Mijn gok is op Rik zelf + James van hier (Bitface/PNXRMX)wrote:Tweeënhalve koning.Moge de line-up maker / brein achter dit in de eregalerij komen. Blij dat ik deze editie wel ga!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
The Funky Cat #5 (10-06-2017, P60, Amstelveen)
- Venue
- P60, Amstelveen
- Time
- 22:00 – 05:00 (Sun)
- Price
- €15,00
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Laat Bitface (eventueel vs Geck-O) maar openen. Wil hem wel eens live horen 
Maar er moet toch nog 1 act aangekondigd worden? Of is 2,5 kings de afsluitset (lijkt me wel, maar toch)
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 19 hours ago
Kunnen ook allemaal extra lange setjes zijnwrote:Maar er moet toch nog 1 act aangekondigd worden? Of is 2,5 kings de afsluitset (lijkt me wel, maar toch)
Moet nog één (misschien zelfs twee?) aangekondigd worden inderdaad. Zou goed kunnen dat het de afsluitset is inderdaad, bij TFC #4 werd The Undoing (opener) aangekondigd na Wavolizer.wrote:Maar er moet toch nog 1 act aangekondigd worden? Of is 2,5 kings de afsluitset (lijkt me wel, maar toch)
Kaartje is binnen. Mensen die vanuit Brabant (Tilburg) met de trein gaan? 
Zijn er mensen die vanuit de regio Stedendriehoek gaan?
Hopelijk weten ze Korridor te strikken als opener!wrote:Laat Bitface (eventueel vs Geck-O) maar openen. Wil hem wel eens live horen
Ben echt heel nieuwsgierig hoe je hier nou zo bij komtwrote:Hopelijk weten ze Korridor te strikken als opener!wrote:Laat Bitface (eventueel vs Geck-O) maar openen. Wil hem wel eens live horen
Ik ken Korridor nog uit zijn Ultraform tijd, en spreek hem nog af en toe. Een paar studiosessies met hem in 2010 hebben mijn sound echt enorm vooruit geholpenwrote:Ben echt heel nieuwsgierig hoe je hier nou zo bij komtwrote:Hopelijk weten ze Korridor te strikken als opener!wrote:Laat Bitface (eventueel vs Geck-O) maar openen. Wil hem wel eens live horen
Wat hij nu doet vind ik ook ontzettend goed, en het is een flink aantal lagen dieper. Ik vind het momenteel te diep voor The Funky Cat. Maar zou hem graag nog eens betrekken bij een geschikt feest, mocht het er van komen.
Alleen al kijken HOE hij zijn optredens doet vind ik al strak!wrote:Wat hij nu doet vind ik ook ontzettend goed, en het is een flink aantal lagen dieper.
Dit moet wel weer een epische editie worden

De laatste act, maar de eerste van de avond: How To Be Invisible!
Mijn nieuwe project... meer informatie - en muziek! - binnenkort. Volg de Facebook pagina: https://facebook.com/HowToBeInvisibleMusic

Mijn nieuwe project... meer informatie - en muziek! - binnenkort. Volg de Facebook pagina: https://facebook.com/HowToBeInvisibleMusic

Met trots presenteer ik het poster artwork
Iedereen op het feest kan na afloop gratis een poster meenemen!

Iedereen op het feest kan na afloop gratis een poster meenemen!

Vrij op die dag, waarschijnlijk wel aanwezig.
Als dit toch eens dichter bij huis zou zijn. Maar 2,5 uur heen en 2,5 uur terug met de auto gaat me toch te ver. Ik zou graag zien dat The Funky Cat in bijvoorbeeld Eindhoven wordt gehouden.
Mogelijk vanuit Sassenheim, hangt van 'n aantal dingen af.wrote:Iemand die vanuit Bollenstreek en omstreken hier heen gaat?
Waarschijnlijk vanuit Katwijk/Leidenwrote:Iemand die vanuit Bollenstreek en omstreken hier heen gaat?
Dit....wrote:Als dit toch eens dichter bij huis zou zijn. Maar 2,5 uur heen en 2,5 uur terug met de auto gaat me toch te ver. Ik zou graag zien dat The Funky Cat in bijvoorbeeld Eindhoven wordt gehouden.
Lekker makkelijk dit ja, gewoon een mix-CD aanzetten en nog even een uurtje backstage bier drinken zeker...wrote:De laatste act, maar de eerste van de avond: How To Be Invisible!
Nee ben benieuwd
wrote:Lekker makkelijk dit ja, gewoon een mix-CD aanzetten en nog even een uurtje backstage bier drinken zeker...wrote:De laatste act, maar de eerste van de avond: How To Be Invisible!
.
wrote:Dit....wrote:Als dit toch eens dichter bij huis zou zijn. Maar 2,5 uur heen en 2,5 uur terug met de auto gaat me toch te ver. Ik zou graag zien dat The Funky Cat in bijvoorbeeld Eindhoven wordt gehouden.
Ik zou ook wel een editie in Enschede willen zien, maar je kunt niet alles hebben he