Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2023 14:40 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Hier. Zo moeilijk is het niet, alle jaren hetzelfde met 1 of 2 aanpassingen.

Radical Redemption
Warface
Rebelion
E-Force
D-Sturb
Rooler
Act of Rage
Rejecta
Vertile
Killshot
Bloodlust
Voidax
RVAGE
Deluzion
Cryex
Ncrypta
Gezellige Uptempo
MC Nolz


De helft die je opnoemt zijn in Australie, dus zo makkelijk is t nou ook weer niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2023 16:56 
 
Hardtraxxer

https://www.supremacy.nl/line-up/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2023 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2023 17:25 
 
Hardtraxxer

Adjuzt NXTGEN, Overdose, Warfiets RIP, en Barber als afsluiter, genoeg reden om een tcket te kopen voor mij :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2023 17:28 
 
Hardtraxxer

mag je je best doen met loten
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2023 19:49 
 
Hardtraxxer

Best wel wat verrassende namen toch. Tenminste, Adjuzt, The Purge, Zyon, Physika, Level One en Unresolved allemaal nog nooit op Supremacy gestaan. En ook SZP is echt wel verrassend.

Nu hopen op kaartjes.

Ook benieuwd hoeveel nieuwe platen er in de liveset van act of rage zitten, ik gok op 1 edit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2023 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Ook benieuwd hoeveel nieuwe platen er in de liveset van act of rage zitten, ik gok op 1 edit :P


Wat denk je dan, dat die voor elk feest elk weekend nieuwe tracks heeft klaar liggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2023 21:12 
 
Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Riiss schreef:
Ook benieuwd hoeveel nieuwe platen er in de liveset van act of rage zitten, ik gok op 1 edit :P


Wat denk je dan, dat die voor elk feest elk weekend nieuwe tracks heeft klaar liggen?


Als hij eens zou beginnen met een nieuwe track per festivalseizoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2023 22:50 
 
Hardtraxxer

Had cybergore wel gehoopt nog ipv Killshot of AoR.
Wel leuk voor physika
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2023 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Martin Waus schreef:
Riiss schreef:
Ook benieuwd hoeveel nieuwe platen er in de liveset van act of rage zitten, ik gok op 1 edit :P


Wat denk je dan, dat die voor elk feest elk weekend nieuwe tracks heeft klaar liggen?


Als hij eens zou beginnen met een nieuwe track per festivalseizoen


Jullie zijn verwende kinderen. Kwaliteit gaat voor kwantiteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 07:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ach schij uit. Hij poept al 4 jaar lang dezelfde set uit.
Enige verschil is de track volgorde en af en toe een kick edit of de 1000ste fake drop.

Echt wat een eenheidsworst is dat geworden zeg. Van prodigy van Minus is More naar CTR+V, CTRL+C.

Dat kan beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 08:39 
 
Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Jullie zijn verwende kinderen. Kwaliteit gaat voor kwantiteit


Dan mag hij dat ook wel eens gaan leveren.

Zeuren is makkelijk, maar wat hij op de mat legt is toch gewoon erg mager. Vorig jaar een "nieuwe live-act", met welgeteld één nieuwe track en twee zaagkicks. Verder is het niets anders dan de vorige live-act. Dat hij dan nu weer met Entourage hier staat is op z'n minst opvallend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 09:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Jullie zijn verwende kinderen. Kwaliteit gaat voor kwantiteit

Lief dat je Act of Rage weer verdedigt met hetzelfde argument. Om kwaliteit te leveren zal je überhaupt wel eerst platen moeten leveren en sinds 2020 is dat wel heel magertjes. Voorheen heeft hij binnen een tijdspanne van 2 jaar 2 albums uitgebracht dus wat is er daar achter de schermen veranderd? Het is namelijk niet alsof het er kwalitatief echt stukken beter op is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 09:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Martin Waus schreef:
Jullie zijn verwende kinderen. Kwaliteit gaat voor kwantiteit

Lief dat je Act of Rage weer verdedigt met hetzelfde argument. Om kwaliteit te leveren zal je überhaupt wel eerst platen moeten leveren en sinds 2020 is dat wel heel magertjes. Voorheen heeft hij binnen een tijdspanne van 2 jaar 2 albums uitgebracht dus wat is er daar achter de schermen veranderd? Het is namelijk niet alsof het er kwalitatief echt stukken beter op is geworden.


Hij produceert sowieso niet eens zelf toch? Ik dacht dat Tha Playah dat deed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het nog best een verrassende lineup. Opvallende namen met Physica en Zyon. Misschien niet de namen waarvan ik het had verwacht dat ze wel eens een plekje zouden kunnen krijgen. Maar daarom ook wel weer tof (Totaal niet bekend met Zyon overigens).

In ieder geval wel terecht dat de SSR mannen er staan. Had hun nieuwe liveact samen eigenlijk wel verwacht maar beide solo is wel echt vet voor ze :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 10:10 
 
Hardtraxxer

Marks schreef:
Hij produceert sowieso niet eens zelf toch? Ik dacht dat Tha Playah dat deed?


Doet hij inderdaad nog steeds ja. Tha Playah zal het wel te druk hebben dan.

Gevarieerde line-up omdat ze moesten met Knock-Out AUS, niks voor mij, maar ik denk dat het voor de doelgroep ook best ok is toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 12:09 
 
Hardtraxxer

Aaltveeg schreef:
Marks schreef:
Hij produceert sowieso niet eens zelf toch? Ik dacht dat Tha Playah dat deed?


Doet hij inderdaad nog steeds ja. Tha Playah zal het wel te druk hebben dan.



Tha Playah is erg druk met een eigen album dus zal inderdaad met tijd te maken hebben. Daarnaast wel gewoon 3 releases dit jaar, het is ook niet dat er helemaal niks uitgekomen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 12:12 
 
Hardtraxxer

RickV schreef:
Aaltveeg schreef:
Marks schreef:
Hij produceert sowieso niet eens zelf toch? Ik dacht dat Tha Playah dat deed?


Doet hij inderdaad nog steeds ja. Tha Playah zal het wel te druk hebben dan.



Tha Playah is erg druk met een eigen album dus zal inderdaad met tijd te maken hebben. Daarnaast wel gewoon 3 releases dit jaar, het is ook niet dat er helemaal niks uitgekomen is.

3?

Magnetism is dit jaar gereleased, maar is van voor qlimax vorig jaar. Tevens een collab. Blijven er 2 over. Het Decibel anthem en Entourage. Gewoon mager.

Noisecontrollers-achtige praktijken! Hij mag zich hier wel eens even komen verantwoorden aan de jongens van het morsdode forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snap niet zo waarom AoR en Killshot elk jaar hier mogen staan. Niks verrassends ook behalve Szp maar daar zit het gemiddelde Supremacy helemaal niet op te wachten dus wel een bijzondere keuze. Zal wel weer hyped worden naarmate de artiesten beginnen met het nieuwe spul te teasen maar dit jaar toch opvallend veel sets die ik wel kan missen. Wordt ook eens tijd dat Rebelion met wat nieuws gaat komen, die staan elke maand wel met Overdose ergens, het speciale is er echt al een tijdje van af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2023 00:34 
 
Hardtraxxer

Niet eens met dat Rebelion met iets nieuws moet komen, ze hebben een hele zooi aan nieuwe(re) Overdose platen sinds 2022, het probleem is ze releasen niks. Toendertijd werd alles nog op een album gegooid (The First Dose) maar opeens releasen ze geen Overdose spul meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2023 09:03 
 
Hardtraxxer

overdose is wel uitgemolken hoor.
Een normale rebelion set is zeldzamer dan overdose bekant
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2023 09:42 
 
Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:
overdose is wel uitgemolken hoor.
Een normale rebelion set is zeldzamer dan overdose bekant


En zelfs die duwen ze vol met die Overdose troep
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2023 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
billieb15 schreef:
overdose is wel uitgemolken hoor.
Een normale rebelion set is zeldzamer dan overdose bekant


En zelfs die duwen ze vol met die Overdose troep


Zo zit de hardstyle scene voor het overgrote deel gewoon in elkaar. Zoveel mogelijk van jezelf laten horen in zo kort mogelijke tijd. En als het uitgewerkt lijkt te zijn, edit! Bij 9 van de 10 artiesten kun je de tracklist voor 95% invullen. Vind dat echt een groot gebrek in de hardstyle scene, en zeker in de raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Werd tijd dat unresolved hier een keer komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DVA schreef:
Werd tijd dat unresolved hier een keer komt.


Vraag me altijd af hoe populair die gozer uberhaupt is. Die zit imo toch totaal niet op het niveau supremacy?

Begrijp me niet verkeerd, heb eigenlijk helemaal niks tegen hem, kan z'n stijltje soms best waarderen hoor. Maar dan zijn er nog een bak andere artiesten te noemen die het al veel eerder hadden mogen verdienen dan hij.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten