Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 17:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heb er zin in!!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel aanwezig. Tot vanavond MET MIJN VRIENDIN (die zelf vermeld wilde worden).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 23:39 
 
Hardtraxxer

Kan helaas niet aanwezig zijn vanwege een onverwachte deadline voor morgen... Had er graag bij willen zijn. :(

@Klapstoel ik kan dus helaas geen poster voor je meenemen, mocht jij/iemand die aanwezig is dit nog lezen, wellicht valt er nog wat te regelen. Ik neem aan dat er vast wel nog wat posters overblijven dus waarschijnlijk kan je er vast wel eentje krijgen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier alvast een klein verslagje. Wat een feest was dit zeg! Ondanks dat het zo rustig was, was het gewoon een grote gezellige familie. Beste sets toch wel van ACTI. 2,5 kings en de afsluitset was ook echt geweldig. Een speciale vermelding voor 10 kleine bassdrums tijden 2,5 kings. Jezus wat was dat vet!
Ook het grote moment dat de verjaardag van geck-o ook echt gevierd werd. Die mashup :lol: mooi zo vroeg al frenchcore te horen. Heb mij helemaal scheel gelachen.

Super hulde van het groepje Belgen waarmee we mee konden rijden richting Utrecht. Zeker 2 uur eerder thuis dan gepland!

Nogmaals de versieringen waren echt geweldig. Al die kleine details die je constant vind (de kattenbak, kattenboekjes, hulde voor het vrienden boekje. Heb ik met veel plezier ingevuld :D)

Kortom. Volgende keer ben ik er weer bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Last minute toch maar besloten om te gaan. Wat is dit toch een super fijn feestje met een leuke sfeer! :D Aankleding hadden ze ook leuk gedaan! Beste setjes waren absoluut van ACTI en Two And A Half Kings! ACTI gooide er af en toe een paar flink lompe platen op, pfoh. Ook even van mijn kant speciale vermelding naar 10 Kleine Bassdrums. :worship: Wat klapt die plaat er toch heerlijk op, genieten!

Gezellige feest en gehad en veel gelachen met leuke mensen. :D Volgende editie probeer ik er zeker weer bij te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 23:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1ste keer Funky cat voor mij maar zeker niet de laatste :thumbsup: Al vroeg Hekzitter tegengekomen en met hem naar binnen gegaan vervolgens munten gehaald en zaal verkend. Daarna gelijk maar gaan tekenen en toen ook nog Joey, Norther66 en Joey's vriendin tegengekomen die ook maar gingen tekenen.
Fijne sets gehoord van Geck-o en Bold action en vlak daarna ACTI en wat was dat vet :worship:
Tijdens de Geck-o solo maar gaan zitten en daarna voor Two and half kings naar boven gegaan wat ook dik was.
Geck-o and friends ging zoals verwacht helemaal nergens over dus alles door elkaar heen.

+++ Sets, Locatie, Aankleding
++ Gezelligheid, Keuze aan dranken
+ Goede beveiliging
- Wc was rond 4en naar de klote na iemand die was wezen kotsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


:worship:

(Hoe heet deze trouwens? :$)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:

:worship:

(Hoe heet deze trouwens? :$)


Dit was zo geniaal! Helemaal in een scheur gelegen toen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
(Hoe heet deze trouwens? :$)

is toch gewoon een frenchcore versie van 'Hij leve hoog'? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Redman schreef:
(Hoe heet deze trouwens? :$)

is toch gewoon een frenchcore versie van 'Hij leve hoog'? xd

Nee vriend dit was "Bald Tom en Simon Daaaaaaglex - Geckrik leve hoog (ultieme mix)"


Nee maar dit is een custom dingetje geloof ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 14:47 
 
Hardtraxx Veteran



:love: :worship:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten