Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 00:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
wokkie schreef:
ook leuk dat hij gewoon in z'n korte trainingsbroek stond te draaien.

Echt super ja


ja sorry dat ik ook een mening heb hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook nog maar ff kort verslagje van mijn kant:

Rond een uur of 17.00 al aangekomen in Den Bosch om met wat Scandinavische vrienden wat te eten en te drinken (Bar35 Den Bosch, zieke hamburgers en lekker bier dus dikke aanrader :drool: ). Wilde eigenlijk op tijd binnen zijn voor The Beholder maar dit werd helaas iets later. Controle verliep verder vlug en kwamen tegen het begin van Rvge binnen. Lekker wat biertjes weggetikt en fijne setjes geluisterd (Rvge, Sub Sonik, Crypsis Classics, E-Force Live, Digital Punk Live allemaal in orde). D-Sturb zette wat mij betreft een van de setjes van de avond neer, zijn stijl is enorm bij me gegroeid. Radical daarna deels op het VIP-deck meegekregen, kan ik helemaal niks meer mee op een enkel nummer na, toen ook maar fijn ff wat gaan eten. Daarna de set die voor mij het hoogtepunt van de avond had moeten worden: Delete. Wat heeft dit me de avond zelf teleurgesteld; ik had me ingesteld op platen als Lunatic, Louder en Sin in ieder geval wel te horen, naast wat nieuw spul, helaas werd dit voor mij nagenoeg alleen maar onbekend werk (inmiddels realiseer ik me wel dat de set nog altijd vet was, ik was alleen toen enigszins teleurgesteld. Waarom draai je de Sub Sonik Remix van Sucka for Pain terwijl Sub Sonik er zelf ook staat).

Act of Rage heeft me daarna nog aardig verrast, Warface, Killshot en N-Vitral waren imo ook prima in orde (met name N-Vitral heb ik me nog uitstekend op vermaakt). Tijdens Minus Militia weer even wat gegeten omdat ik daar geen zin in had. Zelfs Rebelion kon er goed mee door. Enige act waar ik echt niks mee kon was Agressive Act, deze stijl ligt me gewoon totaal niet en zal ik voortaan ook ver vandaan blijven als ik de mogelijkheid hiertoe heb.

Productioneel was het een topfeest: podium, licht en geluid waren vet. Als ik een kritiekpuntje mag geven mogen ze wel wat nieuws verzinnen voor die opstijgende DJ-booth want volgens mij doen ze dat nu al voor het 4e jaar op rij, dus daar is het bijzondere en verrassingseffect wel een beetje van af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 13:49 
 
Hardtraxxer

Is die GPF remix van beastmode al in hq. Wat een track is dat zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

FTN schreef:
Is die GPF remix van beastmode al in hq. Wat een track is dat zeg


Die kan niet in HQ uitkomen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FTN schreef:
Is die GPF remix van beastmode al in hq. Wat een track is dat zeg


Jaa echt fucking geweldig! Maar hij heet toch eigenlijk Greazemode?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 21:36 
 
Hardtraxxer

DonnyD schreef:
FTN schreef:
Is die GPF remix van beastmode al in hq. Wat een track is dat zeg


Jaa echt fucking geweldig! Maar hij heet toch eigenlijk Greazemode?

Zou zomaar is kunnen kan hem in ieder geval niet hq vinden haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 22:31 
 
Hardtraxxer

Ik hoop diep van binnen dat de berichten hierboven een troll zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 18:11 
 
Hardtraxxer

De teeeering wat een dikke aftermovie. Petje af! :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koever schreef:
De teeeering wat een dikke aftermovie. Petje af! :drool: :drool: :drool:

Vind je? :/ ik vind de aftermovie die AoD tegenwoordig maakt juist matig. Deze ook weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 19:00 
 
Hardtraxxer

Nolz heeft best wel een lieve stem in de aftermovie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Koever schreef:
De teeeering wat een dikke aftermovie. Petje af! :drool: :drool: :drool:

Vind je? :/ ik vind de aftermovie die AoD tegenwoordig maakt juist matig. Deze ook weer.


Vind deze wel weer vet, vond de vorige van AoD ook wat minder. Moest wel even wennen aan de 60fps. Ook de wat minder snelle beelden bevielen me wel, krijg je toch wat meer een beeld van hoe het er uitzag :thumbsup:

Edit: Zie gewoon dat je 5k kan streamen op Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is 60 FPS toch lekker in aftermovies (en in het algemeen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Wat is 60 FPS toch lekker in aftermovies (en in het algemeen)


Eens, heerlijk :drool: Helaas vinden veel mensen het te smooth voor een aftermovie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
broodjebeenham schreef:
Wat is 60 FPS toch lekker in aftermovies (en in het algemeen)


Eens, heerlijk :drool: Helaas vinden veel mensen het te smooth voor een aftermovie.


Voor veel mensen is het denk ik gewoon gewenning, aangezien de meeste content die ze zien 30 fps is(of 24 in het geval van films).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 00:03 
 
Hardtraxxer

Weer eens wat anders dan z'n normale aftermovie met allemaal voorspelbare shots van het feest, lijkt me opzich ook wel een vette manier om een anthem te releasen.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten