Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 13:55 
 
Hardtraxx Addict

Freankie schreef:
Crypsis Anthem! :thumbsup:


Jammer, had liever iemand anders gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja crypsis heeft het echt nie verdient
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Freankie schreef:
Crypsis Anthem! :thumbsup:


Jammer, had liever iemand anders gezien.


Ben het hier ook wel mee eens, liever Act of Rage of Rebellion (persoonlijke voorkeur natuurlijk). Maar wel nieuwsgierig wat hij gaat doen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 14:54 
 
Hardtraxxer

TkTT schreef:
TheUnnamed schreef:
Freankie schreef:
Crypsis Anthem! :thumbsup:


Jammer, had liever iemand anders gezien.


Ben het hier ook wel mee eens, liever Act of Rage of Rebellion (persoonlijke voorkeur natuurlijk). Maar wel nieuwsgierig wat hij gaat doen! :)


Act of Rage heeft al een keer het anthem gemaakt.
Crypsis zn laatste releases vind ik persoonlijk weer erg goed en met een album dat er aan komt ben ik er wel enthousiast over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
TheUnnamed schreef:
Freankie schreef:
Crypsis Anthem! :thumbsup:


Jammer, had liever iemand anders gezien.


liever Act of Rage


Mee eens, die van 2017 was vet genoeg dat hij het nu eigenlijk wel nog een keer mag doen, schande dat hij hem vorig jaar niet mocht maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niveau van RSU komt langzaamaan mee over tot hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 15:04 
 
Hardtraxxer

Had liever E-Force, maar Crypsis is ook leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen fan van Crypsis, maar ben wel nieuwsgierig naar wat hij er van gaat maken :thumbsup:. Hij is wel zo iemand die me zou kunnen verrassen met een coole track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
ja crypsis heeft het echt nie verdient


Crypsis draait al zo'n 10 jaar mee in de top, bovendien een van de grondleggers van de hedendaagse Raw Hardstyle en is een uitstekende producer/mixer. Wellicht dat je van jongere leeftijd bent, want een gast als Crypsis heeft het juist verdient als je het mij vraagt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Alm1ghty schreef:
ja crypsis heeft het echt nie verdient


Crypsis draait al zo'n 10 jaar mee in de top, bovendien een van de grondleggers van de hedendaagse Raw Hardstyle en is een uitstekende producer/mixer. Wellicht dat je van jongere leeftijd bent, want een gast als Crypsis heeft het juist verdient als je het mij vraagt :)

Not sure if
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Marks schreef:
Alm1ghty schreef:
ja crypsis heeft het echt nie verdient


Crypsis draait al zo'n 10 jaar mee in de top, bovendien een van de grondleggers van de hedendaagse Raw Hardstyle en is een uitstekende producer/mixer. Wellicht dat je van jongere leeftijd bent, want een gast als Crypsis heeft het juist verdient als je het mij vraagt :)

Not sure if


Nee ik meen dit serieus xd als je de Statement of Intent release kijkt uit 2009, dat was voor mij echt wel een vernieuwing in de scene met alleen maar dikke (meer duistere) platen. Ik weet niet of je ooit livesets van hem ziet, maar die man heeft zo'n strak mixwerk. Tuurlijk, niet elke release de laatste tijd is mijn favoriet, maar dat mensen hem onderwaarderen verbaast mij juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Alm1ghty schreef:
ja crypsis heeft het echt nie verdient


Crypsis draait al zo'n 10 jaar mee in de top, bovendien een van de grondleggers van de hedendaagse Raw Hardstyle en is een uitstekende producer/mixer. Wellicht dat je van jongere leeftijd bent, want een gast als Crypsis heeft het juist verdient als je het mij vraagt :)

mwa ik luister al hardstyle sinds 2014 vind crypsis altijd maar stom want hij staat vaak tussen namen als rebelion en malice enzo en dat beukt tenminste lkkr door
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zou denken dat als je al sinds 2016 hier op het forum zit, je wel weet welke members hier veel vissen en welke niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Marks :lol:


Lul :nono: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Je zou denken dat als je al sinds 2016 hier op het forum zit, je wel weet welke members hier veel vissen en welke niet.

I have personally been a fan of Crypsis since their very first releases - whilst fans of Minus is More and some artists were trying to create a divide and perceived war between the labels - I was out literally bowing down to Crypsis as my one true god at Fatality festival 2 years ago.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap je wel hoor. Tegenwoordig zijn hardstyle luisteraars echt zo onwetend. Crypsis, laat staan het SOI album kennen ze niet. Logisch dat je even wat meer uitleg wil geven dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik snap je wel hoor. Tegenwoordig zijn hardstyle luisteraars echt zo onwetend. Crypsis, laat staan het SOI album kennen ze niet. Logisch dat je even wat meer uitleg wil geven dan.


Verlies mijn scherpte wss omdat ik niet bij Crypsis Classics kan zijn morgen op decibel :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 15:57 
 
Hardtraxx Addict

TkTT schreef:
TheUnnamed schreef:
Freankie schreef:
Crypsis Anthem! :thumbsup:


Jammer, had liever iemand anders gezien.


Ben het hier ook wel mee eens, liever Act of Rage of Rebellion (persoonlijke voorkeur natuurlijk). Maar wel nieuwsgierig wat hij gaat doen! :)


Had liever zelf ook Rebelion of Rejecta gehad ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik snap je wel hoor. Tegenwoordig zijn hardstyle luisteraars echt zo onwetend. Crypsis, laat staan het SOI album kennen ze niet. Logisch dat je even wat meer uitleg wil geven dan.


Over verdienen ben ik het eens, Crypsis gaat al lang mee en heeft zijn strepen zeker verdient! Vooral Get Hit doet het nog steeds altijd goed bij mij en mijn vrienden als hij op komt! alleen daarna niet echt platen gehad die mij persoonlijk echt raakte! Vandaar liever de keuze voor een ander! Maar toch nog steeds benieuwd naar wat hij gaat doen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 02:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2019 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:


Ja zoals ik ook al zei in het release topic! Goede plaat steekt goed in elkaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 11:56 
 
Hardtraxxer

Aanwezig! Eerste indoor feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 22:19 
 
Hardtraxx Newbie

Hi all,

Ik zit te overwegen om naar Supremacy te gaan. Echter lees ik soms dat het geluid niet goed staat afgesteld in de brabanthallen (weinig tot geen bass). Klopt dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2019 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nootje schreef:
Hi all,

Ik zit te overwegen om naar Supremacy te gaan. Echter lees ik soms dat het geluid niet goed staat afgesteld in de brabanthallen (weinig tot geen bass). Klopt dit?


Het is niet zo overweldigend als in de Afas of Ziggo maar vond het vorig jaar dikke prima na ongeveer een uur of 1, daarvoor stond die redelijk zacht.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten