Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 10:14 
 
Hardtraxx Veteran

Dancefloat - Hardstyle One50
5 Juli 2014
Charloisse Hoofd, Rotterdam
14:00-20:00


Tickets
--DIT FEEST IS AFGELAST. GEEN TICKETS KOPEN!--

Trailer


Line-up:
B-Front
Brennan Heart
Charly Lownoise & Mental Theo
Crypsis
Marshall Masters
Ran-D
Rob & MC Joe
Wasted Penguinz
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, kwartier met de fiets :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is ook een freestyle stage daar waar o.a. Geck-o staat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 10:15 
 
Hardtraxxer

Dit is de 'vervanger' van de welbekende Dance Parade..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was inmiddels al even bekend, maar de opzet van het feest is veranderd.

http://www.metronieuws.nl/regionaal/opz ... 6C6fDNDEA/

Kaartje binnen voor de House boot, daar zal ik dus ook het meeste te vinden zijn. B-Front ben ik 100% zeker aanwezig en misschien pak ik Crypsis ook wel mee :)

Nog anderen die gaan trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis is uit de line-up verwijderd :( . Het stopt een uur eerder i.v.m. wedstrijd Nederland, daarom is Crypsis geschrapt denk. Zonde, keek ik samen met B-Front het meest naar uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Brandon Heart


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 18:10 
 
Hardtraxx Newbie

Zowiezo aanwezig, maar 15 minuutjes fietsen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.rijnmond.nl/nieuws/04-07-201 ... t-afgelast

Ah fantastisch, Dancefloat B.V. even failliet verklaard. Dinsdag wordt een curator aangesteld over de regeling van het geld terugkrijgen. Hopelijk kan er wat geregeld worden, want heb gewoon die volle hoofdprijs voor t kaartje betaald... Ongelooflijk weer dit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zet er in ieder geval even bij dat dit afgelast is. Zonde voor je chas1n!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doei geld. Trieste tyfus bende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 14:01 
 
Hardtraxx Elite

Zuur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 14:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk dat ze in Rotterdam maar gewoon moeten accepteren dat het er niet meer in zit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 15:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgensmij zijn Nightmare en Loudness en Knock Out nog present in R'Dam als grote harder styles feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Volgensmij zijn Nightmare en Loudness en Knock Out nog present in R'Dam als grote harder styles feesten


+ PRSPCT XL
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Volgensmij zijn Nightmare en Loudness en Knock Out nog present in R'Dam als grote harder styles feesten

Hardcore4life, Darkness4life.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 01:24 
 
Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:
Broken Balance schreef:
Volgensmij zijn Nightmare en Loudness en Knock Out nog present in R'Dam als grote harder styles feesten

Hardcore4life, Darkness4life.

pussy lounge xxl
maar zo kunnen we wel ff door gaan.

jammer dat dit niet door gaat, vond het concept wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Typisch, nieuw concept dat te hard van stapel loopt met hun eerste editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Bij vonnis van de rechtbank Rotterdam van vrijdag 4 juli 2014 is DanceFloat B.V. op eigen verzoek in staat van faillissement verklaard. Mr. M. Windt van Houthoff Buruma in Rotterdam is aangesteld als curator.



Zoals reeds eerder gecommuniceerd heeft het bestuur van Dancefloat B.V. besloten dat het evenement Dancefloat op 5 juli 2014 geen doorgang kan vinden. De curator treedt in overleg met het bestuur teneinde de belangen van degenen die kaarten hebben gekocht voor Dancefloat en de overige schuldeisers zo goed mogelijk te behartigen.



Gedupeerden kunnen hun vordering aanmelden bij de curator via het daarvoor geopende [email protected]. Communicatie per post is eveneens mogelijk via onderstaand postadres.



Houthoff Buruma
t.a.v. de faillissementsadministratie
Postbus 1507
3000 BM Rotterdam
o.v.v. faillissement Dancefloat B.V.



Bij de aanmelding dienen bewijsstukken van uw vordering te worden meegezonden, bijvoorbeeld een (scan)kopie van het door u gekochte toegangsbewijs, alsmede uw (adres)gegevens en rekeningnummer. De curator start een onderzoek naar de gang van zaken en doet binnen vier weken openbaar verslag via de website van Houthoff Buruma. Indien u een kopie van dat verslag wenst te ontvangen of informatie wilt overbrengen kunt u dat aangeven in (of als een bijlage bij) de e-mail op het aangegeven emailadres. Wij vragen uw begrip voor het feit dat het niet mogelijk is de betrokkenen (waaronder niet in de laatste plaats de 2800 kaarthouders) de komende dagen telefonisch te woord te staan. Wij spannen ons wel in e-mails binnen vijf werkdagen te beantwoorden en naarmate de tijd vordert de responstijd te verkorten.


Bron: http://dancefloat.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 11:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Debielenorganisatie ook, voor het eerst een nieuw evenement organiseren waarbij je 10.000 kaarten moet verkopen om het door te laten gaan (en dat in een periode waarin landelijk meerdere feesten per dag gegeven worden). Lekker bijdehand xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In eerste instantie zelfs 20.000 man :P Lijkt me niet echt realistisch. Zeker tijdens het WK en als je inderdaad ziet wat voor feesten er dit weekend waren: Sensation, Wish, Free Festival enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 11:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
stefan_helmond schreef:
Broken Balance schreef:
Volgensmij zijn Nightmare en Loudness en Knock Out nog present in R'Dam als grote harder styles feesten

Hardcore4life, Darkness4life.

pussy lounge xxl
maar zo kunnen we wel ff door gaan.

jammer dat dit niet door gaat, vond het concept wel leuk

Dat zijn inderdaad allemaal situaties exact hetzelfde als deze. Geen gevestigde festivalnamen, geen bekende organisaties, het betreffen allemaal buiten feesten en meerdere stijlen gecombineerd bij elkaar (net als dance parade). Bedankt verder voor de opsomming, ik was alle door jullie genoemde feesten vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 15:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Loudness, Knockout etc. zijn allemaal gevestigde feesten van een gevestigde organisatie die een landelijk publiek aanspreken en dat publiek ook landelijk kunnen bereiken. Dat geldt niet voor dit feest.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten