, een joint op stak (stervens irritant als mensen dat tussen het publiek doen) en aan z'n kop te zien al bijna aan de overdosis mdma zat zou er zo een geweest kunnen zijn... Wat heb ik me de tering geërgerd aan die lui..wrote:Ik hoorde zondagavond iets over 2, maar het lijkt me sterk. Ik neem aan dat de pers daar namelijk lucht van kreeg.wrote:Iemand trouwens nog wat gehoord over de 4(!) mensen die zijn overleden volgens de geruchten? 1 zou zijn bevestigd, maar 4?! Damn.
Het is alleen abnormaal hoe mensen daar gebruiken. Dat je wat doet oké, maar ik heb mensen buiten zinnen zien gaan, geen leuk gezicht!
Inderdaad, heb ook niks gelezen en alles afgezocht. Kan het me wel voorstellen. Heb die ambulance enorm vaak met zwaailichten langs zien rijden in de nacht. Waren ook een hele boel gigantisch van het padje. Weet wat je aan kan, mensen!wrote:Gewoon mond op mond-reclame zeg maar, heel raar. Geruchten, maar toch de geruchten die je niet wil op een feest.
Was ze vanaf the Qontinent vermist dan? Heb dat hele briefje niet gelezen..wrote:Er was er ook een vrouw vermist. Zag een briefje hangen op de muntenbalie bij de main
it certainly was! DAMN! ;-)wrote:Was maaad... See you next time!!
Dan zullen het wel mensen van organisatie zijn geweestwrote: Ik zag ook gasten lopen met walkietalkies, wat geniaal!
Echt een paar aanschaffen voor de komende festivals xD
wrote:Foto's all done #TheQontinent #TheMagicShow check them out at: http://t.co/wERNyTI #Twexit
hahahahaha inderdaad ja wat is er mis met die flesjes joh!wrote: Kon m'n lach niet inhouden toen ik barry zijn welverdiende flesje fanta gaf![]()