Modernization of Mike-O misschien?
En nog wel een hoop die niet aan hardtraxx doen!
Jup, aanwezig met Modernizationwrote:Moet nog kaartje fixen, maar grote kans dat ik er gewoon bij ben! En waarschijnlijk ook gewoon met OV, wel leuk om met een grote groep vanuit spijk te gaan dan ja.
Zomaar zonder mij!wrote:Jup, aanwezig met Modernizationwrote:Moet nog kaartje fixen, maar grote kans dat ik er gewoon bij ben! En waarschijnlijk ook gewoon met OV, wel leuk om met een grote groep vanuit spijk te gaan dan ja.
haha dan trek ik gewoon mijn superman pak aan dan kan ik alles!wrote:Zomaar zonder mij!wrote:Jup, aanwezig met Modernizationwrote:Moet nog kaartje fixen, maar grote kans dat ik er gewoon bij ben! En waarschijnlijk ook gewoon met OV, wel leuk om met een grote groep vanuit spijk te gaan dan ja.![]()
Zal jou zondag eens achter laten in het sprookjesbos zonder tomtom hahaha
Goh waar komen die kaartjes in je Mailbox toch vandaanwrote:Kaartje binnen, dus ben erbij
Een of andere frans geloof ikwrote:Goh waar komen die kaartjes in je Mailbox toch vandaanwrote:Kaartje binnen, dus ben erbij
Ik hoop het haha, ben wel weer toe aan een feestjewrote:Nog maar 3 weken.. Tijd gaat snel!
Ik ook.. Volgende week HC4L @ Maassilo..wrote:Ik hoop het haha, ben wel weer toe aan een feestjewrote:Nog maar 3 weken.. Tijd gaat snel!
trein stopt dichtbij outlandwrote:Ik ook.. Volgende week HC4L @ Maassilo..wrote:Ik hoop het haha, ben wel weer toe aan een feestjewrote:Nog maar 3 weken.. Tijd gaat snel!
OT: Ben benieuwd HOE ik hier heen ga..
Zou kunnen, tis niet zo groot, gewoon bovenste verdieping afspreken op een of ander tijdstip dat goed uitkomtwrote:Oke ik ben hier sowieso bij met 1 iemand, komen er misschien nog 2 bij![]()
Mini-meeting hiero ?
Goed ideewrote:Ik ga hier denk ik maar heen, aangezien ik de dinsdag erna moet afrijden. En iedereen die de zaterdag voor ze praktijk examen gaat feesten slaagt. En de vorige keer bleef ik erom thuis, en toen zakte ik ...
Goed excuuswrote:Ik ga hier denk ik maar heen, aangezien ik de dinsdag erna moet afrijden. En iedereen die de zaterdag voor ze praktijk examen gaat feesten slaagt. En de vorige keer bleef ik erom thuis, en toen zakte ik ...