Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 18:17 
 
Donateur

Afbeelding


Feest: Supremacy
Datum: 29-09-2018
Tijd: 22:00 - 07:00
Locatie: Brabanthallen
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.supremacy.nl/tickets/
Prijs: €51,50 + €4,25 fee


Line-up:
The Beholder
Radical Redemption LIVE
Warface LIVE
Minus Militia LIVE
Digital Punk LIVE
D-Sturb LIVE
E-Force LIVE
N-Vitral LIVE
Delete LIVE
Sub Sonik LIVE
Rebelion LIVE
Crypsis LIVE
Act Of Rage LIVE
Aggressive Act LIVE
Regain LIVE
Killshot LIVE
RVAGE LIVE
Nolz


Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The-Znayzer schreef:

Line-up:
...


Spannond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 07:20 
 
Hardtraxxer

Toch maar even wachten op de line-up voordat ik hier een kaartje voor koop.
Ondanks dat het waarschijnlijk weer een standaard AoD line-up zal zijn ben ik wel benieuwd of er wat spannends tussen zit voor 5 jaar Supremacy. Verder vermaak ik me elk jaar toch wel dus kans is er groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Swso weer aanwezig :thumbsup: waarschijnlijk zal de line-up op Dominator wel weer bekend gemaakt worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 18:24 
 
Hardtraxxer

Marks schreef:
Swso weer aanwezig :thumbsup: waarschijnlijk zal de line-up op Dominator wel weer overgenomen worden :)

FTFY
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2018 00:02 
 
Hardtraxx Addict

Vorig jaar was geweldig, geluid stond precies goed. Was ook wel interessant vorig jaar want toen stonden er 11 artiesten LIVE, nog nooit eerder gebeurd volgens mij. Benieuwd wat de line up deze keer zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 13:10 
 
Hardtraxxer

TheUnnamed schreef:
Vorig jaar was geweldig, geluid stond precies goed. Was ook wel interessant vorig jaar want toen stonden er 11 artiesten LIVE, nog nooit eerder gebeurd volgens mij. Benieuwd wat de line up deze keer zal zijn.


https://partyflock.nl/party/263644:Penoze
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 12:24 
 
Hardtraxxer



Mensen die hier wat meer uit kunnen halen dan ik?
Ik hoor Delete, Regain & Digital punk. Herken wel nog een stem maar kan die ff niet plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Appelsapman schreef:
TheUnnamed schreef:
Vorig jaar was geweldig, geluid stond precies goed. Was ook wel interessant vorig jaar want toen stonden er 11 artiesten LIVE, nog nooit eerder gebeurd volgens mij. Benieuwd wat de line up deze keer zal zijn.


https://partyflock.nl/party/263644:Penoze

Vorige jaar inderdaad ontzettend veel mensen die dachten dat dit nooit eerder vertoond was. Overigens wel een gaaf concept en ik hoop het ergens elders nog eens mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 13:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoop heel erg op Delete VIP hier. Zal eerste keer Supremacy worden dit jaar voor mij. Benieuwd naar de line up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoopte eigenlijk op Oz Supreme, wat ook op Supremacy Australië was.

Als je het filmpje andersom afspeelt hoor je Act of Rage en Delete duidelijk gezegd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 13:40 
 
Hardtraxxer

The Ace of Bass schreef:
Hoop heel erg op Delete VIP hier. Zal eerste keer Supremacy worden dit jaar voor mij. Benieuwd naar de line up!

Normaal gesproken is delete VIP toch wel een zekerheid op supremacy, maar i.v.m het album zou dat dit jaar zomaar anders kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Byron schreef:
The Ace of Bass schreef:
Hoop heel erg op Delete VIP hier. Zal eerste keer Supremacy worden dit jaar voor mij. Benieuwd naar de line up!

Normaal gesproken is delete VIP toch wel een zekerheid op supremacy, maar i.v.m het album zou dat dit jaar zomaar anders kunnen zijn.

Ja daar ben ik dus ook bang voor. Al zou ik een album showcase ook super dik vinden maar dat zou dan VOOR zijn 'officiële' showcase zijn, dus dat zie ik ook niet gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 14:13 
 
Hardtraxxer

The Ace of Bass schreef:
Byron schreef:
The Ace of Bass schreef:
Hoop heel erg op Delete VIP hier. Zal eerste keer Supremacy worden dit jaar voor mij. Benieuwd naar de line up!

Normaal gesproken is delete VIP toch wel een zekerheid op supremacy, maar i.v.m het album zou dat dit jaar zomaar anders kunnen zijn.

Ja daar ben ik dus ook bang voor. Al zou ik een album showcase ook super dik vinden maar dat zou dan VOOR zijn 'officiële' showcase zijn, dus dat zie ik ook niet gebeuren.


Snap niet dat mensen niet doorhebben dat t feest in samenwerking met intents gewoon een showcase kan zijn en geen album release hoeft te zijn. Phuture Noize heeft ook een showcase op defqon gehad, en ook een op wish dit weekend en ook nog een bij decibel... en de release was toch echt op een ander feest. (2 weken voor defqon al)

Ik denk veel eerder dat delete zijn album uit komt op supremacy of de volgende editie van Ctrl.Alt.Delete (als die in dit najaar zou zijn).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Naja is toch op zich logisch dat dat gedacht wordt? Zal zeker ook niet de eerste keer zijn.

Byron schreef:
Ik denk veel eerder dat delete zijn album uit komt op supremacy of de volgende editie van Ctrl.Alt.Delete (als die in dit najaar zou zijn).


Naja dit hoop ik dus ook. Hoop ook gewoon dat er een dikke album showcase komt dan op Supremacy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 16:47 
 
Hardtraxxer

The Ace of Bass schreef:
Naja is toch op zich logisch dat dat gedacht wordt? Zal zeker ook niet de eerste keer zijn.

Byron schreef:
Ik denk veel eerder dat delete zijn album uit komt op supremacy of de volgende editie van Ctrl.Alt.Delete (als die in dit najaar zou zijn).


Naja dit hoop ik dus ook. Hoop ook gewoon dat er een dikke album showcase komt dan op Supremacy.

Het is zeker niet onlogisch, maar er worden door enorm veel mensen gelijk conclusies getrokken ondanks dat er nog helemaal niks over verteld is door de organisaties/Delete/End Of Line.

Ik wacht lekker even af :P , of het nou delete VIP of delete album showcase is op Supremacy, een ding is zeker, van beide kan ik in enorm genieten.

Volledige lineup zal wel weer bekend gemaakt worden op dominator gok ik, net zoals vorige jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Line up:
Afbeelding

Erg verrassend weer, wel tof dat The Beholder er staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol die verdwaalde Beholder op deze line up :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook al zou ik me prima vermaken, is het toch te triest voor woorden dat deze line-up totaal (en wederom) niet verrassend is. Had dan in ieder geval nog een Oz Supreme erbij gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch jammer dat ze speciaal voor The Beholder nog CDJs neer moeten zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt diep en diep triest. Echt waarom exact dezelfde namen alweer.. AoD en Most Wanted, leg s uit waarom jullie dit doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Dit is echt diep en diep triest. Echt waarom exact dezelfde namen alweer.. AoD en Most Wanted, leg s uit waarom jullie dit doen?

Ik zal het uitleggen. 80% van de huidige raw fans vindt dit de meest epische line up ooit!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of dit zijn gewoon de namen die de mensen willen zien. Het is ook maar waar je je druk om gaat maken :P
Line up is mss wel van te voren in te vullen maar ik zou me hier voor een keer prima op kunnen vermaken. Al is dit niet een optie dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mensen zeuren dat Heady wordt uitgemolken maar de line-ups van AoD zijn nog diep triester.

Als dit alles is wat de raw scene te bieden heeft dan is het wel een lachertje :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Of dit zijn gewoon de namen die de mensen willen zien. Het is ook maar waar je je druk om gaat maken :P
Line up is mss wel van te voren in te vullen maar ik zou me hier voor een keer prima op kunnen vermaken. Al is dit niet een optie dit jaar.

Is niet zozeer druk maken. Het gaat meer over het feit dat mensen die gerecyclede line-ups gewoon blijven slikken. Als iedereen zoals jou zou zijn, is het binnen 3 jaar gewoon helemaal gedaan met leuke line-ups. Ik ben oprecht benieuwd waarom je jezelf hier zou kunnen vermaken? Is het omdat je misschien minder feesten meepakt op een jaar of de leeftijd? Dit kan wel je smaak zijn, maar na een paar keer die Most Wanted/AOD feesten is het toch ook wel eens klaar niet? Een hele avond setjes van een half uur is trouwens ook best kut hoor. Uiteraard willen al die artiesten zoveel mogelijk nieuwe tracks in hun set steken, waardoor het BPM al snel de hoogte wordt ingejaagd.
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten