wrote:Voor mij 3 uur reizen met ov. Dat was altijd een minpunt en een reden geweest om niet te gaan. Maar dan maar gewoon de auto pakken dit keer! Ik moet dit een keer meegemaakt hebben!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
The Funky Cat #5 (10-06-2017, P60, Amstelveen)
- Venue
- P60, Amstelveen
- Time
- 22:00 – 05:00 (Sun)
- Price
- €15,00
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Feest!wrote:wrote:Voor mij 3 uur reizen met ov. Dat was altijd een minpunt en een reden geweest om niet te gaan. Maar dan maar gewoon de auto pakken dit keer! Ik moet dit een keer meegemaakt hebben!
De tweede reden voor een feestje: Bold Action's debuutalbum is voor het eerst verkrijgbaar op The Funky Cat #5, en jawel, in fysieke hoedanigheid
Hij zal een speciale album showcase set draaien. Komt dat zien

Hij zal een speciale album showcase set draaien. Komt dat zien

Voorproefje vorige editie belooft veel goeds
Dit jawrote:De terugreis is een beleving die er ook bij hoort
Terugreis met de trein? Haha. Ik weet niet of ik 3 uur reizen voor die beleving over hebwrote:De terugreis is een beleving die er ook bij hoort
Is het 100% waard. Alleen zijn Evi en ik er dit keer niet bij.. Wij moeten terug naar het noorden.wrote:Terugreis met de trein? Haha. Ik weet niet of ik 3 uur reizen voor die beleving over hebwrote:De terugreis is een beleving die er ook bij hoort
Jullie zijn er heel het feest niet bij of alleen de terugreis niet?wrote:Is het 100% waard. Alleen zijn Evi en ik er dit keer niet bij.. Wij moeten terug naar het noorden.wrote:Terugreis met de trein? Haha. Ik weet niet of ik 3 uur reizen voor die beleving over hebwrote:De terugreis is een beleving die er ook bij hoort
Alleen de terugreis!wrote:
Jullie zijn er heel het feest niet bij of alleen de terugreis niet?
Terugweg was wel gezellig laatste editie toch 
Toch maar gewoon met ov gaan! Ook een stuk praktischer aangezien ik toch gratis kan reizen 
Voor mij deze keer helaas nietwrote:Toch maar gewoon met ov gaan! Ook een stuk praktischer aangezien ik toch gratis kan reizen
wrote:Alleen zijn Evi en ik er dit keer niet bij.. Wij moeten terug naar het noorden.
come to eindhoven pls
Denk dat ik anders wel alleen ga! Jullie hebben me overgehaald op Unpolishedwrote:Yes beter komen je vrienden gewoon mee
Maar er komen altijd veel hardtraxxers, dus als je in je eentje komt maak je gauw genoeg nieuwe
James al paar keer toegezegd om een keer te komen, nooit wat van gekomen. Dit keer moet het dan wel hè! 
GODNONDEJU album showcase van Bold Action... Verjaardag van Rikkert... Ja hier ben ik dus sowieso bij he

Yess! Dat plaatje kan mooier met wat minder compressie 
Na QULT hebben we een tijd lang ACTI niet geboekt voor The Funky Cat, omdat we de typische subground sound wilden afschudden om de breedte in te gaan. Mr. Tessarollo heeft alles op de voet gevolgd en heeft ook zijn eigen evolutie gemaakt. Tijd om hem terug te halen voor natuurlijk wat subground classics, maar vooral een lading frisse nieuwe tracks, snel gemixt en met een rijk gevulde portefeuille aan stijlen. ACTI is back, 2017 style!

Na QULT hebben we een tijd lang ACTI niet geboekt voor The Funky Cat, omdat we de typische subground sound wilden afschudden om de breedte in te gaan. Mr. Tessarollo heeft alles op de voet gevolgd en heeft ook zijn eigen evolutie gemaakt. Tijd om hem terug te halen voor natuurlijk wat subground classics, maar vooral een lading frisse nieuwe tracks, snel gemixt en met een rijk gevulde portefeuille aan stijlen. ACTI is back, 2017 style!

Ik heb gehoord dat Acti niet meer kan komen... he died of an overdose 
Eindelijk ben jij er ook een keer bij!wrote:GODNONDEJU album showcase van Bold Action... Verjaardag van Rikkert... Ja hier ben ik dus sowieso bij he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb alleen nummer 3 gemist hoor 
Wou zeggenwrote:Ik heb alleen nummer 3 gemist hoor
Tot nu toe prima line up, wacht nog wel even de afsluiter af en maak daarop de beslissing.
Hoop stiekem weer voor Thera vs Geck-Owrote:Wou zeggenwrote:Ik heb alleen nummer 3 gemist hoor![]()
Tot nu toe prima line up, wacht nog wel even de afsluiter af en maak daarop de beslissing.
Tof om hem weer een keer te zien, ben benieuwd naar z'n set!wrote:Yess! Dat plaatje kan mooier met wat minder compressie
Tijd om hem terug te halen voor natuurlijk wat subground classics, maar vooral een lading frisse nieuwe tracks, snel gemixt en met een rijk gevulde portefeuille aan stijlen.