Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2018 21:25 
 
Hardtraxx Addict

Aan RR gevraagd op insta of hij zijn set begint met de main track van ze album net als vorig jaar en hij zei ja. Ben benieuwd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 01:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tering wat een bizar vet feest!!

D-Sturb +100000
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was super vet! :worship: Rebelion zoals verwacht de set van de nacht. Wat een geweld, kicks en drive :drool:. Aggressive ook erg vet. In de OST track van het album van Malice zitten dus ook 'fuck de Mainstream' vocals xd. Digital Punk heeft me het meest verrast. Die tracks klonken echt allemaal lekker. Regain en Delete was heerlijk beuken geblazen. D-Sturb zoals altijd enorm bazig. Ook de sets waar ik niet echt naar uit keek heb ik me toch prima kunnen vermaken. Killshot die nog even een GPF plaat draait, mooi :lol:.

Stage en show waren dik in orde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wauw al die filmpjes in FB-groepen. Show ziet prima uit maar muzikaal... Echt bizar kut.

TheUnnamed schreef:
Aan RR gevraagd op insta of hij zijn set begint met de main track van ze album net als vorig jaar en hij zei ja. Ben benieuwd :thumbsup:

RR ook al aan die kicks :sick:

Svbtwee schreef:
Aggressive ook erg vet. In de OST track van het album van Malice zitten dus ook 'fuck de Mainstream' vocals xd.

Fuck hen ook. Stoerdoenerij met hun platen die in 10 minuten in elkaar gedraaid zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Killshot die nog even een GPF plaat draait, mooi :lol:.



Deze zin snap ik ff niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Was super vet! :worship: Rebelion zoals verwacht de set van de nacht. Wat een geweld, kicks en drive :drool:. Aggressive ook erg vet. In de OST track van het album van Malice zitten dus ook 'fuck de Mainstream' vocals xd. Digital Punk heeft me het meest verrast. Die tracks klonken echt allemaal lekker. Regain en Delete was heerlijk beuken geblazen. D-Sturb zoals altijd enorm bazig. Ook de sets waar ik niet echt naar uit keek heb ik me toch prima kunnen vermaken. Killshot die nog even een GPF plaat draait, mooi :lol:.

Stage en show waren dik in orde!

Vond je niet dat t bpm echt belachelijk hoog lag op een gegeven moment? Nu weet ik wel dat dit vaak is met die acts, maar alsnog..kan wel even paar %jes minder. En dat de helft hun set met hardcore afsloot had ook wel achterwege gelaten worden imo.

Verder wel echt vette nacht gehad. Delete is voor mij echt de held van de nacht. Collab met Regain en Rebelion klapte er zo hard op. :loving:
Al vond ik die afsluitplaat wel echt herrie. Ben benieuwd wat de normale snelheid van die plaat is. xd

Fragments van DP is ook echt top! Die man is naar mijn mening weer helemaal terug! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 13:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat was Radical live een aanfluiting zeg, jezus man de helft van zn set alleen maar lopen schreeuwen door de mic..
En waarom moet elke artiest afsluiten met een uptempo plaat? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:

Al vond ik die afsluitplaat wel echt herrie. Ben benieuwd wat de normale snelheid van die plaat is. xd :

Was er niet bij, maar zou dat Sin geweest kunnen zijn? :P Industrial plaat van Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
The Ace of Bass schreef:

Al vond ik die afsluitplaat wel echt herrie. Ben benieuwd wat de normale snelheid van die plaat is. xd :

Was er niet bij, maar zou dat Sin geweest kunnen zijn? :P Industrial plaat van Delete.

Was een nieuwe industrial plaat van Delete
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 14:32 
 
Hardtraxx Addict

Idd ik vond RR zijn set echt matig vergeleken met de vorige sets die ik van hem gehoord. Ze nieuwe nummers zijn niks voor mij ook, was ook beetje teleurgesteld met de main track van ze album, ik had wat meer verwacht omdat ik TRTR echt kneiter goed vondt dus had ik de lat iets te hoog gelegd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 15:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Fuzzylogic schreef:
The Ace of Bass schreef:

Al vond ik die afsluitplaat wel echt herrie. Ben benieuwd wat de normale snelheid van die plaat is. xd :

Was er niet bij, maar zou dat Sin geweest kunnen zijn? :P Industrial plaat van Delete.

Was een nieuwe industrial plaat van Delete

Weet niet of je die plaat echt industrial kan noemen tho...maar Sin was het niet nee :P

Edit: weet trouwens iemand wat er anders/bijzonders was aan de act van D-sturb? Naar mijn idee was t 'gewoon' D-sturb live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met 0 verwachtingen hier naartoe gegaan en prima vermaakt. D-Sturb setje van de avond voor mij. Wat een drive had die set :loving: . De setjes van Delete en Crypsis waren ook erg vet. De rest was eigenlijk niet mijn ding, maar was gewoon gezellig met de groep. Enigen die ik echt een aanfluiting vond waren Radical en Killshot. Dat was echt een partijtje kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Svbtwee schreef:
Was super vet! :worship: Rebelion zoals verwacht de set van de nacht. Wat een geweld, kicks en drive :drool:. Aggressive ook erg vet. In de OST track van het album van Malice zitten dus ook 'fuck de Mainstream' vocals xd. Digital Punk heeft me het meest verrast. Die tracks klonken echt allemaal lekker. Regain en Delete was heerlijk beuken geblazen. D-Sturb zoals altijd enorm bazig. Ook de sets waar ik niet echt naar uit keek heb ik me toch prima kunnen vermaken. Killshot die nog even een GPF plaat draait, mooi :lol:.

Stage en show waren dik in orde!

Vond je niet dat t bpm echt belachelijk hoog lag op een gegeven moment? Nu weet ik wel dat dit vaak is met die acts, maar alsnog..kan wel even paar %jes minder. En dat de helft hun set met hardcore afsloot had ook wel achterwege gelaten worden imo.

Verder wel echt vette nacht gehad. Delete is voor mij echt de held van de nacht. Collab met Regain en Rebelion klapte er zo hard op. :loving:
Al vond ik die afsluitplaat wel echt herrie. Ben benieuwd wat de normale snelheid van die plaat is. xd

Fragments van DP is ook echt top! Die man is naar mijn mening weer helemaal terug! :thumbup:

Vind dat zelf nooit z'n probleem. Kan deze muziek wel hebben vind ik haha. Maar buiten wat ik er zelf van vind is het misschien inderdaad wel een tikkeltje overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 16:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Edit: weet trouwens iemand wat er anders/bijzonders was aan de act van D-sturb? Naar mijn idee was t 'gewoon'

Jup, intro waarna z'n nieuwe remix van Attention werd gedraaid. Verder niets bijzonders opgemerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel leuk feestje gehad, met als hoogtepunten Warface en Regain, wat een sets zette deze heren neer zeg :worship:. Delete viel ergens beetje tegen, te veel nieuw spul (bijna alleen maar volgens mij). Hij heeft zo veel platen links moeten laten liggen, helaas. Louder, Kick It, Victorious, Pulse Remix, Syndrome Remix, Lunatic, Relentless, Sin, Chaos & Order onder andere allemaal niet gedraaid, erg jammer.

Verder overal snel geholpen en snel binnen, maar gvd wat was het warm daar binnen zeg :surrender:. Hoop voor volgend jaar wel dat ze van dit Live gebeuren afgaan, zo nu en dan tussendoor is vet, maar hele avond is het gewoon net niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na een lange tijd maar weer eens op hardtraxx voor Supremacy, topavond gehad! Geluid was zoals gewoonlijk geweldig, hard maar helder. Een avond lang liveacts is eens per jaar best lekker, het houdt de drive in de setjes en saaie acts kan je skippen door een plas- en frietpauze.

+++ Crypsis die bewijst dat SOI een van de beste albums ooit is. Openen met Strike en Before the Storm zette de toon lekker voor een van de beste sets van de avond. Jammer dat zn huidige stijl hier zo ver vanaf ligt.
++ D-sturb die een tof concept heeft met zn nieuwe live-act; een leuk uitgewerkt verhaal over de show heen terwijl het niet de flow van de set doorbreekt. Alleen deed de Attention remix me niet zoveel; vond die van Digital Punk & alpha2 toch toffer.
+ Radical die best interessante plaatjes laat horen van zn nieuwe album, met als hoogtepunten de Desecrated remix en The Child of God. Regain waar ik met open mond heb naar staren de laatste 5 minuten, ik schrok me kapot bij sommige kicks. Aggresive Acts die doet wat je hoort te doen zo laat op de avond; onnodig harde kicks draaien. Genoten van Watch your Back en Domination, mn ballen uit mn broek gelachen bij Brutalized.
+- Delete, het nieuwe album lijkt een beetje hit or miss te worden. Plaatjes als de Regain collab, discobreaker(?) en die industrial-achtige afsluiter zijn erg tof, maar er zit ook genoeg spul tussen dat me laat verlangen naar de Delete van 2012-2014.
0 Minus Militia die tegenwoordig een act is die.. bestaat? In 2014 was het nog hard en vernieuwend, maar tegenwoordig zijn ze door de scene ingehaald, en klinkt het vooral als een halfuurtje Radical met wat extra visuals. Zonde, want plaatjes als Pessimal Evil, Prodigious en The Holy Grounds zijn zeer tof, maar komen door alles eromheen niet echt goed tot hun recht. Iets minder Nolz en iets meer oldschool Crypsis invloeden zou er best iets tofs van kunnen maken.
- Rebelion die veel te laat op de timetable staat, wat een stap terug is dat na Aggresive Acts. De kicks heb ik me niets eens zoveel aan geergerd (genieten zou ik het ook niet noemen), wel aan de lange oninteressante breaks met constante "fuck you die bitch" schreeuwlyrics.

All in all een toffe avond gehad, al hoop ik bij een editie van volgend jaar toch op iets meer variatie in de lineup (al zie ik dat somber in na het zien van de RR lineup).

EDIT: Had trouwens iemand de jongen gezien die (volgens mij) tijdens act of rage op een brancard werd weggebracht met hoge spoed? Zag er niet goed uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vannacht eerste keer Supremacy geweest, wat een heerlijke nacht was dit zeg! Met een redelijk groepje van zo'n 12 personen heen, kwamen met Sub Sonik binnen. Prima de ruimte gedurende de avond voorin in het midden. Veel goede setjes gehoord. Delete, D-Sturb en Warface waren mijn favorieten. Warface heerlijk lomp, oud en nieuw werk :thumbsup: Wel jammer dat Delete geen Lunatic en/of Louder draaide, maar dit maakte hij goed met gloednieuw werk van zijn album. Zaten ook zeker mindere setjes tussen, zoals die van RR en Killshot (snap niet dat hij op de timetable staat om 5 uur + draait gewoon even twee keer Rauwdouwer (tweede wel een edit, maar alsnog) in een setje van 30 minuten). Het uurtje met Aggressive Acts en Rebelion vond ik prima te doen, tempo lag erg hoog, maarja was ook al laat in de nacht.

Oja, D-Sturb zijn set zelf was echt top :worship: :loving: Maar ik snapte de meerwaarde van de act eromheen niet helemaal? Hij droeg een masker, draaide een mashup en liet maar één nieuwe plaat horen? Wel een hele dikke plaat overigens!

De controle verliep trouwens wel (veel) te soepel, hoefde mijn tas niet te openen en mocht alles in mijn broek houden. Anderen ook opgevallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
De controle verliep trouwens wel (veel) te soepel, hoefde mijn tas niet te openen en mocht alles in mijn broek houden. Anderen ook opgevallen?


Jup, ik had een voorzak in mn vest die niet eens werd aangeraakt. Gelukkig kon ik hierdoor mn fruitreepje meenemen, wat erg lekker was voor de terugweg. Nu denk ik sowieso dat je de meeste dingen wel naar binnen kan krijgen met wat voorbereiding, plus hierdoor liep de rij wel snel door, dus ik zou het niet als een probleem zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

broodjebeenham schreef:
PEPii schreef:
De controle verliep trouwens wel (veel) te soepel, hoefde mijn tas niet te openen en mocht alles in mijn broek houden. Anderen ook opgevallen?


Jup, ik had een voorzak in mn vest die niet eens werd aangeraakt. Gelukkig kon ik hierdoor mn fruitreepje meenemen, wat erg lekker was voor de terugweg. Nu denk ik sowieso dat je de meeste dingen wel naar binnen kan krijgen met wat voorbereiding, plus hierdoor liep de rij wel snel door, dus ik zou het niet als een probleem zien.

Tot er iemand Allah Akbar roept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 20:12 
 
Hardtraxxer

Bijzondere nacht beleefd hier, om maar meteen met de deur is huis te vallen:

Een vriendin was een uurtje later binnen dan wij. Toen ze een kluisje had gefixt had ze het idee dat er iemand aan het meekijken was op haar code. Ze ging munten halen om vervolgens toch nog even terug te gaan maar de kluis, want het voelde niet goed. En ja hoor; jas uit de kluis gejat.

Toen zelf polshoogte gaan nemen, beveiliging ingelicht en dit misselijkmakende buitenlands kut ventje in de gaten gehouden. Ik zag twee bezoekers alle waardevolle spullen in de kluis leggen en naar het feest gaan. 10 tellen later was dit ventje de kluis aan het leegroven. Hij deed continu alsof hij aan het bellen was. Beveiliging betrapte hem op heterdaad. Ongelofelijk triest dat dit dus nog gebeurd. :thumbdown:

Laat het maar weer een wijze les zijn voor iedereen.

Gelukkig daarna er wel overheen kunnen zetten en een leuke avond beleefd. D-Sturb absolute hoogtepunt voor mij. Wat een dikke show was dat zeg! :loving:
Verder een beetje geergerd aan het feit dat elke hardstyle dj met hardcore moet afsluiten, zelfs als ze maar 30 minuten hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelooflijk dat er zulke figuren rondlopen op feesten zeg :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet meer welk feest het was, maar ik had laatst ook mijn pincode schreeuwend opgenoemd aan een vriend die het open moest maken, had het niet eens door tot hij mij verbaasd aankeek :lol: :lol: Toch maar voorzichtiger zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2018 23:08 
 
Hardtraxxer

Wat draaide The Beholder zoal, beetje een classic set?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 09:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ontzettend gaaf feestje gehad, leuke sfeer en goede opzet. Ik was vooraf een beetje twijfelachtig over alleen maar livesets, maar er werd zo wel steeds gas op gezet :thumbsup: ! Heerlijk die nostalgie tijdens Crypsis zijn set, super mixwerk en zijn oude werk blijft gewoon het allerbest. Dikke show en set van D-Sturb en ook Delete die me totaal verraste. Normaal kan ik niet zoveel met zijn sound maar deze set was echt fantastisch. Rebelion was gewoon maximaal gas erop, heerlijke kicks en ontzettende drive. Verder waren Warface en Radical Redemption matig, met Agressive Act als dieptepunt. Ik weet niet waar Warface mee bezig is, of zijn nieuwe producties gewoon totaal niet mijn smaak zijn. Zowel deze set als Defqon mainstage doen me gewoon he-le-maal niks, terwijl ik jarenlang hem het meest waardeerde onder de raw-hardstyle. Ik weet niet of anderen dit ook ervaren :huh:? Andere sets waren prima, tijdens Digital Punk en Killshot even wezen chillen en hun heb ik dus niet meegemaakt, das weer het voordeel met setjes van een half uur.

Uitschieters en tegenvallers:
++ Crypsis, D-Sturb, Delete, Rebelion;
+ E-Force, Act of Rage;
- Warface, Radical Redemption;
-- Agressive Act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Heel leuk feestje gehad, met als hoogtepunten Warface en Regain, wat een sets zette deze heren neer zeg :worship:. Delete viel ergens beetje tegen, te veel nieuw spul (bijna alleen maar volgens mij). Hij heeft zo veel platen links moeten laten liggen, helaas. Louder, Kick It, Victorious, Pulse Remix, Syndrome Remix, Lunatic, Relentless, Sin, Chaos & Order onder andere allemaal niet gedraaid, erg jammer.


Eens. Alhoewel het logisch is dat er veel nieuw gedraaid wordt bij zijn eerste album set, was ik wellicht hyped voor platen van hierboven.

Prima editie van Supremacy, vond het heel vergelijkbaar met vorige editie.
Dit jaar was de ingang aan de andere kant, gaf een andere indruk. Had ook het idee dat de stage verder naar voor stond, die zaal is veel groter volgens mij. Zal met concurrerende XQ te maken hebben.

++ Delete
++ Crypsis classic; altijd fijn.
+ Rebelion, ik vond ze dit keer wel prima
+ Act of Rage en Regain
+/- N-Vitral; zijn set was best vet maar tegenwoordig sluit elke dj zijn set met hardcore en na Aggressive en rebelion vond ik het niet heel veel toegevoegde waarde.
-- Radical; doet ook voortaan mee aan de lasergame kicks
-- Killshot :huh:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten