Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar geen Live achter staat die openen vaak.
Daarna komen alle live acts.
Sowieso weer aanwezig, dikste raw indoor feest met dikke show
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Indy schreef:
Dat mensen hier nog warm van worden :lol:


Ik wel, zeker aanwezig :)


Ik ook, eigenlijk alleen warface en deadly waar ik niks mee heb. optie dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ieder z'n ding; ik ben er dus weer bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima line-up. Je moet weten dat je van te voren geen grote verassingen gaat krijgen bij AoD. Van mij mochten Digital Punk en Killshot wel thuisblijven. Hopelijk staat Rejecta niet te vroeg, maar ben er bang voor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangename verrassing dat PN er ook tussen staat :D. Verder een line-up zoals te verwachten was, waar ik me allicht weer prima op vermaken zal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind dit ook alles behalve kut.
Toch maar eens over nadenken om heen te gaan dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt wel alsof het mensen geen drol meer uitmaakt wie er staat. Tik maar opnieuw 65 euro af voor dezelfde reeks artiesten. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Lijkt wel alsof het mensen geen drol meer uitmaakt wie er staat. Tik maar opnieuw 65 euro af voor dezelfde reeks artiesten. :lol:

Maar wat nou als men deze artiesten gewoon vet vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Helicaze schreef:
Lijkt wel alsof het mensen geen drol meer uitmaakt wie er staat. Tik maar opnieuw 65 euro af voor dezelfde reeks artiesten. :lol:

Maar wat nou als men deze artiesten gewoon vet vinden?

Ja, dan betaal je je maar opnieuw blauw voor iets wat al 5x hebt meegemaakt. Vind het gewoon jammer dat andere (en opkomende) artiesten geen podium krijgen door zulke bullshit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 18:49 
 
Hardtraxx Addict

Helicaze schreef:
The Ace of Bass schreef:
Helicaze schreef:
Lijkt wel alsof het mensen geen drol meer uitmaakt wie er staat. Tik maar opnieuw 65 euro af voor dezelfde reeks artiesten. :lol:

Maar wat nou als men deze artiesten gewoon vet vinden?

Ja, dan betaal je je maar opnieuw blauw voor iets wat al 5x hebt meegemaakt. Vind het gewoon jammer dat andere (en opkomende) artiesten geen podium krijgen door zulke bullshit.


Dit is dus de reden waarom Supremacy altijd het beste evenement voor mij zal zijn. Je hebt altijd weer dezelfde ''dikke namen'' er tussen staan. Omdat we 1 jaar verder zijn betekent dat ook gelijk dat die artiesten weer nieuwe nummers hebben gemaakt en ook weer wat nieuw spul van hunzelf laten horen op Supremacy. IMO wordt dat nooit saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 18:59 
 
Hardtraxxer

Dikke Line up! 3 jaar geleden geweest, dus dit jaar maar weer eens gaan.
Had misschien wel wat spoontech op gemogen ipv Deadly Guns en Killshot imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

“The raw eden will emerge. Blood will be shed in the name of… Supremacy!”

Het is echt te belachelijk aan het worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2019 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Lijkt wel alsof het mensen geen drol meer uitmaakt wie er staat. Tik maar opnieuw 65 euro af voor dezelfde reeks artiesten. :lol:


Normaal ben ik het vrij vaak met je eens maar business wise is dit toch hoe AoD al altijd opereert? Al jaren dezelfde lineup voor Free fest, dominator etc etc. Het grootste gros rawboys willen dit gewoon voorgeschoteld krijgen. Elk. FEEST opnieuw. Ze zouden gek zijn als ze het over een andere boeg gooien :P Dit soort evenementen zal je altijd houden. de kunst echter is het links te laten liggen :)

Gelukkig zijn er ook (grote) raw evenementen die wel vernieuwen zoals Shockerz en Qapital tot zekere hoogte.


OT (O als in off hihaho)
GODALLEMACHTIG WAT EEN POSITIVITEIT IK KOM GVD OOK NAAR HARDTRAXX OM TE ZEIKEN JA
Wat confronterend is die line up release video zeg :lol: Al die snippets van tracks achter elkaar klinken gewoon als 1 artiest of zelfs nummer (op een uitzondering na). WANNE KUT FEEST AoD STELLETJE HOKBOERUHH
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2019 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Helicaze schreef:
Lijkt wel alsof het mensen geen drol meer uitmaakt wie er staat. Tik maar opnieuw 65 euro af voor dezelfde reeks artiesten. :lol:


Normaal ben ik het vrij vaak met je eens maar business wise is dit toch hoe AoD al altijd opereert? Al jaren dezelfde lineup voor Free fest, dominator etc etc. Het grootste gros rawboys willen dit gewoon voorgeschoteld krijgen. Elk. FEEST opnieuw. Ze zouden gek zijn als ze het over een andere boeg gooien :P Dit soort evenementen zal je altijd houden. de kunst echter is het links te laten liggen :)

Dat besef ik maar al te goed. Toch denk ik iedere keer "Kom nou, laten we eens kijken wat ze te bieden hebben". Het verbaast me eigenlijk al lang niet meer, maar als je dan al die positieve reacties leest (ook hier), moet ik daar toch iets over kwijt. Ik snap echt niet hoe je dit leuk kunt blijven vinden. Het zal de leeftijd wel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2019 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik snap echt niet hoe je dit leuk kunt blijven vinden. Het zal de leeftijd wel zijn.


Fout, ben bijna 30 maar vind het nog steeds mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2019 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Helicaze schreef:
Ik snap echt niet hoe je dit leuk kunt blijven vinden. Het zal de leeftijd wel zijn.


Fout, ben bijna 30 maar vind het nog steeds mooi

Van jou had ik ook niets anders verwacht :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2019 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

Tja, mensen vallen nou eenmaal ook nog steeds voor telsell en astro tv.... Kan nog wel jaren goed gaan voor AoD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2019 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Tja, mensen vallen nou eenmaal ook nog steeds voor telsell en astro tv.... Kan nog wel jaren goed gaan voor AoD.


Vind deze opmerking wel erg respectloos tegenover telsell en astro tv aanhangers
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2019 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2019 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
RTM93 schreef:
Tja, mensen vallen nou eenmaal ook nog steeds voor telsell en astro tv.... Kan nog wel jaren goed gaan voor AoD.


Vind deze opmerking wel erg respectloos tegenover telsell en astro tv aanhangers

Wie koopt er dan ook een aanhanger via Tellsell of Astro TV, jezus man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 12:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
“The raw eden will emerge. Blood will be shed in the name of… Supremacy!”

Het is echt te belachelijk aan het worden.


Niet heel anders dan Qlimax of Defqon doet met hun teksten... Dat soort shit heeft me nooit wat gedaan :lol:
Alsof je bij Defqon.1 Daan wel rondloopt met "Jo mede weekend warriors kom laat ons gatheren bij de main voor het ritueel van de sluiting". Dat is minstens zo achterlijk en kinderachtig, maar dat hoort er nou eenmaal bij. Ik luister er gewoon niet meer naar.

Maar weet je wat het beste is, dit mooi links laten liggen en geen aandacht geven. Wat boeit het nou dat het steeds het zelfde is en dat steeds het zelfde volk er op afkomt. Alsof je ook maar enigszins er wat mee te maken hebt. Zijn zat betere feesten zoals Jordi zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zal je ook maar druk maken om zulke teksten.. Moet je toch met een korreltje zout nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 13:00 
 
Hardtraxxer

Crypsis Anthem! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Freankie schreef:
Crypsis Anthem! :thumbsup:


Interessant :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten