Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 00:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gearbox schreef:
Hahaha, did I misunderstand? lol, I'm a cunt. :lol:

Glad means 'slippery' in Dutch xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 01:25 
 
Hardtraxxer

Duke schreef:
Gearbox schreef:
Hahaha, did I misunderstand? lol, I'm a cunt. :lol:

Glad means 'slippery' in Dutch xd


HAHAHAHA - xd Yeah, I meant that! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele dikke aftermovie !
https://www.youtube.com/watch?v=X_q2ZMaKwNk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke aftermovie ja, had hier graag bijgeweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blackhit55 schreef:


@0:56 is dat Kronos(?) die probeert het van links naar rechts springen te introduceren in de hardstyle? :sick:
Laat dat maar lekker bij de tek blijven samen met de hee-hoo. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Blackhit55 schreef:


@0:56 is dat Kronos(?) die probeert het van links naar rechts springen te introduceren in de hardstyle? :sick:
Laat dat maar lekker bij de tek blijven samen met de hee-hoo. :x

Kronos is niet donker getint en zit niet bij Gearbox xd
Volgens mij is dat een MC
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Grim schreef:
@0:56 is dat Kronos(?) die probeert het van links naar rechts springen te introduceren in de hardstyle? :sick:
Laat dat maar lekker bij de tek blijven samen met de hee-hoo. :x

Kronos is niet donker getint en zit niet bij Gearbox xd
Volgens mij is dat een MC


Hij heeft hetzelfde soort haar vandaar dat ik dacht dat hij het was. :D
Afbeelding
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten