Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 20:39 

Hardtraxxer

Afbeelding

Na een zomerstop is Suppression - Make RAW not WAR terug! Voor de RAW-heads die nog niet bekend zijn met Suppression: dit is het RAW hardstyle event dat draait om nieuw dj/producer talent.

Om ook deze editie niet een “dertien in een dozijn” feest te zijn heeft Suppression de handen ineen geslagen met het Schotse RAW label Gearbox. Dit label staat bekend als de broedplaats voor RAW hardstyle talent en heeft veel nieuw talent onder zijn hoede gehad, waaronder Jason Payne en Regain.

Suppression is dan ook trots de gehele RAW stal van het label naar Haarlem te kunnen halen! Dit staat garant voor veel afwisselende dj sets met veel nieuwe tracks. Oftewel een nacht voor in de boeken voor de echte RAW hardstyle fans.

Met trots presenteert Suppression de volgende line-up:

• Malice (IT)
• Unresolved (IT)
• Adventum (BE)
• Rebelion (GB)
• D-Sturb
• Luminite
• Primefire (CH)
• Rooler (IT)
• The Avengerz (GB)
• Electric Punk
• Sick Sense
• Randal
• Existenze (AT)
• Hypix (EE)
• Dual Decimation (SE)
• MickeyG
• MC Invalid
• MC The Qure

★ LOCATIE
Als locatie is wederom gekozen voor de Lichtfabriek in Haarlem. Deze monumentale gas- en elektriciteitsfabriek ademt één en al underground! De eerste Suppression editie die hier heeft plaatsgevonden werd zeer goed ontvangen door het publiek! De locatie ligt op loopafstand van Haarlem Centraal Station en biedt voldoende gratis parkeerruimte.

★ TICKETS
Earlybird tickets zijn vanaf nu beschikbaar voor € 14,- (ex presale fee) op http://www.suppression.nl. De reguliere tickets zullen € 18,- (ex presale fee) gaan kosten.

★ FACEBOOK
Meld je hier aan voor het Facebook event en volg de Suppression pagina voor alle updates: https://www.facebook.com/events/624493291019607/

RAWHEADS! Tot 19 december op Suppression! #MakeRAWnotWAR
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 13:09 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 15:48 

Hardtraxx Veteran

Ben hier pas op een ecobeurs geweest, dacht toen al bij mezelf: "Wow, dit zou een dikke locatie zijn voor een feest!" Line-Up is ook niet verkeerd. Het is alleen een beetje ver weg, gaat hem niet worden denk ik.
Edit: en ik ben op vakantie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 20:43 

Hardtraxx Elite

Dikke line-up, dj's met (dikke) eigen producties en geen standaardnamen. Ik denk ook dat sommige dj's een paar leuke setjes neer kunnen zetten. Kleine optie, jammer dat het zo ongunstig valt voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 14:16 

Hardtraxxer

Andromeda schreef:
Dikke line-up, dj's met (dikke) eigen producties en geen standaardnamen. Ik denk ook dat sommige dj's een paar leuke setjes neer kunnen zetten. Kleine optie, jammer dat het zo ongunstig valt voor mij.

Weer eens wat anders. Dat is ook het concept. Allemaal producers met releases! Waarom valt het ongunstig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 14:34 

Hardtraxx Veteran

Dit zijn tenminste interessante feesten; dj-setjes die je niet kan voorspellen, artiesten die ik nog nooit heb gezien. In mijn ogen is dit beter dan 9/10 van de grotere/bekendere raw feesten Helaas wat te ver voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 16:18 

Hardtraxx Veteran

Voor 18eu Malice en Rooler :D , alleen te ver van mijn bed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 22:38 

Hardtraxx Elite

Backfire schreef:
Andromeda schreef:

Weer eens wat anders. Dat is ook het concept. Allemaal producers met releases! Waarom valt het ongunstig?

Ligt meer aan mezelf dat het een ongunstige datum is, heb dan wat anders. :P
Misschien de volgende keer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 11:24 

Hardtraxxer

Andromeda schreef:
Backfire schreef:
Andromeda schreef:

Ligt meer aan mezelf dat het een ongunstige datum is, heb dan wat anders. :P
Misschien de volgende keer ;)

Gaat wel weer even duren voordat er een Gearbox showcase is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 14:27 

Hardtraxx Veteran

heeft MC Invalid al wat aan zn nepstem gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 12:51 

Hardtraxxer

[/quote]
Gaat wel weer even duren voordat er een Gearbox showcase is![/quote]

Haha xd plans for a next event haven't really started yet, maybe wait until this one is finished before we start to think about that. But there is absolutely no guarantee that we will ever manage to have a Gearbox event with a line up which includes every raw artist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 13:19 

Hardtraxxer

Is dit serieus?
Engels antwoorden op een Nederlandse vraag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 13:22 

Hardtraxx Veteran

Repulze schreef:
Is dit serieus?

Hij is geen Nederlander, prima toch? Of wil je dat ie z'n antwoord ook nog even door Google translate haalt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 15:56 

Hardtraxxer

Repulze schreef:
Is dit serieus?

Sorry, ik heb nog niet een grote beheersing van de Nederlandse taal van mijn vriend! met de tijd en toewijding, ik hoop dat op een dag zal ik uw taal veroveren en als een van de beste nederlandse sprekende Schotten in de wereld worden beschouwd. Met uw aanmoediging, ik voel dat ik heb zeker de determintion om mijn doel een werkelijkheid nu maken. Kan niet wachten om je vriend in het echte leven. Kus kus kus
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 16:15 

:lol: maybe english is better for now
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 16:21 

Hardtraxx Veteran

Hahaha winner! :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 21:54 

Hardtraxx Veteran

Hahahahaha :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 23:34 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 11:07 

Hardtraxxer

Gearbox schreef:
Repulze schreef:
Is dit serieus?

Sorry, ik heb nog niet een grote beheersing van de Nederlandse taal van mijn vriend! met de tijd en toewijding, ik hoop dat op een dag zal ik uw taal veroveren en als een van de beste nederlandse sprekende Schotten in de wereld worden beschouwd. Met uw aanmoediging, ik voel dat ik heb zeker de determintion om mijn doel een werkelijkheid nu maken. Kan niet wachten om je vriend in het echte leven. Kus kus kus

:lol: :lol:

damn nice of you to this in this incredible Needs original way to know each other to play through your super snazzy translation skills. I will not attend this fissa but who knows I can ever learn a few Dutch words. hold it in Bokse
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 14:55 

Donateur

Gearbox schreef:
Repulze schreef:
Is dit serieus?

Knuffelen! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 18:30 

Hardtraxxer

Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 20:51 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 20:51 

Hardtraxxer

Afbeelding

Primeur! Rooler komt voor het eerst naar Nederland.

Check zijn tracks hier: https://soundcloud.com/roolerofficial
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 16:01 

Donateur

Hoe verloopt de verkoop eigenlijk (aangezien zelfs de Early Bird tickets nog steeds te koop zijn)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 22:42 

Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Hoe verloopt de verkoop eigenlijk (aangezien zelfs de Early Bird tickets nog steeds te koop zijn)?

De RAW hype loopt op zijn eind.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten