We blijven in de gaten houden waar de fans en bezoekers vandaan komen. Mocht het op een gegeven moment logisch zijn om in Brabant een editie te doen, dan gaan we daar zeker naar kijken.wrote:kan er anders niet een keer een brabantse editie komen?![]()
In de smederij in Tilburg of de graanbeurs in Breda bijvoorbeeld.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
De Leerfabriek in Oisterwijk, dan is het 10 minuten fietsen
Hopelijk kan ik meer gekken vinden die met mij 2,5 uur in de trein gaan zitten, wil er echt graag een keer bij zijn.
Hopelijk kan ik meer gekken vinden die met mij 2,5 uur in de trein gaan zitten, wil er echt graag een keer bij zijn.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Geck-O, Audiofreq en Bold Action 
Gewoon een Qult line-up, tot zover.wrote:Geck-O, Audiofreq en Bold Action
Ik hoop en verwacht toch iets meer verrassing!
De twee namen die nog komen zijn compleet nieuw voor The Funky Cat en QULT. Toch zie ik deze line-up zelf ook als meer "solid" en iets minder uit de bocht dan de eerste twee lineups. Natuurlijk maken we daar geen gewoonte van, maar het kwam toevallig zo uit met de namen die we op deze editie wilden hebben 
De headliner wilden we eigenlijk vandaag aankondigen, maar dat moet helaas een week uitgesteld worden. Morgen maken we de openingsact bekend en volgende week de laatste naam dus!
De headliner wilden we eigenlijk vandaag aankondigen, maar dat moet helaas een week uitgesteld worden. Morgen maken we de openingsact bekend en volgende week de laatste naam dus!
Er is nog een headliner bovenop de huidige 3 namen?wrote:De twee namen die nog komen zijn compleet nieuw voor The Funky Cat en QULT. Toch zie ik deze line-up zelf ook als meer "solid" en iets minder uit de bocht dan de eerste twee lineups. Natuurlijk maken we daar geen gewoonte van, maar het kwam toevallig zo uit met de namen die we op deze editie wilden hebben
Als opener voor jullie op deze mooie avond, onze man Tom aka Simon Dach!

Techno 

Zo'n line-up... en ik moet zelf rijden!wrote:Je moet!
IK WIL NIET!
T
Hardtraxxer
247 posts member since 2011
last seen Aug 2016
wrote:Techno
Benieuwd naar de laatste headlining act dan. Tot nu toe is dit zeer smakelijk
.
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
omdat jullie hier toch reageren, Kan the funky cat ( de radio show) niet als download beschikbaar zijn? Ik luister de episodes bijna nooit omdat ik vooral onderweg muziek luister en ik heb geen mega databundel .
Nee dit kunnen we helaas niet zomaar doen. Via Google kun je wel maniertjes vinden om de streams van Soundcloud te downloaden, ik hou je niet tegenwrote:omdat jullie hier toch reageren, Kan the funky cat ( de radio show) niet als download beschikbaar zijn? Ik luister de episodes bijna nooit omdat ik vooral onderweg muziek luister en ik heb geen mega databundel .
Lineup compleet met niemand minder dan Bart B More
deze man weet altijd wat bijzonders neer te zetten!

S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 1 day ago
Was aanwezig bij de vorige 2 edities, en deze waren zo vet dat ik deze zeker niet wil missen! Al denk ik wel dat het lastig wordt om die DJ Thera vs. Geck-o set te overtreffen, dat was wel echt legendarisch.
Is het trouwens mogelijk om de volgende editie iets van (lounge)stoelen op het balkon in de zaal te zetten? Zou wel vet zijn om zitten van boven de hele show te kunnen zien/horen.
Is het trouwens mogelijk om de volgende editie iets van (lounge)stoelen op het balkon in de zaal te zetten? Zou wel vet zijn om zitten van boven de hele show te kunnen zien/horen.
wrote:Was aanwezig bij de vorige 2 edities, en deze waren zo vet dat ik deze zeker niet wil missen! Al denk ik wel dat het lastig wordt om die DJ Thera vs. Geck-o set te overtreffen, dat was wel echt legendarisch.![]()
Dat is niet echt mogelijk, tenzij ze heel hoog geplaatst worden (om over de rand te kunnen kijken) - en dat is weer onveilig/kostbaar... dus chillen in de chillout of toch nog even de laatste energie eruit persen op de dansvloerwrote:Is het trouwens mogelijk om de volgende editie iets van (lounge)stoelen op het balkon in de zaal te zetten? Zou wel vet zijn om zitten van boven de hele show te kunnen zien/horen.
Voor dat pers gedeelte hebben we eventueel ook toiletten beschikbaarwrote:... dus chillen in de chillout of toch nog even de laatste energie eruit persen op de dansvloer
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Op de begane grond stonden wel banken toch? Dan kun je het misschien iets minder zien maar krijg je iig wel de hele show meewrote:
Je kan idd op een paar plekjes in de zaal zittenwrote:Op de begane grond stonden wel banken toch? Dan kun je het misschien iets minder zien maar krijg je iig wel de hele show meewrote:
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 1 day ago
Zag die banken de eerste editie staan ja, tweede editie dan weer niet dus vandaar. Misschien dan bar krukken daarboven, of ik moet anders maar gewoon eens mijn conditie wat verbeteren 
Who was there
Nobody has said they're going yet.