Zal waarschijnlijk zaterdag aanwezig zijn
Alpha²
Psyko Punkz (altijd knallen!)
Crypsis
& AVIO LIVE
Alpha²
Psyko Punkz (altijd knallen!)
Crypsis
& AVIO LIVE
Radium!First Names Footworxx @ The Qontinent (Sunday 15th of August) :
RADIUM
AMOK
SANDY WAREZ
TYMON
HILARIOUS
...
More names of another stage tomorrow !
weet je nou al dat je her moet doen?wrote:Mja AVIO live, B-Front, Crypsis en Beat Providers is op dit moment eigenlijk enige dat me echt aanspreekt...
Ga der toch niet heen, want zit dan met herexamens sowieso dusja!
Ja ik weet het ook alwrote:weet je nou al dat je her moet doen?wrote:Mja AVIO live, B-Front, Crypsis en Beat Providers is op dit moment eigenlijk enige dat me echt aanspreekt...
Ga der toch niet heen, want zit dan met herexamens sowieso dusja!
Ik heb er ook jammer genoeg al twee in men tasje liggenwrote:Ja ik weet het ook alwrote:weet je nou al dat je her moet doen?wrote:Mja AVIO live, B-Front, Crypsis en Beat Providers is op dit moment eigenlijk enige dat me echt aanspreekt...
Ga der toch niet heen, want zit dan met herexamens sowieso dusja!heb er al 2 op men ...
Daarmee dat het er echt van af hangt wanneer ik begin
Ach herexamens beginnen meestal in de week van de 18e! Dus misschien kan je wel 2 dagen gaan! Hoop dat ik het wel zo snel mogelijk weet want ik wil er toch al een kaartje voor halen!wrote: Ik heb er ook jammer genoeg al twee in men tasje liggen
First Names Thunderdome "The Past" @ The Qontinent (Saturday 14th of August)
PAUL ELSTAK
BUZZ FUZZ
HUMAN RESOURCE LIVE
ROB & MC JOE
VINCE
...
Kloptwrote:Kaartverkoop moet neem ik aan starten op zaterdag 29 mei ipv. maandag 29 mei?
gewoon 2 dagen gaan!wrote:Die line up voor zaterdag ziet er goed uit, maar die vn zondag ook!
Ik ga normaal zaterdag, ik kan ni kiezen
niets onverwachtThe Qontinent
First Names Dirty Workz @ The Qontinent (Sunday 15th of August)
PSYKO PUNKZ
COONE
DR RUDE
...DEMONIAK
DA TWEEKAZ
...
More names soon !
zondag DWX en een tek/jump stage?The Qontinent First Names La Bush @ The Qontinent (Sunday 15th of August)
BINUM
RONALD V
CHICAGO ZONE
...ATOMIK V
DARK SYSTEM (aka Lobotomy Inc)
...
Dit was vorig jaar. Kun je ongeveer aan spiegelen alleen gaat de prijs nu wel wat omhoogTickets voor vrijdag 7 augustus kosten €25,- voor zaterdag 8 augustus betaal je €35,- en combi-tickets voor het hele weekend, inclusief camping kosten €48,-.
Losse camping-tickets zijn ook verkrijgbaar en kosten €15,-.