Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2023 21:33 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Zoals ik in m'n betoog al aangaf, waarom zouden ze überhaupt het concept veranderen als het werkt.
Straks doen ze meerdere zalen en dan verkoopt het ineens niet uit. Het is niet zo zwart wit als een zaaltje toevoegen =/= meer winst.

In het geval van Supremacy scheelt t niet zo veel volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 10:50 
 
Hardtraxxer

Heel RSU klaagt hoe kut de muziek wel niet is op dit moment.. Ik neem toch aan dat je weet wat je kan verwachten als je naar Supremacy gaat met deze namen? Of is de RAW echt op een dieptepunt belandt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaltveeg schreef:
Heel RSU klaagt hoe kut de muziek wel niet is op dit moment..

RSU is ook maar een echokamer waar de meeste grove reactie de meeste likes krijgt.

Beetje zoals het hier vroeger ging. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is gewoon een nieuwe 'cyclus' die begint. Bijvoorbeeld: op Hardtraxx vonden velen ook vanaf 2017/2018 ongeveer dat RAW minder werd dan de begin periode (waar het voor de Hardtraxx leden allemaal begon). Heb het idee dat veel leden van RSU juist in die periode (2017/2018) zijn ingestapt en nu hetzelfde ervaren, dat ze het minder vinden dan toen ze er naar begonnen te luisteren. Denk dat dit wel een terugkerend iets is, vandaar 'cyclus'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

Aaltveeg schreef:
Heel RSU klaagt hoe kut de muziek wel niet is op dit moment.. Ik neem toch aan dat je weet wat je kan verwachten als je naar Supremacy gaat met deze namen? Of is de RAW echt op een dieptepunt belandt?


Het was in 15 min uitverkocht, hoe vind je deze vraag zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 11:25 
 
Hardtraxxer

Aaltveeg schreef:
Heel RSU klaagt hoe kut de muziek wel niet is op dit moment.. Ik neem toch aan dat je weet wat je kan verwachten als je naar Supremacy gaat met deze namen? Of is de RAW echt op een dieptepunt belandt?


RSU is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 11:38 
 
Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:
Aaltveeg schreef:
Heel RSU klaagt hoe kut de muziek wel niet is op dit moment.. Ik neem toch aan dat je weet wat je kan verwachten als je naar Supremacy gaat met deze namen? Of is de RAW echt op een dieptepunt belandt?


RSU is?


Een dood forum waar leden over de hardere stijlen praten en zelf wel even bepalen wat er daar gebeurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 11:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Aaltveeg schreef:
Heel RSU klaagt hoe kut de muziek wel niet is op dit moment.. Ik neem toch aan dat je weet wat je kan verwachten als je naar Supremacy gaat met deze namen? Of is de RAW echt op een dieptepunt belandt?


RSU is?


Raw Style United
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 11:47 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Aaltveeg schreef:
Heel RSU klaagt hoe kut de muziek wel niet is op dit moment.. Ik neem toch aan dat je weet wat je kan verwachten als je naar Supremacy gaat met deze namen? Of is de RAW echt op een dieptepunt belandt?


Het was in 15 min uitverkocht, hoe vind je deze vraag zelf?


Mijn vraag gaat over de muziek zelf, niet hoe snel het feest is uitverkocht. Aangezien ik deze stroming nauwelijks volg vroeg ik het me gewoon af na al die reacties te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 11:48 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Is gewoon een nieuwe 'cyclus' die begint. Bijvoorbeeld: op Hardtraxx vonden velen ook vanaf 2017/2018 ongeveer dat RAW minder werd dan de begin periode (waar het voor de Hardtraxx leden allemaal begon). Heb het idee dat veel leden van RSU juist in die periode (2017/2018) zijn ingestapt en nu hetzelfde ervaren, dat ze het minder vinden dan toen ze er naar begonnen te luisteren. Denk dat dit wel een terugkerend iets is, vandaar 'cyclus'.


Duidelijk verhaal, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Is gewoon een nieuwe 'cyclus' die begint. Bijvoorbeeld: op Hardtraxx vonden velen ook vanaf 2017/2018 ongeveer dat RAW minder werd dan de begin periode (waar het voor de Hardtraxx leden allemaal begon). Heb het idee dat veel leden van RSU juist in die periode (2017/2018) zijn ingestapt en nu hetzelfde ervaren, dat ze het minder vinden dan toen ze er naar begonnen te luisteren. Denk dat dit wel een terugkerend iets is, vandaar 'cyclus'.


Volgensmij klopt dit helemaal.
Raw is populairder dan ooit en omdat het veel toegankelijker is geworden lijkt het publiek ook minder kritisch. Hoop dat dit uiteindelijk niet teveel invloed gaat hebben op de kwaliteit van de producties. Als ik die filmpjes zo zie van Supremacy vliegt de ene inspiratieloze edit naar de ander om je oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 14:09 
 
Hardtraxxer

Hahaha, ja, RSU moet je echt serieus nemen. Als er 1 ding toxic is is het RSU :lol:

Raw is gewoon hard aan het pieken, kijk naar ticketsales en de populariteit van raw feesten en artiesten. Dat een facebookgroepje waar mensen geen normale vraag kunnen stellen voor er gelijk met 48 soorten kanker gestrooid wordt veranderd daar, helaas voor RSU, niks aan. 'Rooler is techno', dat is bijvoorbeeld ook zo'n RSU term.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke Emre, bedankt voor je analyse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 14:25 
 
Hardtraxxer

Oh excuses. RSU is totaal niet toxic, super aardige mensen, niks mis mee*
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 14:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Oh excuses. RSU is totaal niet toxic, super aardige mensen, niks mis mee*


THArdstyler schreef:
Oke Emre, bedankt voor je analyse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij zullen jou eens laten zien wat pas een toxic community is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Oke Emre, bedankt voor je analyse.

Ah dat dacht ik al. Leip om na 100x nog steeds proxyaccounts aan te maken.

edit: ofnja leip..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 14:57 
 
Hardtraxxer

Zit zelf ook in rsu voor nieuwtjes enzo, maar als je gaat ontkennen dat het voor het grootste gedeelte toxic gelul is in de comments overal dan heb je wel echt een onmogelijk groot bord voor je kop of ben je pas recent lid geworden. Maar die collectieve verontwaardiging hoeft niet hoor, ga lekker verder met jullie dag, doe ik dat ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie niemand het hier ontkennen. En tevens heb jij totaal geen recht van spreken over een 'onmogelijk groot bord voor je kop'. Jij ook een fijne dag verder, Emre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee maar Emre hoeveel proxy accounts heb je nou aangemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoor dat de editie van dit jaar in het Gelredome gehouden wordt :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Hoor dat de editie van dit jaar in het Gelredome gehouden wordt :oh:


Kwam dit inderdaad tegen op Reddit

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2024 14:29 
 
Hardtraxxer

ziek hoor.
Vond geluid afgelopen edities in brabanthallen maar niks.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten