Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 01:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
hoebedoelje schreef:
Hoe verloopt de verkoop eigenlijk (aangezien zelfs de Early Bird tickets nog steeds te koop zijn)?

De RAW hype loopt op zijn eind.


Geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 19:59 
 
Hardtraxxer

Blear schreef:
Zephyrus schreef:
hoebedoelje schreef:
Hoe verloopt de verkoop eigenlijk (aangezien zelfs de Early Bird tickets nog steeds te koop zijn)?

De RAW hype loopt op zijn eind.


Geweldig


Tickets zijn er dik doorheen. Iets meer aangehouden dit keer!

Anyhow! Rebelion heeft laten zien wat ze waard zijn in de HMH dit weekend.

Nu mogen ze weer op Suppression

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 21:33 
 
Hardtraxxer

Cd's will be available for sale at this event along with T-Shirts!

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gearbox schreef:
Cd's will be available for sale at this event along with T-Shirts!


New t-shirts? Or reprinted?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 18:03 
 
Hardtraxxer

TheJoker schreef:
Gearbox schreef:
Cd's will be available for sale at this event along with T-Shirts!


New t-shirts? Or reprinted?


Re-printed. Limited number available.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 14:19 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 11:46 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 12:01 
 

rooler staat er 2 keer in :lol: namelijk op 0,11 en 0,13
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch maar aanwezig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 13:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raw Hardstyle puristen!

Aanstaande zaterdag is het eindelijk tijd voor Suppression presents Gearbox. Het belooft een spectaculaire avond te worden met maar liefst 15 buitenlandse artiesten waarvan 5 voor het eerst in Nederland draaien. Heb je gekozen voor Suppression dan kun je een toffe locatie, goed geluid en knalharde sets met veel ongehoorde tracks verwachten. Uiteraard zijn jullie enorm benieuwd naar de timetable en presenteren we deze met trots:

Area 1:
22:00-23:00 Dual Decimation
23:00-23:45 Sick Sense
23:45-00:30 Primefire
00:30-01:15 D-Sturb
01:15-02:00 Luminite
02:00-02:45 Rebelion
02:45-03:30 Malice
03:30-04:15 Adventum
04:15-05:00 Unresolved
Hosted by MC Invalid

Area 2:
22:00-23:00 MickeyG
23:00-00:00 Hypix
00:00-01:00 Existenze
01:00-02:00 The Avengerz
02:00-03:00 Randal
03:00-04:00 Electric Punk
04:00-05:00 Rooler
Hosted by MC The Qure

★ Album en merchandise
Tijdens Suppression is er de mogelijkheid om het nieuwe Gearbox album “Hybrid Warfare” aan te schaffen voor 15 euro. Daarnaast is er ook meer merchandise verkrijgbaar zoals T-Shirts. Let op! Neem hiervoor genoeg cash geld voor mee want er is geen mogelijkheid om te pinnen.

★ Signeersessies
Het is uiteraard mogelijk om door jou favoriete artiesten het album te laten signeren. Hier laten we in de loop van de week meer over weten.

★ Garderobe
Er is een garderobe beschikbaar waar je veilig je spullen kan opbergen!

★ Locatie
De Lichtfabriek is een monumentale gas- en elektriciteitsfabriek die een en al underground ademt. Er is ruimte voor z’n 1100 bezoekers verdeeld over twee area’s.

★ Parkeren
Er kan gratis geparkeerd worden bij de Lichtfabriek. Er is voldoende ruimte beschikbaar.

★ Openbaar vervoer
Kom je met het openbaar vervoer? Dan kun je het beste de trein pakken naar Haarlem Centraal Station en vanaf hier te voet je weg vervolgen naar de Lichtfabriek. Dit ligt op z’n 10 minuten lopen vanaf het station vandaan. Omdat het vervoer niet lekker aansluit is er de mogelijkheid om nog even wat langer binnen te blijven!

★ Laatste tickets en deurverkoop
De laatste tickets zijn te koop via http://www.suppression.nl/ De kaartverkoop loopt goed door maar we verwachten dat er een beperkt aantal tickets aan de deur te koop zijn.

Wij kunnen ieder geval niet wachten! Tot zaterdag.

★Nog niet helemaal overtuigd / je vrienden overhalen?
- Een uniek evenement met een unieke line-up!
- 15 buitenlandse RAW artiesten
- 5 buitenlandse artiesten die voor het eerst in Nederland te horen zijn
- Allemaal producer/DJ talent met veel nieuwe tracks op de plank (afwisselende sets)
- Enorm dikke locatie! Geen kale evenementenhal.
- Geen standaard lineup met artiesten die je overal iedere week kan checken
- Met zorg samengesteld en afgesteld geluid voor een optimale RAW beats die je echt niet alleen hoort maar ook zeker voelt.
- Een sfeer waar je U tegen zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 13:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
veel ongehoorde tracks


Okee...

Citaat:
ongehoord
ongehoord bijv.naamw.

Uitspraak: [ɔnxəˈhort] verwerpelijk


xd

http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoo ... NGEHOORD/1
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 04:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was hier graag bij geweest, jammer dat het helemaal in noord nederland is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2015 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Ik was hier graag bij geweest, jammer dat het helemaal in noord nederland is

Noord-Nederland? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2015 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor een brabander is alles boven Dordrecht/Rotterdam Noord Nederland
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2015 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Voor een brabander is alles boven Dordrecht/Rotterdam Noord Nederland


Spreek voor jezelf :list:
Noord nederland is eerder > Friesland / Groningen / Drenthe
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Benieuwd hoe dit feest was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Benieuwd hoe dit feest was.

Best tof voor dit geld. Geluid was goed te doen vanaf Primefire. Rebelion was echt heel dik, Rooler ook verassend dikke set :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 22:18 
 
Hardtraxxer

DL22 schreef:
Benieuwd hoe dit feest was.


Best event since the birth of Christ. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 22:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gearbox schreef:
DL22 schreef:
Benieuwd hoe dit feest was.


Best event since the birth of Christ. :P

Great for geabox and a label and for you personally of course, although I do think a slight bit of bias is present though haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima naar mijn zin gehad, leuke setjes gehoord (bij binnenkomst viel de muziek uit, que knopje denk). Wel een spek gladde vloer overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 14:50 
 
Hardtraxxer

Ivey Jones schreef:
Prima naar mijn zin gehad, leuke setjes gehoord (bij binnenkomst viel de muziek uit, que knopje denk). Wel een spek gladde vloer overigens.


Especially at the toilet. I nearly ended my night with a urine stained t-shirt quite a few times.

Glad you enjoyed the night though :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gearbox schreef:
Ivey Jones schreef:
Prima naar mijn zin gehad, leuke setjes gehoord (bij binnenkomst viel de muziek uit, que knopje denk). Wel een spek gladde vloer overigens.


Especially at the toilet. I nearly ended my night with a urine stained t-shirt quite a few times.

Glad you enjoyed the night though :)


Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Gearbox schreef:
Ivey Jones schreef:
Prima naar mijn zin gehad, leuke setjes gehoord (bij binnenkomst viel de muziek uit, que knopje denk). Wel een spek gladde vloer overigens.


Especially at the toilet. I nearly ended my night with a urine stained t-shirt quite a few times.

Glad you enjoyed the night though :)


Haha


Dat gaat Gearbox niet begrijpen denk ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat maakt het juist leuker. :lol: :lol: Unintended pun in a different language. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 00:31 
 
Hardtraxxer

Hahaha, did I misunderstand? lol, I'm a cunt. :lol:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten