Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Wat een bazenweekend zeg! bekaf maar het was zeker de moeite waard!

Bedankt allemaal! :)

Haha was echt een geniaal weekend inderdaad!

Iedereeen bedankt voor de gezelligheid :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

volgend jaar geen camping meer boek wel 1 dag een hotel haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rosser schreef:
Het valt me op dat de mensen die op de camping stonden, tijdens het feest nogal wat uurtjes terug naar hun tent gingen... dat is toch zonde?

De set van Ran-D in de Insomnia was trouwens echt de vetste set van heel het weekend. Alles gegeven daar! De hele dag zaterdag eigenlijk wel.. zondag iets rustiger aan gedaan :P

Ennuh, kan iemand de link van Kings Of The Underground hier ff opzetten, want ik kan die niet vinden op Youtube :mad:

Tja, op en neer lopen heb ik wel eens gedaan, maar om er een uur ofzo te zitten is idd zonde. Maar goed, niet iedereen kan nuchter 30 uur non-stop feesten in 2,5 dag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb echt een topweekend gehad :D heel spijtig van het weer (2de jaar op rij zo'n kutweer) want daardoor was de camping echt een modderbad en was gewoon alles zeiknat xd

We zijn vrijdag aangekomen rond 5 u maar waren pas om 8 u op de camping want we hadden wat problemen met de auto van een vriend waar onze spullen in zaten. Om 8 u de tent opgegooid en om 9 u naar de Hardstyle Hill gegaan om Davide Sonar te zien. Was op zich wel een leuke set maar zeker ook niet meer dan dat (behalve dan het moment dat hij 'Natural' draaide, blijft echt een topplaat). Daarna Bioweapon (L) blijft echt een held die Sam, hij weet goed om een publiek te entertainen en gaat zelf altijd helemaal los :D het was echt een bangelijke set alleen heel spijtig dat hij zondag bij 'Insomnia' net dezelfde set draaide afgezien van een paar nummers. Daarna Wasted Penguinz, leuke set want ik houd wel van hun platen (zeker die nieuwe: 'Stay Alive' is echt zalig). Na WP hun set nog die van Chris One meegenomen, was een toffe beukset om af te sluiten :D na Chris One naar de tent gegaan om te knallen xD

Zaterdag en Zondag waren zeker nog topdagen, heb genoten van de sets van The R3bels, Bioweapon, Headhunterz, Frontliner, Neophyte, A2 Records Showcase, ... Was gewoon een topweekend :D er was wel veel drugscontrole, een tentje vlak bij ons zijn ze met de hond ingegaan en hebben ze veel drugs gevonden :) was effe schrikken omdat vrienden van me veel wiet bij hadden xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Ik vond het in ieder geval een vreemde reactie voor een admin.


We zijn allemaal mensen hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar niet allemaal met een voorbeeldfunctie. XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik vond het in ieder geval een vreemde reactie voor een admin.


We zijn allemaal mensen hoor!


Nietwaar hij is een admin
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb geen zin mijn eindeloze verslag af te maken, dus nog even kort:

De zondag was echt ook super vet, de Insomnia stage was echt de hele tijd dik! Ran-D zette echt 1 van zijn beste sets ooit neer en dat kon je zien aan het publiek, en ik zeg 't nog maar een keer: Die nieuwe Gunz For Hire is zoooooooooooooooo Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!! :love: :love: . Jammer dat iedereen daarna weg liep bij The Beholder, maargoed. Verder vond ik B-Front Live erg tegenvallen, bijna de hele tijd stil gestaan.. "t zal d'r wel aan liggen dat hij zich aanpast aan het Heee Hooo volk dat er stond op de main, want ja; dan wil je melodietjes & geen gerag :P Grootste verrassing die dag was toch wel Deepack & Stereotuners! Echt ALLEEN maar ragplaten, echt heeeerlijk! 9 van de 10 platen kende ik niet en het ging heerlijk los, echt van al dat losgaan van de mensen nog om me heen kreeg ik nog een dubbele dosis energie! Kijk Deepack even aan en je weet zeker dat je los MOET gaan! Super vermaakt met deze 2 heren + de heren van Stereotuners! Nieuwe Arboza is ook veeeeels te dik gewoon! Daarna nog even het vuurwerk bekeken en daarna nog even napraten bij de tent over het geweldige weekend wat we hebben beleefd. Het was erg koud die nacht, maar gelukkig kon de vriendin van Michel me even warm houden buiten op de stoel :x xd :) . Owja, nog wel leuk om te zeggen. Liggen we 2 uur in bed, word ik om half 8 wakker gebeld door Lex van Slam FM: ''Hee Met Lex van Slam FM, Alles goed? Blabla bla! ''Jaa, ik ben net wakker man ik sta op de camping in België blabla bla''. ''Je hebt de Slam Morning Jam ingevuld op slamfm.nl zag ik, en ikga 'm voor je draaien''! ''Nou mooi man'' :P ! Helaas niet kunnen luisteren, maar wel grappig :P

Rond half 11 zijn we vertrokken dacht ik inclusief Daniël die moeite had met zijn tent in zijn tas te krijgen op de camping dacht ik, en na wat eten bij de MC net over de NL grens was ik rond half 3 ook weer thuis gelukkig!

+ en -

+ De Sfeer bij TMS area & Insomnia area
+ De Sfeer algemeen vond ik ook goed te doen eigenlijk :)
+ WC's
+ Geluid Main was prima, TMS was ook prima (Soms beetje te zacht) & Insomnia was echt niet normaal soms :P
+ Adaro
+ Solutio & The I's
+ Deepack & Stereotuners
+ The Geminizers (My Misery :worship: :worship: )
+ Ran-D
+ Geck-O & Thera
+ AVIO Live :)
+ Jack Of Sound Vs Titan (Tian de grote zwarte knuffelbeer van Fusion :P )
+ Gunz For Hire - Kings Of The Underground (plaat van het weekend :love: )
+ Losgaande mensen!
+ Geen echte slechte sets gehoord!
+ Stages
+ Natuurlijk de Hardtraxx Pre Party, heerlijke sfeer + (bijna) alles klopte! Veel te gaaf!
+ De stage op zondag waar zaterdag TMS stage zat, was een vaag half uurtje, maar d'r werd Jump/Tek/Hardcore/Hardstyle etc etc door elkaar gedraaid, en wij maar losgaan en lachen :P
+ Gare mensen op de Zondag, je kon zien dat mensen moe waren :P

- Eten en drinken; heb nauwelijk eten gehad met die patat die ik heb gehad was erg lekker maar ook erg duur. Daar komt bij dat je echt kleine flesjes water had en laat staan de PIEPkleine flesjes fanta :P Kon m'n lach niet inhouden toen ik barry zijn welverdiende flesje fanta gaf :P
- B-Front; Had meer van deze set verwacht eerlijk gezegd, was niet heel slecht hoor!
- Het weer; Niemand kan d'r wat aan doen, maar als 't zaterdag beter was en 't zaterdag op zondag niet had geregend scheelde 't wel een hoop :)
- Heee Hoooooooo :sick:

Weinig - punten dus zoals jullie zien, 't was ook gewoon een top feestje!!! :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand trouwens nog wat gehoord over de 4(!) mensen die zijn overleden volgens de geruchten? 1 zou zijn bevestigd, maar 4?! Damn. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 22:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Iemand trouwens nog wat gehoord over de 4(!) mensen die zijn overleden volgens de geruchten? 1 zou zijn bevestigd, maar 4?! Damn. :/


Serieus :oh:

Het aantal mensen dat ik heb afgevoerd zien worden was wel beduidend hoger dan normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 22:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

+ Geck-o & Thera top sfeertje
+ Titan & Jack of Sound super harde set sprak titan daarna nog bij footworkx waar jack of sound los aan het gaan was
+ Crypsis & The Machine de machine kan dus wel hard losgaan :D en hij hou geloof ik van drum & bass samen nog ef bij PRSPCT losgegaan
+ de gezellige bende hardtraxxers vooraan de insomnia stage op zondag en nee ik gebruik geen drugs HAHA
+ De Hamburgers en de friet de super lekker waren :love:
+ de 2,5 sixpack cola flesjes die ik van de organisatie kreeg omdat het kon ^^
+ super relaxte sfeer vooraan bij de main iedereen lache lol maken en nog thumbs up voor de groep uit eindhoven

- bijna niemand die losging bij b-front
- lekend tentje was gewoon nat smorgens en bijna niet geslapen
- hee hoo waar is dat feestje jullie snapen het
- betalen voor de wc
- 2,80 voor een drankje

volgend jaar maareen hotel boeken ik haat de camping :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Iemand trouwens nog wat gehoord over de 4(!) mensen die zijn overleden volgens de geruchten? 1 zou zijn bevestigd, maar 4?! Damn. :/

Ik hoorde zondagavond iets over 2, maar het lijkt me sterk. Ik neem aan dat de pers daar namelijk lucht van kreeg.

Het is alleen abnormaal hoe mensen daar gebruiken. Dat je wat doet oké, maar ik heb mensen buiten zinnen zien gaan, geen leuk gezicht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik heb 2 redbull per dag gehad en gewoon full time losgegaan soms wat rust maar ik heb 0,0 drugs gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top weekendje gehad :D vrijdag tegen een uur of 7 klaar voor de pre-party daar wat alles gecheckt, Bioweapon was weer sterk, die gast doet zelf altijd heerlijk mee, je ziet dat hij zich ook amuseert :) Tijdens Wasted Penguinz wat gerust eerst aan de bankjes en dan even tek geweest (WP sucken)... Dan Chris One, held van de dag voor mij met die set :love: Dan terug naar de camping wat geafterd en gezeverd, uiteindelijk dan maar gaan slapen om 5u ongeveer.

Zaterdag pas tegen 16u op het terrein geraakt eigelijk door te blijven hangen op de camping :S Naar Brennan Heart en Second Identity geweest op de main, standaard setjes zover ik me herinner. Stephanie nog een deel en dan ook een deel van Thera vs Geck-o. Thera vs Geck-o was ook wel dik al is het normaal mijn genre niet. The R3bels live vond ik zeer goed eerste keer losgegaan van de dag. Dan effe wat rondgedwaald en terug naar The Magic Show voor Adaro met een prachtset!! Dan werd het alleen maar beter en beter, Frequencerz & Tartaros een deel, A² Records een deel, Solutio & The I's, Chain Reaction & Radical Redemption, AVIO live en dan The Geminizers gewoon WOW, was heel de avond losgaan allemaal prachtig niets meer over te zeggen :love: :bomb: Zaterdagnacht terug geafterd natuurlijk, eens naar barbeque geweest maar was niet echt iets te doen, was een kutnacht met die regen, tent heeft ook nog begeven :(

Zondag begonnen met Bioweapon terug een nice setje wel wat dezelfde als vrijdag gehoord maarja vond ik niet erg, dan naar main geweest, Josh & Wesz viel me wat tegen, Digital Punk was beter wat ik gehoord heb :) dan naar Insomnia voor Ran-d viel alles behalve tegen :love: Kings of the underground wat een track :bomb: Terug naar de mainstage voor Deepack wat een beetje tegenviel maar ik had wat tijd om te bekomen. Terug naar Insomnia voor JoS vs Titan wat een geweldige set jaaa :D Terug naar main wat gerust en terwijl Psyko Punkz deftige set, B-Front live is me wat wazig... Crypsis vs The Machine, wat een geweld :bomb: Dan zwaar genoten van de prachtige lasershow en eindshow op de main bij Neophyte, DAMN wat een afsluiter (L) Op de camping daarna afterparty ineens naast mijn tent met een box :p dat was me een marginale boel mensen. Liep zelf iemand met een vislijn rond en kheb mijn stoeltje maar genome en er mij bij gezet en dan om 4u was mijn licht uit. Maandag een ontzettende kutdag gehad vanwege ruzie in de groep dat was dus een mindere afsluiter van The Qontinent.

Ook nog leuk was eens ruzie in de tent en muziek werd 20 seconde stilgelegd terwijl de MC zei "Hey stelletje losers maak hier geen ambras doet da dan buite" :thumbup:

+ Geluid
+ Sets waren in het algemeen altijd goed
+ Sfeer
+ MC Da Syndrome
+ Eindshow
+ Mainstage zag er goed uit

- Constante heee hooo's
- Ruzie maandag
- De regen van zaterdagnacht
- Tent omzeep
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 22:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Iemand trouwens nog wat gehoord over de 4(!) mensen die zijn overleden volgens de geruchten? 1 zou zijn bevestigd, maar 4?! Damn. :/

Ik hoorde zondagavond iets over 2, maar het lijkt me sterk. Ik neem aan dat de pers daar namelijk lucht van kreeg.

Het is alleen abnormaal hoe mensen daar gebruiken. Dat je wat doet oké, maar ik heb mensen buiten zinnen zien gaan, geen leuk gezicht!

Franse gast (op krukken) die volgas aan het bier zat, een joint op stak (stervens irritant als mensen dat tussen het publiek doen) en aan z'n kop te zien al bijna aan de overdosis mdma zat zou er zo een geweest kunnen zijn... Wat heb ik me de tering geërgerd aan die lui..

Edit: Waar komt al die info eigenlijk vandaan? Nergens wat gelezen of wat dan ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon mond op mond-reclame zeg maar, heel raar. Geruchten, maar toch de geruchten die je niet wil op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gewoon mond op mond-reclame zeg maar, heel raar. Geruchten, maar toch de geruchten die je niet wil op een feest.

Inderdaad, heb ook niks gelezen en alles afgezocht. Kan het me wel voorstellen. Heb die ambulance enorm vaak met zwaailichten langs zien rijden in de nacht. Waren ook een hele boel gigantisch van het padje. Weet wat je aan kan, mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er was er ook een vrouw vermist. Zag een briefje hangen op de muntenbalie bij de main
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Er was er ook een vrouw vermist. Zag een briefje hangen op de muntenbalie bij de main

Was ze vanaf the Qontinent vermist dan? Heb dat hele briefje niet gelezen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 23:44 
 
Artiest

Thanks for the invitation to the preparty Hardtraxx!! Was maaad... See you next time!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 00:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chris one schreef:
Was maaad... See you next time!!


it certainly was! DAMN! ;-)

Wat een sfeer op de camping! Flink genoten van iedereen!
Wat een troep na de tijd! :lol:
's Ochtends je bbq setje aangooien en brinta maken! +180975
Vette sets gehoord! Met name; AVIO/Alphaverb/Deepack vs Stereotuners/Thera vs Geck-O! :D
Setje pakken en na de tijd op de camping chillen met jointje +129734
Veel bekende lui gezien van HT en PF!

Ik zag ook gasten lopen met walkietalkies, wat geniaal!
Echt een paar aanschaffen voor de komende festivals xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 00:19 
 
Hardtraxxer

iSenSe` schreef:
Ik zag ook gasten lopen met walkietalkies, wat geniaal!
Echt een paar aanschaffen voor de komende festivals xD


Dan zullen het wel mensen van organisatie zijn geweest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 02:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Rossum88 schreef:
Foto's all done #TheQontinent #TheMagicShow check them out at: http://t.co/wERNyTI #Twexit


:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 02:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Kon m'n lach niet inhouden toen ik barry zijn welverdiende flesje fanta gaf :P


hahahahaha inderdaad ja wat is er mis met die flesjes joh! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 03:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Khadber wil graag z'n shirt terug :lol: Of lijkt hij daar alleen maar op die gast...
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten