Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 16:46 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Weer een nieuw RAW feest? Nee! Niet zomaar een RAW feest! Op een van Haarlems meest dikke locaties de Lichtfabriek zal 31 januari een nieuw concept geboren worden. Wat zich focust op nieuw talent, onbekende releases aangevuld met headliners. Een avond waar alle basisprincipes van een geslaagd feest aanwezig zijn: Goed geluid, een verassende lineup en een megadikke locatie! (ruimte voor 1000 man)

★ Timetable

AREA 1
22:00-23:00 Up Syndrome
23:00-00:00 Audiomedics
00:00-01:00 Electric Punk
01:00-02:00 Sub Sonik
02:00-03:00 Outbreak
03:00-04:00 Khaleesi
04:00-05:00 Wasted Mind
Hosted by MC Invalid

AREA 2
22:00-23:00 Ravert
23:00-00:00 Indestructible
00:00-01:00 Nemesis
01:00-02:00 Sick Sense
02:00-03:00 Bouncing Ball
03:00-04:00 DMDT
04:00-05:00 Harlem Demolition Crew

★ Laatste tickets
De laatste kaarten zijn online te verkrijgen via: http://bit.ly/SuppressionTickets. Er is ook deurverkoop! Deze kaarten zijn 20 euro per stuk (hiervoor kan niet gepint worden). (doe er je voordeel mee en haal je tickets in de voorverkoop).

★ Locatie
De Lichtfabriek
Minckelersweg 2
Haarlem

★ Parkeren
Er is ruim voldoende gratis parkeergelegenheid beschikbaar bij de lichtfabriek.

★ Garderobe
Er is een garderobe aanwezig om je spullen veilig achter te laten.

★ Trein / Openbaar vervoer
De Lichtfabriek ligt op 10 a 15 minuten lopen van Haarlem Centraal Station. Vanaf hier gaan de meeste bussen de en de trein. Plan alvast je reis op www.9292ov.nl

★ Pinautomaat / Munten
Het is mogelijk om te pinnen voor munten! Echter is het niet mogelijk om kaarten aan de deur met pin te betalen.

★ Promomixes
Luister de promomixes van Sick Sense, Bouncing Ball en Indestructible nog eens terug op http://www.mixcloud.com/Suppression/. Morgen zal de mix van Khaleesi hierop verschijnen, dus hou Facebook in de gaten.

Facebook pagina: https://www.facebook.com/suppressionevent
Facebook event: https://www.facebook.com/events/1573724479514694/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 21:06 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet dit grappig zijn of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

filmpje slaat helemaal nergens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 13:31 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mod edit:
Beleid schreef:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:35 
 
Hardtraxxer

Hmm...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Civitas schreef:
filmpje slaat helemaal nergens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klikte dit topic aan voor Catatonic overload. Bleek een grote teleurstelling te zijn. Helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Mod edit:
Beleid schreef:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.


kom op als je jezelf mc invalide noemt vraag je er toch zelf om?
wat moeten alle invalide bezoekers wel niet denken??
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
yowan schreef:
Mod edit:
Beleid schreef:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.


kom op als je jezelf mc invalide noemt vraag je er toch zelf om?
wat moeten alle invalide bezoekers wel niet denken??


Afbeelding

"invalid" Betekend ongeldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien, heel misschien dat ik mij toch weer eens naar een hardstyle feestje toe kan zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 15:49 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
yowan schreef:
Mod edit:
Beleid schreef:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.


kom op als je jezelf mc invalide noemt vraag je er toch zelf om?
wat moeten alle invalide bezoekers wel niet denken??

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
yowan schreef:
kom op als je jezelf mc invalide noemt vraag je er toch zelf om?
wat moeten alle invalide bezoekers wel niet denken??


Afbeelding

"invalid" Betekend ongeldig.

Betekent*
Maar verder heb je gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 01:00 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
"invalid" Betekend ongeldig.


"Invalid" kan in het Engels ook "gehandicapte" betekenen. Vrij onhandig gekozen naam dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 21:20 
 
Hardtraxxer

Khaleesi promomix!

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 20:17 
 
Hardtraxxer

Forumoverzicht » Algemeen » Feesten