Poster: The Funky Cat #3
Past

The Funky Cat #3

Time
– (Sat)
Price
€15,00
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Ben er helaas niet bij dit keer :(
Veel plezier iedereen!
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
SL8492 wrote:Ben er helaas niet bij dit keer :(
Veel plezier iedereen!
Artist
1973 posts member since 2009
Mijn god wat was dit prachtig :woot: trots op het hele team, de artiesten, en wat een heerlijk publiek... naar mijn idee wordt het echt steeds vetter met elke editie :D

Nu ff bijkomen en verder knallen met de album release :bomb:

The Funky Cat #3 (07-10-2016, P60, Amstelveen)
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Wat een fijn feest (L)
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 26 days ago
Heb ik wat gemist? :cry:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Ik heb me echt kapot lopen ergeren aan die zogenaamde acrobatiek, en aan die knurften die dachten dat ze enorm leuk bezig waren met die kattenbak op hun hoofd.

Verder een legendarisch goede avond! :worship: ... en nog steeds wakker. :mad:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
TheJoker wrote:Ik heb me echt kapot lopen ergeren aan die zogenaamde acrobatiek, en aan die knurften die dachten dat ze enorm leuk bezig waren met die kattenbak op hun hoofd.
Wat blijf je ook een lekker positieve vent :loving:
Donateur
last seen Jul 2017
PNXRMX wrote:
TheJoker wrote:Ik heb me echt kapot lopen ergeren aan die zogenaamde acrobatiek, en aan die knurften die dachten dat ze enorm leuk bezig waren met die kattenbak op hun hoofd.
Wat blijf je ook een lekker positieve vent :loving:
:love:

Jij weet als geen ander dat ik uiterst rustig en stil ben, zeg maar gerust bijzonder verlegen, en bovenal een emotioneel fragiel kereltje. :P

Ik haat dat aandachttrekkerige gedrag (de kattenbak"mannen"). :x
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Gefeliciteerd Geck-o. Voor de 3e keer jarig dit jaar! The funky cat voelt inmiddels gewoon als een verjaardagspartijtje. Alleen maar leuke mensen en gezelligheid. Weinig evenementen kloppen gewoon zo van A tot Z dan dit feest. Kijk nu al uit naar de volgende editie! :love:
Artist
Dat weet je heerlijk te verwoorden Jordi ^^ zo voelt het ook echt. Een bonte verzameling zo bij elkaar, zoals de muziek dat ook is.
Donateur
last seen Jul 2017
Bij de ingang stonden drie mannen uit het buitenland, speciaal voor TFC3 naar Nederland gekomen, en moesten van de security al hun etenswaren (zakjes snoep en chips, voor tijdens hun reis) zonder pardon in de afvalbak gooien.

Dat vind ik bijzonder sneu.

Op de vraag of zij hun tassen met inhoud even ergens mochten stallen, in plaats van alles weg te moeten gooien, werd negatief op geantwoord.
Artist
TheJoker wrote:Bij de ingang stonden drie mannen uit het buitenland, speciaal voor TFC3 naar Nederland gekomen, en moesten van de security al hun etenswaren (zakjes snoep en chips, voor tijdens hun reis) zonder pardon in de afvalbak gooien.

Dat vind ik bijzonder sneu.

Op de vraag of zij hun tassen met inhoud even ergens mochten stallen, in plaats van alles weg te moeten gooien, werd negatief op geantwoord.
Thanks voor het doorgeven. De beveiliging wordt vanuit de locatie geregeld, en we zullen dit meenemen in de feedback!

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 26 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago