Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Zeker een optie ik hoop alleen dat het niet zo druk wordt als normaal :P

Meestal valt het met de drukte heel erg mee, alleen met paul elstak was het TE druk. :whistle:
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

optie :love:
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt af. Herkansingen en tussentoetsen hierna.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weet iemand of de kaartverkoop hard gaat,? en of het uitverkocht raakt snel?

Want maat van me heb nog geen geld :x
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik ga kijken of ik erbij kan zijn.

Kom gewoon, ik ga ook!
Vorige keer in Outland met Zany was onvergetelijk :love:
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Khadber schreef:
Ik ga kijken of ik erbij kan zijn.

Kom gewoon, ik ga ook!
Vorige keer in Outland met Zany was onvergetelijk :love:

Klopt! Maar ik heb die maandagavond erna een her. Die haal ik liever eerlijk gezegd, anders wacht me nog een financiele strop. Vandaar.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ow zag nu pas over je tentamens. Begrijpelijk man ;) Volgende keer beter!
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met wie ga je Daan? :D
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sowieso met een vriendin en aanhang die daar op kruipafstand woont. Moet nog ff checke of er mensen uit Spijk mee willen, maar dat zien we dan wel ;)
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Sowieso met een vriendin en aanhang die daar op kruipafstand woont. Moet nog ff checke of er mensen uit Spijk mee willen, maar dat zien we dan wel ;)


Ik zag dat je met je auto wilde gaan? :P Maar ik ga dan misschien wel mee, als jij daar geen problemen mee hebt :)
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien wel, liever niet :P Hou je wel op de hoogte!
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan is het niet zomaar een vriendin? :lol:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 01:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha nee het heeft meer met het rijden te maken dan met die vriendin :P
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 01:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga ook waarschijnlijk met 3 anderen.
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 08:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Klopt! Maar ik heb die maandagavond erna een her. Die haal ik liever eerlijk gezegd, anders wacht me nog een financiele strop. Vandaar.


Maar een avondje stampen heeft toch niet veel invloed op je cijfer? je kan in principe de hele zaterdag en zondag leren, ook als je wel gaat :P Zelf zou ik sowiezo nooit 's nachts op een zaterdag gaan leren.. ook niet als ik geen feest heb, maarja ieder zo zijn eigen manier ^^

gelukkig zelf al mijn studiepunten al binnen en nooit een feest ervoor hoeven missen! :clap:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 09:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jep ook zeker aanwezig!! :D Mooie thuiswedstrijd voor mij! ;) Nu nog alleen meer vrienden meekrijgen :P
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Haha nee het heeft meer met het rijden te maken dan met die vriendin :P


Achja, ik denk dat ik sowieso wel ga, dan maar met de metro :) dan meet ik je eventueel daar wel. Maar als je een plaatsje vrij hebt zou het top zijn :$
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Jep ook zeker aanwezig!! :D Mooie thuiswedstrijd voor mij! ;) Nu nog alleen meer vrienden meekrijgen :P


ik ga sowieso mee kef :thumbup:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 11:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lars55 schreef:
Kevin-Raw schreef:
Jep ook zeker aanwezig!! :D Mooie thuiswedstrijd voor mij! ;) Nu nog alleen meer vrienden meekrijgen :P


ik ga sowieso mee kef :thumbup:

Goud!! :thumbsup: dan wordt dit jou eerst volgende feesie! :woot: lekker geodkoop en dichtbij! ;)
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Khadber schreef:
Klopt! Maar ik heb die maandagavond erna een her. Die haal ik liever eerlijk gezegd, anders wacht me nog een financiele strop. Vandaar.


Maar een avondje stampen heeft toch niet veel invloed op je cijfer? je kan in principe de hele zaterdag en zondag leren, ook als je wel gaat :P Zelf zou ik sowiezo nooit 's nachts op een zaterdag gaan leren.. ook niet als ik geen feest heb, maarja ieder zo zijn eigen manier ^^

gelukkig zelf al mijn studiepunten al binnen en nooit een feest ervoor hoeven missen! :clap:

Maar je bent zondag altijd minder scherp na zo'n feest ;). Dat is het hem meer.
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tenzij je een keer helemaal nuchter op de energy drinks gaat :innocent:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Tenzij je een keer helemaal nuchter op de energy drinks gaat :innocent:

Energy drink :sick:. Vieze zoete rottroep.
En nee, ik wil kunnen feesten zonder met dingen rekening te moeten houden.
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ga denk dit keer met het ov vanaf spijkenisse! ;P
Nog meer die daar vandaan komen? :D
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hsrobin schreef:
Ga denk dit keer met het ov vanaf spijkenisse! ;P
Nog meer die daar vandaan komen? :D


Dawasiknie komt daarvandaan! ;)
Bericht Geplaatst op 02 feb 2011 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik ook. Aangezien ik niet weet hoe Daan gaat, ga ik wel met jullie mee vanaf Spijk Centrum :) nog meer van het forum hsrobin?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten