Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 20:54 
 
Hardtraxx Newbie

Jammer dat DELETE zo laat is. Verder prima TT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wow... xd Je hebt zeker een punt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word waarschijnlijk tijdens Chain Reaction binnenkomen om mooi op tijd te zijn voor Rejecta. Prima TT verder, al boeit de TT me toch maar weinig met maar 1 zaal. Ook wel eens fijn, geen keuze stress.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2019 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nootje schreef:
Jammer dat DELETE zo laat is. Verder prima TT.

Staat daar prima?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de eerste keer sinds tijden weer eens een raw feest. Ik zit echt bijna niet meer in de scene, maar van wat ik me kan herinneren is Killshot niet echt een goeie keuze wat betreft raw afsluiter of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Voor de eerste keer sinds tijden weer eens een raw feest. Ik zit echt bijna niet meer in de scene, maar van wat ik me kan herinneren is Killshot niet echt een goeie keuze wat betreft raw afsluiter of niet?

Weet ik veel, misschien vind jij het wel hartstikke leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Hoxyz schreef:
Voor de eerste keer sinds tijden weer eens een raw feest. Ik zit echt bijna niet meer in de scene, maar van wat ik me kan herinneren is Killshot niet echt een goeie keuze wat betreft raw afsluiter of niet?

Weet ik veel, misschien vind jij het wel hartstikke leuk.

Doel meer op lompe kicks, tempo en drive. Volgens mij zijn voorgaande artiesten veel meer geschikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Alm1ghty schreef:
Hoxyz schreef:
Voor de eerste keer sinds tijden weer eens een raw feest. Ik zit echt bijna niet meer in de scene, maar van wat ik me kan herinneren is Killshot niet echt een goeie keuze wat betreft raw afsluiter of niet?

Weet ik veel, misschien vind jij het wel hartstikke leuk.

Doel meer op lompe kicks, tempo en drive. Volgens mij zijn voorgaande artiesten veel meer geschikt.

Ach nja tegen die tijd heb je je linkeroog in je rechter broekzak en is alles wel hakke.


Die GPF remix zal wel voorbij komen, voor de rest geen idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Voor de eerste keer sinds tijden weer eens een raw feest. Ik zit echt bijna niet meer in de scene, maar van wat ik me kan herinneren is Killshot niet echt een goeie keuze wat betreft raw afsluiter of niet?


Laat je lekker verrassen. Dit wordt zijn eerste beastmode “act” live. Veel nieuwe muziek als ik zijn social accounts moet geloven. Drive heeft die altijd wel in zijn platen (vind ik) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ach nja tegen die tijd heb je je linkeroog in je rechter broekzak en is alles wel hakke.


Die GPF remix zal wel voorbij komen, voor de rest geen idee.

Wordt ongetwijfeld een vaag avondje met een derde oog die achter in m'n broekzak hangt, anders wordt een hele avond hedendaagseraw moeilijk te verdragen. We'll see.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 09:20 
 
Hardtraxx Veteran

Hoxyz schreef:
Wordt ongetwijfeld een vaag avondje met een derde oog die achter in m'n broekzak hangt, anders wordt een hele avond hedendaagseraw moeilijk te verdragen. We'll see.


Misschien een gek idee hoor..maar ga dan niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Alm1ghty schreef:

Wordt ongetwijfeld een vaag avondje met een derde oog die achter in m'n broekzak hangt, anders wordt een hele avond hedendaagseraw moeilijk te verdragen. We'll see.


Idd lekker thuisblijven dan... opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Laatste raw feest was Fatality, daar had ik weinig verwachtingen van, maar uiteindelijk heel goed vermaakt (zeker omdat er genoeg keuze was). Benieuwd hoe Supremacy bevalt. Tot en met E-Force heb ik sowieso belachelijk veel zin in, m.u.v. DP. Radical / Rooler / Rebelion zullen waarschijnlijk een hit or miss zijn, Delete vermaak ik me vermoedelijk wel.
Wat mij betreft hadden ze Killshot ergens aan het begin geplaatst, heb totaal niks met zijn tracks. Deadly Guns aan het eind is dan wel weer vermakelijk, beetje hersenloos rammen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin hier inmiddels wel veel zin in te krijgen. Veel artiesten die ik normaal gesproken niet of nauwelijks meer bezoek omdat er altijd wel wat anders interessants staat, dus verwacht wel aardig wat nieuwe dingen te horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hoxyz schreef:
Wordt ongetwijfeld een vaag avondje met een derde oog die achter in m'n broekzak hangt, anders wordt een hele avond hedendaagseraw moeilijk te verdragen. We'll see.


Misschien een gek idee hoor..maar ga dan niet!


Lompekoe schreef:
Hoxyz schreef:
Alm1ghty schreef:

Wordt ongetwijfeld een vaag avondje met een derde oog die achter in m'n broekzak hangt, anders wordt een hele avond hedendaagseraw moeilijk te verdragen. We'll see.


Idd lekker thuisblijven dan... opgelost.

Van mij zal je geen last hebben, serotonine slurpers gebruik ik niet ;) Heb eerlijk gezegd geen idee wat ik kan verwachten aangezien ik al redelijk lang niet meer op een hardstyle only feest geweest ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
hardstyle only

Dit in ieder geval niet. Elke DJ/Act die hier staat zal sowieso afsluiten met minimaal 3 uptempo platen want dat is de hype bij raw hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitverkocht, was vorig jaar dacht ik niet zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een kaartje gezocht voor een vriend die op het laatst nog mee wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 21:43 
 
Hardtraxxer

Ik zoek nog 2 kaartjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 21:59 
 
Hardtraxxer

Zo veel zin in :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 08:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1 kaartje gezocht!

Net terug van vakantie :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie vakantie gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was het eten beter dan thuus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 09:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gister aardig verrast door het feit dat het ineens was uitverkocht. Begin van de middag werd er een bericht geplaatst met ''Supremacy is almost sold out'' en nog geen twee uur later was alles uitverkocht. Volgens mij werd het vorig jaar pas op de dag zelf 'uitverkocht'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rikraben schreef:
Zo veel zin in :drool:


Hier ook!

Crypsis zijn mixwerk is altijd rete strak. Dus ik verwacht nu hij een Live set in elkaar geknutseld heeft wel iets vets
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten