Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2019 11:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Uiteindelijk toch nog 2 kaarten gezocht :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2019 11:17 
 
Hardtraxx Addict

HEBBEN WE ER ZIN IN JONGENS!?
en meisjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2019 20:55 
 
Hardtraxxer

De zin begint nu wel aardig te komen, knallen vanavond!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2019 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook zin in! Veel plezier iedereen die gaat :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima nacht gehad! In alle opzichten was deze editie beter dan vorig jaar. De line up, het geluid en er leek ook meer ruimte te zijn.

Minus Militia surprise act was heeel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer goed vermaakt, en ook overal ging het goed los tot het einde :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 20:02 
 
Hardtraxx Addict

Was weer geweldig net als de vorige twee edities. Man wat een set draaide Warface :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitstekend vermaakt weer :thumbsup:. Niet één mindere set gehoord. Hoop vette nieuwe tracks, en qua kicks is de raw scene wel een feestje tegenwoordig. Wat komen er toch een hoop knoeperts van kicks voorbij :worship:. Rebelion de set van de nacht voor mij. Man wat een geweld was dat. Die edit van Drug$$ was echt bizar :surrender:. Stage en lichtshow waren ook weer dik in orde.

Volgend jaar zeker weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 08:52 
 
Hardtraxxer

Prima vermaakt...precies zoals ik had verwacht eigenlijk, het is dat het een thuisfeestje is (veel bekende en zo wat om de hoek) voor mij dat ik er naar toe ben gegaan.

Tot 3 uur ongeveer prima vermaakt, daarna alleen maar lomp lomper lompst, nee niks voor mij. Als hardstyle liefhebber van het eerste uur kan ik er maar niet aan wennen die raw (scene). Geef me dan maar gewoon een hardcore feest. Het jonge volk wat er op af kwam viel me ook enorm op, Misschien speelt mijn leeftijd ook hierbij een rol ondertussen met mijn 36 jaar maar heb dat niet eerder echt zo ervaren als afgelopen zaterdag.

Op naar Thunderdome!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Het jonge volk wat er op af kwam viel me ook enorm op, Misschien speelt mijn leeftijd ook hierbij een rol ondertussen met mijn 36 jaar maar heb dat niet eerder echt zo ervaren als afgelopen zaterdag.

En ik maar denken dat het aan mij lag, en dan ben ik 26.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nieuwe live-act van rebelion was ook echt machtig. Muzikaal gezien misschien niet iedereen z'n ding, maar het volledige plaatje met de visuals en lichtshow klopte perfect. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STBM schreef:
Nieuwe live-act van rebelion was ook echt machtig. Muzikaal gezien misschien niet iedereen z'n ding, maar het volledige plaatje met de visuals en lichtshow klopte perfect. :love:

Afbeelding

Ik zag het ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: jezus wat kut ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 20:05 
 
Hardtraxx Newbie

Zat net mijn filmpjes te bekijken en kwam het volgende tegen. xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kan me niet voorstellen dat dit op Supremacy was, of wel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dit echt is:
1 beetje sneu
2 faal, want bedoeling moet bedoening zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op XQ was er ook een tekst over Supremacy, gebeurde dus beide kanten op
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Op XQ was er ook een tekst over Supremacy, gebeurde dus beide kanten op


Had eigenlijk meer reacties willen zien, want bij XQ vonden de meesten het prachtig en mooi :P Maar inderdaad, het is gewoon beetje banter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Op XQ was er ook een tekst over Supremacy, gebeurde dus beide kanten op

maar....waarom? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 20:19 
 
Hardtraxx Newbie

Norther66 schreef:
Op XQ was er ook een tekst over Supremacy, gebeurde dus beide kanten op

Iemand die dat heeft vastgelegd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Norther66 schreef:
Op XQ was er ook een tekst over Supremacy, gebeurde dus beide kanten op

maar....waarom? :huh:


Wat valt er niet te begrijpen :P ? Is gewoon voor fun en het zal wel dat gevoel van 'ons feest is beter' geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima vermaakt. Phuture Noize en Rejecta waren lekkere sets om in te komen met platen als Dark Moon, Collateral Damage, Human Machinery (The Aftershock Remix) en nieuwe platen van Apexx zijn album. Daarna waren de setjes tot twee uur niet heel speciaal. Van Crypsis live had ik hoge verwachtingen, maar deze werden niet waargemaakt. Zo'n bewegend podium door het gehele publiek vond ik maar irritant, dan was dat bewegende podium van afgelopen edities wat naar beneden en naar boven ging veel vetter.

Na twee uur begon voor mij het feest pas 'echt'. Ik had niet echt hoge verwachtingen van D-Sturb vanwege het feit dat hij de laatste tijd veel voorspelbare setjes draaide. Hij zette meteen de toon met zijn Marked for Death edit, pff wat een edit :worship: De rest van de set was ook prima met verschillende nieuwe edits en zijn deel van het Live for This anthem met Warface. Act of Rage live viel mij tegen, was erg eentonig. Warface Heavy Artillery daarentegen was weer heel vet met platen als Show Me Your Warface 2.0, Path to Extinction (Reloaded Edit), Revival (Reloaded edit), Chaos Reign (Reloaded edit), Opening Statements en zijn deel van het Live for This anthem met D-Sturb. Daarna kwam E-Force, wat voor mij één van de betere setjes was van de avond. De kicks die E-Force op dit moment produceert zijn echt heel goed, wat een kracht zit erachter. Hij draaide een nieuwe TBA, The Stars en Necromancer en FTP (E-Force edit). Na E-Force even pauze genomen, want Radical Redemption trekt mij niet meer. Bij Rooler weer binnengekomen en toen vooral verrast door zijn plaat Attitude. Wat hij daarna allemaal draaide was echt 10x niks imo, piepjeskicks van Riot Shift en andere vage kicks.

Na Rooler kwam voor mij het uurtje van de avond: Rebelion presents Overdose en Delete VIP. Rebelion draaide echt een bizar vette set met allemaal keiharde edits en een enorm vette lichtshow icm geinige visuals. Alleen de laatste paar nummers gingen mij echt te hard, wat een herrie. Tijdens Delete VIP heb ik letterlijk (!) een halfuurlang met kippenvel gestaan. Dit was voor mij een Delete VIP set die te vergelijken was met zijn VIP set op REBiRTH van dit jaar. Hij draaide veel oudere VIP edits met daarbij de dikkere VIP edits die hij op Defqon.1 draaide dit jaar zoals Don't Hold Back VIP. Maar ik blijf toch het meest van zijn oudere VIP edits houden, zoals Fix Your Speakerz VIP, Android VIP, Always Angry VIP, Salvation VIP en Genocide VIP. Naast deze oudere VIP nummers draaide hij ook een aantal nieuwe VIP edits, zoals Virtue VIP, Strive for Domination VIP, Always Angry en Stompbox/Fast Lane mash-up. Overigens was mixwerk tijdens deze VIP set een stuk beter dan tijdens zijn Defqon.1 set.

Al met al ontzettend genoten van deze editie: de lichtshow, visuals met hologrammen, geluid en de meeste setjes waren uitstekend. Minpunt was dat het ontzettend warm was, op sommige momenten was het gewoon echt geen doen. Er vielen letterlijk druppels van het plafond. Ook het van de kaart gehalte was enorm hoog, het viel me op dat het de hele nacht erg druk was bij de EHBO. Volgend jaar gewoon weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
STBM schreef:
Nieuwe live-act van rebelion was ook echt machtig. Muzikaal gezien misschien niet iedereen z'n ding, maar het volledige plaatje met de visuals en lichtshow klopte perfect. :love:

Afbeelding

Ik zag het ja.


Ja want een foto van 10 meter vanaf de stage geeft een goed beeld van het geheel :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Als dit echt is:
1 beetje sneu
2 faal, want bedoeling moet bedoening zijn

Gewoon wat banter jonge.


De show zag er idd goed uit. Vooral bij Rebelion met al die kleurtjes wat ik op filmpjes kon zien.
Voordeel van al die liveact is dat ze al een tijdje klaarliggen en dus de LJ's er een mooie show van kunnen maken, van te voren.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten