Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 21:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Unresolved heeft best een grote following geloof ik. Staat ook steevast op de Blue.

Vind het zelf ook 10x niks, produceert alleen maar 13/12 raw platen, maar populair is hij wel. Beetje een gevalletje Warface, die was qua productiekwaliteit ook niet je van het, maar populair is hij wel.

Sommige mensen willen gewoon dat standaard raw recept en niets moeilijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 09:35 
 
Hardtraxxer

unresolved is wel saai ja, maar voornamelijk omdat hij echt zo achterlijk saai is achter het deck xd
Volgens vindt hij t zelf ook niet leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Unresolved heeft best een grote following geloof ik. Staat ook steevast op de Blue.


Heeft natuurlijk ook het juiste agency daarvoor. Staan wel meer namen in de blue waarvan ik zeg "mwah"

Maar dan zou een Mutilator/Aversion/Dual Damage op dit moment veel logischer zijn als AoD een niet-most wanted artiest een plekje gunt omdat ze zo mateloos populair zijn.

Dan zit het én qua agency én qua populariteit in het geval vn Unresolved vgm nog een beetje tegen in vergelijking met die hierboven genoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Mutilator


Moet in Australië draaien, net als deze andere namen:
https://partyflock.nl/event/knockout-au

En de reden waarom de line uppa anders dan normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 11:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Unresolved heeft best een grote following geloof ik. Staat ook steevast op de Blue.


Heeft natuurlijk ook het juiste agency daarvoor. Staan wel meer namen in de blue waarvan ik zeg "mwah"


Waarvan jij zegt mwah he haha. Ik ben het met je eens.

Maar kijkende naar zijn Spotify en Socials, hoort hij er wel tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
https://partyflock.nl/event/knockout-au


Zin in! Maar wat een timetable, zeg. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

laat maar dacht dat ik in een ander topic zat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Jordi schreef:
https://partyflock.nl/event/knockout-au


Zin in! Maar wat een timetable, zeg. :lol:

Hahahah ik zat er ook al naar te kijken. Daar gaat Timetable echt obv naam. Brennan Heart & Da Tweekaz na Rebelion
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 02:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

unresolved is een van de bekendste en populairste raw Djs van dit moment. staat makkelijk in de top 10 dit moment kwa populariteit. en is veel bekender geworden dan artiesten zoals Malice en Luminite en artiesten van zijn oude label gearbox. dit komt mede doordat hij nog veel van zijn oude signature sounds gebruikt ( zoals raw uit 15-18). ook worden Unresolved, Malice , luminite etc gezien als de "grondleggers" van "Xtra raw". Unresolved heeft ook op instagram een gigantisch aantal volgers vergeleken andere artiesten. Zo heeft unresolved meer volgers dan bijv een eforce. op de echte mainstream namen na zoals warface, adaro. ook heeft hij op meerdere mainstages gedraaid zoals intents. en draait hij vrijwel elke dag op de grote festivals. tevens zie je ook enorm veel mensen met zijn merch rondlopen. ook zijn de artiesten die jij noemt echt niet zo bekekend als unresolved. dual damage zou schande zijn tegenover unresolved. die al sinds 2014 draait op hardstyle festivals. en al 3-4 jaar een eigen label heeft wat meer followers heeft dan Theracords wat al jaren voor zijn label bestaat. Unresolved is nooit gepusht zoals anderen artiesten die bekender zijn geworden door collabs te maken met een warface, RR, Eforce. Unresolved heef trouwens ook de dikste Auto van de Raw Djs :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 07:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij moet wel Unresolved merchandise hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 10:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DVA schreef:
unresolved is een van de bekendste en populairste raw Djs van dit moment. staat makkelijk in de top 10 dit moment kwa populariteit.


Een kijk naar socials en Spotify maakt dit gewoon overduidelijk onwaar. Top 30 haalt hij misschien net. Populair, ja, meest populaire act, nee.

DVA schreef:
en is veel bekender geworden dan artiesten zoals Malice en Luminite en artiesten van zijn oude label gearbox..

Rebelion, Malice en Rooler zijn veel bekender. Ook te zien in de cijfers.

DVA schreef:
ook worden Unresolved, Malice , luminite etc gezien als de "grondleggers" van "Xtra raw".

Dit was Spoontech, specifiek Delete en Warface, als je die standaard aanhoudt. De enigste reden dat men dat zo "ziet" is omdat ze zelf een veer in hun reet staken in hun Gearbox docu en zeiden dat zij de grondleggers waren terwijl anderen hun al voor waren. Dit terwijl, als je terug kijkt, namen als Rebelion, Malice, Luminite en Rooler eerder zeiden dat ze hun inspiratie bij een Delete weghaalden.

DVA schreef:
Unresolved heeft ook op instagram een gigantisch aantal volgers vergeleken andere artiesten. Zo heeft unresolved meer volgers dan bijv een eforce.

E-Force op Facebook 274,000
Unresolved op Facebook 46,700

DVA schreef:
dual damage zou schande zijn tegenover unresolved. die al sinds 2014 draait op hardstyle festivals. en al 3-4 jaar een eigen label heeft wat meer followers heeft dan Theracords wat al jaren voor zijn label bestaat

Dual Damage trekt op alle socials meer hype dan Unresolved atm. Also Theracords is extreem niche terwijl Unresolved bij een van de grootste nieuwe stromingen in hardstyle hoorde. Net als Dual Damaga dat nu ook zijn.

DVA schreef:
Unresolved is nooit gepusht zoals anderen artiesten die bekender zijn geworden door collabs te maken met een warface,

Unresolved stond op exact de zelfde feesten waar de Gearbox namen zo gepushed werden. Hij is net zo naar voren gepushed als zij, maar als je anno 2023 kijkt hebben dus meerdere Gearbox namen veel meer gemaakt van hun carriere dan hij. Zelfs nieuwe namen, Mutilator vangt meer cijfers e.d. dan Unresolved.

Ik denk dat je even met je twee beentjes op aarde moet gaan staan maat, veel wat je zegt is in een google zoekje meteen te ontkrachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Jij moet wel Unresolved merchandise hebben!


Mocht dat nog niet het geval zijn kan hij nog altijd die lap tekst op een telefoonhoesje laten zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijwel alle punten al vakkundig ontkracht door BB, alleen nog
DVA schreef:
Unresolved heef trouwens ook de dikste Auto van de Raw Djs :whistle:


Het laatste wat ik vind op zijn socials is deze auto. Dikste auto is natuurlijk ook subjectief, maar een geïmporteerde tweedehands diesel wordt over het algemeen niet echt beschouwd als dik. Ik weet niet van elke dj wat voor auto ze hebben, maar de A7 van B-Front of de M5 van Warface zijn toch wel een stukje duurder, meer pk en dikker dan die 320D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DVA schreef:
dual damage zou schande zijn tegenover unresolved.


Ja maar zo werkt het nou eenmaal niet, je wordt neit geboekt op legacy maar op hype. Anders had Qlimax elk jaar alleen uit Luna Deepack TNT en Angerfist bestaan. En Supremacy alleen Roughstate en EOL.

Verder lees ik een boel dingen waarvan ik me afvraag of ze kloppen maar je bent overduidelijk een groot fan van de beste man. Dus das ook helemaal prima. Ik weet zelf hoe het is om je blind te staren op een act als je er helemaal leip van bent. Ik ben precies hetzelfde daarin :lol:

Heb ook niks tegen hem. Vind dat hij veel vette platen heeft. Maar het is imo altijd zo'n naam die je inderdaad wel vaak op lineups ziet maar waar niemand echt mega hyped over is ofzo. Thats it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Vrijwel alle punten al vakkundig ontkracht door BB, alleen nog
DVA schreef:
Unresolved heef trouwens ook de dikste Auto van de Raw Djs :whistle:


Het laatste wat ik vind op zijn socials is deze auto. Dikste auto is natuurlijk ook subjectief, maar een geïmporteerde tweedehands diesel wordt over het algemeen niet echt beschouwd als dik. Ik weet niet van elke dj wat voor auto ze hebben, maar de A7 van B-Front of de M5 van Warface zijn toch wel een stukje duurder, meer pk en dikker dan die 320D.


Rode Toyota Aygo uit 2006 met Fake Taxi sticker achterop. Ik heb de dikste auto van alle DJs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DVA schreef:
Werd tijd dat unresolved hier een keer komt.

Maar wat maakt zijn muziek dan zo speciaal? Zijn kicks zijn niet bepaald spannend, evenals zijn melodieën en productie kwaliteit. En in elke track dezelfde screeches gebruiken toont ook niet heel veel creativiteit.

billieb15 schreef:
unresolved is wel saai ja, maar voornamelijk omdat hij echt zo achterlijk saai is achter het deck xd

Hier sluit ik me ook bij aan. Niet bepaald een entertainer zoals bijvoorbeeld een Imperatorz of AoR is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
DVA schreef:
Werd tijd dat unresolved hier een keer komt.

Maar wat maakt zijn muziek dan zo speciaal? Zijn kicks zijn niet bepaald spannend, evenals zijn melodieën en productie kwaliteit. En in elke track dezelfde screeches gebruiken toont ook niet heel veel creativiteit.

billieb15 schreef:
unresolved is wel saai ja, maar voornamelijk omdat hij echt zo achterlijk saai is achter het deck xd

Hier sluit ik me ook bij aan. Niet bepaald een entertainer zoals bijvoorbeeld een Imperatorz of AoR is.


Daarom is hij DJ, geen Clown
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 23:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik dacht dat hij Sid van ice age was
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2023 23:58 
 
Hardtraxxer

REBELION : Raw Resurgence ( Official Supremacy 2023 anthem )

Net gedraait op de main van Decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Broken Balance.
op instagram heeft unresolved toch veel meer volgers als een malice en eforce.(Facebook is dood en word vrijwel niet gebruikt.) Rooler en Rebelion zijn mainstream artiesten die elke mainstage draaien. dat ga ik niet vergelijken met iemand die op raw stages draait. Malice is zeker niet bekender als unresolved. sickmode wel. Als jij 10 Raw djs vind die meer instagram volgers hebben als hem heb je goed je best gedaan. ook zeggen spotify luisteraars vrij weinig. de hardstyle stage op decibel was vrijwel leeg met namen als adrenalize etc. bij unresolved was die hele stage vol. vrijdag op decibel was mish VS unresolved het drukste moment van de dag bij de raw stage.

De spoontech sound die jij beschrijft heeft niks te maken met de Xtra raw gearbox. misschien de eerste paar releases van malice & Rooler. maar dat was nog voor de doorbraak van gearbox digital. Rebelion & Unresolved hebben nooit spoontech sounds gebruikt. Unresolved heeft Gearbox bij het publiek bekend gemaakt. en Rebelion heeft gearbox enorm populair gemaakt.

Unresolved 84,5K instagram
EForce 71,9K instagram
terwijl eForce al jaren mainstages draait.

Dual damage en Unresolved draaiden niet voor niks op de afterparty op decibel het zijn enorm populaire namen. ik durf te wedden dat na dual damage unresolved op dit moment het meest gehyped is. helemaal zijn Red Blood sets. kijk eens naar de meest geluisterde set van decibel 2022 veruit unresolved. op festivals zie je altijd wel mensen met unresolved merch lopen.

Unresolved was de eerste Gearbox artiest die draaide ik nederland en was al redelijk populair voor mensen van rebelion hadden gehoord. unresolved heeft nooit high profile collabs gemaakt zoals een malice en rooler met warface. en als jij denkt dat Mutilator bekender is dan Unresolved dan ben je zelf van de aarde geschoten. xd. nogmaals unresolved word door heel veel mensen gezien als iemand die niet meegaat met "the Hype". en bij de "basics" blijft en nog veel van zijn oude signatures gebruikt. veel mensen zien hem ook als "underground" daardoor. omdat unresolved zijn tracks nog veel weg hebben van de 2016-2018 raw. helemaal zijn red blood sets. maar het afgelopen jaar heeft unresolved op alle grote festivals alle 3 de dagen gedraaid. waarvan bij intents mainstage voor de 2e keer. en bij shockerz ook mainstage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@chroman tuurlijk is dat subjectief maar die auto die jij post is zijn oude. Dit is zijn Auto. https://www.instagram.com/p/Cs30WqVKwW7/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Rubrix die signature sounds en kenmerken is juist wat zijn fans zo dik vinden als je van hem elk jaar een track luisterd hoor je nogsteeds kenmerken die hij gebruikt. dat hoor je bij de meeste raw djs niet meer. ook zijn de melodieen en kicks best uniek vergeleken andere artiesten en heel kenmerkend. omdat bijvoorbeeld een AOR en een Sub sonik altijd vrij vrolijke en voorspelbare tracks maken. anti anti qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@rickzel dat is echt niet waar. het heeft gewoon te maken met most wanted die alleen hun eigen artiesten boekt. ik kan zo een paar namen opnoemen die hier al jaren geleden hadden moeten draaien. en die meer hype hadden als veel andere artiesten die er wel draaiden. zoals unresolved, Luminite, Kronos, Caine
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Kronos, Unresolved & Caine hype liep de spuigaten uit idd. :lol:

Verder klopt je punt wel wbt Most Wanted en Supremacy, maar aan de andere kant zou Unresolved ook nooit zovaak in de Blue hebben gestaan als hij niet bij the Wishlist zat. You win some you lose some.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 21:40 
 
Hardtraxxer

Totaal iets anders, maar getriggerd door de vergelijking tussen Unresolved en E-Force, en ook enigszins relevant. Gek dat E-Force nooit op Qlimax heeft gestaan eigenlijk. Ook niet ten tijde van Seven.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten