Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
makrooy schreef:
Of dit zijn gewoon de namen die de mensen willen zien. Het is ook maar waar je je druk om gaat maken :P
Line up is mss wel van te voren in te vullen maar ik zou me hier voor een keer prima op kunnen vermaken. Al is dit niet een optie dit jaar.

Is niet zozeer druk maken. Het gaat meer over het feit dat mensen die gerecyclede line-ups gewoon blijven slikken. Als iedereen zoals jou zou zijn, is het binnen 3 jaar gewoon helemaal gedaan met leuke line-ups. Ik ben oprecht benieuwd waarom je jezelf hier zou kunnen vermaken? Is het omdat je misschien minder feesten meepakt op een jaar of de leeftijd? Dit kan wel je smaak zijn, maar na een paar keer die Most Wanted/AOD feesten is het toch ook wel eens klaar niet? Een hele avond setjes van een half uur is trouwens ook best kut hoor. Uiteraard willen al die artiesten zoveel mogelijk nieuwe tracks in hun set steken, waardoor het BPM al snel de hoogte wordt ingejaagd.


Dit dus. Ik kan me ook prima vermaken op een aantal namen maar dit is gewoon pure vriendjespolitiek. Heeft niks meer met fatsoenlijk nadenken over artiesten te maken. Free Festival is ook exact dezelfde onzin en die massa neemt t ook daar altijd weer voor lief..

En natuurlijk maak ik mij hier druk om, daar is een forum ook voor toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
makrooy schreef:
Of dit zijn gewoon de namen die de mensen willen zien. Het is ook maar waar je je druk om gaat maken :P
Line up is mss wel van te voren in te vullen maar ik zou me hier voor een keer prima op kunnen vermaken. Al is dit niet een optie dit jaar.

Is niet zozeer druk maken. Het gaat meer over het feit dat mensen die gerecyclede line-ups gewoon blijven slikken. Als iedereen zoals jou zou zijn, is het binnen 3 jaar gewoon helemaal gedaan met leuke line-ups. Ik ben oprecht benieuwd waarom je jezelf hier zou kunnen vermaken? Is het omdat je misschien minder feesten meepakt op een jaar of de leeftijd? Dit kan wel je smaak zijn, maar na een paar keer die Most Wanted/AOD feesten is het toch ook wel eens klaar niet? Een hele avond setjes van een half uur is trouwens ook best kut hoor. Uiteraard willen al die artiesten zoveel mogelijk nieuwe tracks in hun set steken, waardoor het BPM al snel de hoogte wordt ingejaagd.


Ik zou me erop vermaken omdat ik gewoon niet eerder MW/AOW feest heb gehad. Daarom zei ik ook voor een keer lijkt het me prima. Aantal namen vind ik ook best te doen zoals Delete, DP, D-sturb, Crypsis, Regain, The Beholder, Rvage. Maar nee onder andere omdat alles LIVE is, is het geen optie dit jaar.

G1LL schreef:
En natuurlijk maak ik mij hier druk om, daar is een forum ook voor toch?


Absoluut mag dat. Maar ik denk dat dit niet een groot probleem is waar we ons druk om hoeven te maken. Al kan ik het me ook wel voorstellen, als meer feesten dit zouden doen zou ik het ook niet leuk vinden nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 21:57 
 
Hardtraxx Addict

Wat een lineup dames en heren :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 22:13 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar totaal geen last gehad dat bijna alle acts LIVE stonden, weer gewoon een standaard AOD Lineup maar wel gewoon goed (kan ook niet zo snel fout gaan). The Beholder is toch wel een aangename verassing voor mij (platen als midnight op zo'n event horen :love: ).


Ps;
Ja er mogen meer verrassingen zijn zoals Thera, Clockartz, Degos & Re-done etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 22:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AoD en Most Wanted zijn vriendjes, AoD zorgt goed voor artiesten MW door ze te boeken, MW blij en nog betere vriendjes, publiek maakt het geen bal uit en het feest raakt gewoon uitverkocht! Ze hebben nu eenmaal een aardige stal artiesten met een grote fanbase, dit is al jaren zo en zal als het blijft uitverkopen ook gewoon zo blijven! Face it ;) Mij zul je er niet vinden maar toch blijf ik het knap vinden van de kliek AoD en MW :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 00:07 
 
Donateur

N-Vitral als afsluiter wel dik :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slaan we weer mooi over dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 07:38 
 
Hardtraxxer

Voor de eerste keer aanwezig op Supremacy. Kwam er elke keer niet van, o.a. wegens Hhz vorig jaar.
Ik ga me met deze line-up prima vermaken. Wel benieuwd hoe het zal zijn als iedereen live draait. Je stelt je er op in dat elke dj zijn hitjes draait, maar dat weet je van tevoren. Ik kan me D-Sturb live op Intents / DQ herinneren en dat vond ik echt geweldig. Behoorlijk hoog tempo, dus dat zal flink snoei’n worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De 30 minuten per artiest lijkt wel definitief door te breken als dit soort trends doorzetten. Helaas vinden mensen meer artiesten per uur interessant, terwijl zo'n liveset garant staat voor alleen maar de recente hits van die artiest. Maar goed, als het publiek dat wilt.. Uitverkopen doet het toch wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 09:14 
 
Hardtraxx Addict

Ja dit is wel beetje jammer. Wil er graag nog een keer heen, dus misschien dat ik wel aanwezig ben dit jaar, maar erg verfrissend is het niet. Ik denk dat een Atmozfears hier bijvoorbeeld prima kan staan. Ik mis ook namen zoals Phuture Noize, MYST, Clockartz, Sub Zero Project of B-Front (of B-Freqz), die zouden al wat variatie in de avond kunnen brengen. Enige die dit nu doen imo zijn D-Sturb, Sub Sonik en Delete (tov de rest). Erg jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Het gaat meer over het feit dat mensen die gerecyclede line-ups gewoon blijven slikken. Als iedereen zoals jou zou zijn, is het binnen 3 jaar gewoon helemaal gedaan met leuke line-ups. Ik ben oprecht benieuwd waarom je jezelf hier zou kunnen vermaken?

Vergeet niet dat ieder jaar een nieuwe generatie bezoekers erbij komen, Supremacy heeft zich nu onderhand wel neergezet als een soort Qlimax van de raw hardstyle.. Plus er zijn gewoon een heleboel mensen fan van deze namen. Snap niet zo goed dat mensen nog steeds blijven zeuren om die gerecyclede line-ups, dat gaat al jaren zo en is toch algemeen bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zat wegens ontbreken van een geldboom te twijfelen tussen Q-Base en Supremacy dit jaar, omdat ik Q-Base al 2 jaar op rij ben geweest en Supremacy alweer 5 jaar geleden is. Deze line-up maakt deze keuze wel wat makkelijker hoor...

Ondanks dat ik er vorig jaar spijt van heb gehad niet naar Supremacy te zijn gegaan, heb ik ondertussen al deze livesets dit jaar al een keer gezien. Daarnaast is er ook echt teveel van hetzelfde vind ik. Natuurlijk snap ik dat dit soort line-ups werken, maar ik ga Supremacy toch maar weer overslaan dit jaar...

Daarnaast kan ik laatste tijd steeds meer genieten van Spoontech, dus ik ga toch maar weer naar Q-Base dit jaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 10:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd naar zon avondje live-acts. ^^

Koever schreef:
Wel benieuwd hoe het zal zijn als iedereen live draait. Je stelt je er op in dat elke dj zijn hitjes draait, maar dat weet je van tevoren.

Ja alleen bij o.a. Delete en Regain niet. Die hebben voor hun live-acts aparte tracks die ze normaal niet/nauwelijks draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Lol die verdwaalde Beholder op deze line up :lol: :lol: :lol:

Stond ook op Supremacy Australia en daar deed hij een Raw Classics setje. Heb je het hoogtepunt alvast gehad bij de eerste set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond die live acts vorig jaar zeer fijn.
Uiteindelijk draait een Warface of een D-Sturb zoiszo bijna uitsluitend eigen werk.
Alleen heb je op een halfuur geen last van saaie breaks, langdradige intro's en outro's omdat er gewoon geen tijd voor is. Gewoon gas erop en gaan, de ene DJ na de andere....

Voor dat ene feestje op een heel jaar waarbij er enkel live acts zijn, snap de commotie zoiszo niet.
Zelf ben ik niet aanwezig want line-up is hetzelfde als vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woutr schreef:
zoiszo

Deze variant kende ik nog niet :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Woutr schreef:
Vond die live acts vorig jaar zeer fijn.
Uiteindelijk draait een Warface of een D-Sturb zoiszo bijna uitsluitend eigen werk.
Alleen heb je op een halfuur geen last van saaie breaks, langdradige intro's en outro's omdat er gewoon geen tijd voor is. Gewoon gas erop en gaan, de ene DJ na de andere....

Voor dat ene feestje op een heel jaar waarbij er enkel live acts zijn, snap de commotie zoiszo niet.
Zelf ben ik niet aanwezig want line-up is hetzelfde als vorig jaar.


Wouter, het is sowieso xd

OT: Ooit wel eens gedacht hier heen te willen maar nee bedankt nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 14:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Woutr schreef:
zoiszo

Deze variant kende ik nog niet :huh:


Ik ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Woutr schreef:
zoiszo

Deze variant kende ik nog niet :huh:

:lol: Whoops
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima line-up om me de hele avond goed genoeg te kunnen vermaken. gewoon wel weer aanwezig dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Prima line-up om me de hele avond goed genoeg te kunnen vermaken. gewoon wel weer aanwezig dus :)


Brennan Heart er nog tussen en jouw line up kan niet meer stuk zeker ^^ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 21:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Helicaze schreef:
makrooy schreef:
Of dit zijn gewoon de namen die de mensen willen zien. Het is ook maar waar je je druk om gaat maken :P
Line up is mss wel van te voren in te vullen maar ik zou me hier voor een keer prima op kunnen vermaken. Al is dit niet een optie dit jaar.

Is niet zozeer druk maken. Het gaat meer over het feit dat mensen die gerecyclede line-ups gewoon blijven slikken. Als iedereen zoals jou zou zijn, is het binnen 3 jaar gewoon helemaal gedaan met leuke line-ups. Ik ben oprecht benieuwd waarom je jezelf hier zou kunnen vermaken? Is het omdat je misschien minder feesten meepakt op een jaar of de leeftijd? Dit kan wel je smaak zijn, maar na een paar keer die Most Wanted/AOD feesten is het toch ook wel eens klaar niet? Een hele avond setjes van een half uur is trouwens ook best kut hoor. Uiteraard willen al die artiesten zoveel mogelijk nieuwe tracks in hun set steken, waardoor het BPM al snel de hoogte wordt ingejaagd.


Dit dus. Ik kan me ook prima vermaken op een aantal namen maar dit is gewoon pure vriendjespolitiek. Heeft niks meer met fatsoenlijk nadenken over artiesten te maken. Free Festival is ook exact dezelfde onzin en die massa neemt t ook daar altijd weer voor lief..

En natuurlijk maak ik mij hier druk om, daar is een forum ook voor toch?


Ben het wel met je eens dat je deze line up van te voren al kon invullen. Maar ik ben zelf ook van plan om te gaan omdat de namen die op deze line up staan gewoon de namen zijn die ik graag wil zien. Maar lang niet allemaal, want een Crypsis, Digital Punk of een Killshot spreken mij totaal niet aan. Minus Militia en Radical is ook niet meer wat het geweest is, maar de setjes waar Radical Live heeft gedraaid de laatste tijd waren wel kneiterdik. En zoals al eerder is gezegd, dit feest gaat wss gewoon weer uitverkopen omdat dit toch is wat personen die van raw houden willen zien en horen. Ik ga mij hier prima vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Svbtwee schreef:
Prima line-up om me de hele avond goed genoeg te kunnen vermaken. gewoon wel weer aanwezig dus :)


Brennan Heart er nog tussen en jouw line up kan niet meer stuk zeker ^^ :P

xd

Zou niet misstaan tho met Wake Up XXL raw edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 08:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De naam alleen al geeft die plaat de titel TOTY.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 17:14 
 
Donateur

D-Sturb maakt het Anthem :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten