Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2018 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaah oke gelukkig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2018 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan een volledig oranje pak + oranje zonnebril van beat the bridge. Pohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wordt een mooie dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2018 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Te herkennen aan knal oranje zonnebril met oranje super dry shirt.
Aanspreken mag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2018 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Te herkennen aan een oranje shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2018 22:23 
 
Hardtraxx Elite

PIETER, ONWIJS BEDANKT. Voor het draaien van the prophecy. Toppp
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 00:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Veel leuke setjes gehoord vandaag: MYST (2e helft wegens iets later binnen), Clockartz, Phuture Noize, Headhunterz (2e helft wegens overlap), Primeshock, Crypsis, Deetox en Dj Thera. Weertje was ook goed en de despo's gingen er wel goed in. Leuk feestje gehad dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een beetje mwah. Bijna overal kutgeluid, vooral tijdens Mind Dimension vs The Purge vooraan in ‘t zand. Vond het ook wel te druk, van stage naar stage lopen duurde echt teringlang omdat het overal gewoon propvol was. Heb me op zich wel vermaakt maar volgend jaar weer mooi de stad in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 01:09 
 
Hardtraxxer

Echt top naar m'n zin gehad hier. Had vooraf al besloten dat ik dit feest wat minder zou op letten over welke sets ik wou zien op een aantal uitzonderingen na en dat dat beviel me best wel. (Kwam ook wel deels door de lineup, voor mijn gevoel een aantal uur niets 'geweldigs' waardoor ik dat totaal niet erg vond om te doen)

Sfeer was goed bij de de sets (en op de plek waar ik stond) die ik bezocht heb, had van te voren ook wel wat verwachtingen van Phuture Noize (ook weer niet, zit namelijk altijd wel goed), Crypsis & Thera als aflsuiter en die zijn helemaal overtroffen.

Eerste keer dat ik Crypsis als classic zie dus erg genoten van platen als Chaser.
Thera met soul train, The Reason (TCC) en zimmersion :loving: verder ook enorm veel andere dikke platen waarvan ik niet zo snel de naam kan opnoemen.

Ook erg genoten om eindelijk weer is Prefix & Density te kunnen zien, helaas niet de volledige set kunnen zien maar toch erg genoten.

+++ DJ Thera
++ Crypsis
++ Phuture Noize
+ Prefix & Density & DJ Thera
- Drukte
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 02:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi dagje hoor! Afgezien van een soms wat tamme sfeer en karige show, kan ik maar weinig negatiefs melden. Geluid stond op meeste stages echt heerlijk. Vooral bij de main was t genieten.

Daarnaast natuurlijk super gemazzeld met het weer. Veel perfecter kon t niet. Zonnetje, pilsje, mooie vrouwen en goeie muziekjes! Wat wil een mens nu meer?

Ook eigenlijk geen slechte sets gehoord. Myst, Josh en Wesz, psyko punkz, allemaal dikke prima! Enige rukset was het inzanity uurtje. Daar werd meer geouwehoerd dan muziek gedraaid. Ook snel weer vertrokken daar. Maargoed, t kan nooit allemaal top zijn. Wel jammer dat t bij een van mn helden van vroeger was.

Toppuntje van de dag was denk ik wel I shot the blender die Josh en wesz erop legde. Wat heb ik daar onbeschoft op staan maaien zeg. Nooit verwacht dat ik die nog een keer live zou horen.

Volgend jaar gewoon weer een zekerheidje dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 02:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zal morgen wel wat uitgebreiders typen... maar heldig feestje en net thuis dankzij de auto-ambulance... fijn, kapotte auto
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 03:08 
 
Hardtraxx Veteran

Mind Dimsioon & The Purge, Thera & P&D e Thera solo :worship:

Fuzzylogic schreef:
Was een beetje mwah. Bijna overal kutgeluid, vooral tijdens Mind Dimension vs The Purge vooraan in ‘t zand. Vond het ook wel te druk, van stage naar stage lopen duurde echt teringlang omdat het overal gewoon propvol was. Heb me op zich wel vermaakt maar volgend jaar weer mooi de stad in.


Kut geluid? Weet niet waar jij hebt gestaan maar het was daar echt geweldig qua geluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 09:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima feestje gehad, vooral P&D vs Thera en The Purge vs Mind Dimension waren erg vet!
Verder ontbrak de sfeer wel een beetje ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand enig idee hoe de laatste paar platen van the purge en mind dimension heette? Dan heb ik het over die industrial platen a la jack no7. Hoop dikke (voor mij) onbekende platen gehoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer een top feest met een en al gezelligheid! Sets van de dag waren voor mij Crypsis (dat mixwerk :drool: ), The Pitcher, Psyko Punkz en Thera op de Classics. Sowieso de sfeer op de Classics was weer ouderwets vollebak! :loving: Toneshifterz mag voortaan trouwens wel thuis blijven, wat een aanfluiting :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 10:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima naar mijn zin gehad. Binnenkomen bij Clockartz die een prima setje draaiden. Phuture Noize voor mij toch wel hoogtepuntje van de dag. Voor mijn gevoel deed echt de hele stage met elk nummer mee.
Vervolgens N-Vitral ff opgezocht wat me ook erg beviel. Daarna eigenlijk niet zo heel veel gedaan. Delete en Rebelion draaiden ook een lekker setje, voor mijn gevoel stond het geluid toen echt hard en goed. Was alleen wel echt veel te druk daar.
Nog even wat van The Purge en Mind Dimension gezien, maar omdat mijn vrienden toen ergens anders heen wilde en ik al redelijk dronken was, niet tot het eind van deze helden kunnen genieten.
Afgesloten bij B-Front en Frequencerz, die afsloten met F.Noize - Cold as Ice. Onverwachts maar leuk.

Al met al prima feest, alleen ontbrak het af en toe aan de sfeer die ik toch inmiddels wel gewend ben ben hardstyle feesten. Ook was het op sommige plekken echt veel te druk.

+++ Phuture Noize, inclusief de sfeer op die set
++ N-Vitral en Delete vs Rebelion
+ B-Front vs Frequencerz
+ The Purge vs. Mind Dimension. Qua muziek enorm vet, maar was toen al redelijk dronken en heb er maar de helft van meegekregen.
- Drukte
- Sfeer af en toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

The Purge geniet wel ook echt achter de decks. Alleen jammer dat hij vooral eigen nummers draaide. Ik had wel iets meer spoontech klappers verwacht van andere artiesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Fuzzylogic schreef:
Was een beetje mwah. Bijna overal kutgeluid, vooral tijdens Mind Dimension vs The Purge vooraan in ‘t zand. Vond het ook wel te druk, van stage naar stage lopen duurde echt teringlang omdat het overal gewoon propvol was. Heb me op zich wel vermaakt maar volgend jaar weer mooi de stad in.


Kut geluid? Weet niet waar jij hebt gestaan, misschien in het zand, maar het was daar echt geweldig qua geluid

Linksachter bij de boom, daar was te weinig bass. Vooraan in het zand inderdaad, daar stond het echt belachelijk hard, ging nergens meer over. Klonk ook volledig overstuur daardoor, klonk daar een beetje alsof ze zwaar in het rood stonden te draaien. Mensen die langsliepen die aan het oversteken waren naar een andere stage liepen ook gewoon met hun vingers in hun oren omdat het zo hard ging. Heb het zo hard nog nooit meegemaakt op een feest. Daarna nog een tijdje iets naar achter gestaan, in het midden. Daar was het nog enigszins oké.

Trouwens, hele dikke plus nog voor het draaien van Shellshock - Do The Math (Delete Remix) voor MD & The Purge :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen heel uitgebreid verslag van mijn kant aangezien de Despo rijkelijk gevloeid heeft. Overal wel vermaakt, af en toe eens lekker in mijn eentje rond gaan struinen en daardoor ook niet alle setjes gezien die ik van tevoren had aangekruist. Een dikke plus naar het barmeisje bij de main die mij een nieuwe Despo gaf nadat ik hem uit het traytje liet vallen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was gezellig, niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima dag gehad, tijd is ook echt voorbij gevlogen.
Blij dat ik hiervoor als Belg een dagje verlof heb genomen.

Voornamelijk bij de classics en battles gestaan. Daar waren enkel gezellige mensen en een top sfeer.
Het weer kon ook gewoon niet beter, perfecte temperatuur en geen regen.
Keek hard uit naar Toneshifterz maar die set sloeg helaas behoorlijk tegen. Zeker toen er een ZSP plaat tussen werd gegooid bij de classics.
Geluid was enkel tijdens Retaliation vs. Break Zero ondermaats, was totaal geen laag aanwezig. Dit was tegen Thera vs. Prefix & Density alweer opgelost.

Tijdens de afsluiter van Thera serieuze kramp in men kuiten tijdens het losgaan. Direct allemaal mensen die te hulp schoten om me recht te houden en te helpen. Mooi dit (L) Even op de tanden bijten en weer verder... was het volledig waard.

+++ Thera Classics
+++ Crypsis
- Toneshifterz
----- Pendelbussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad. Eerste x Supersized voor mij maar zeker niet de laatste :D
Het voelde een beetje als een soort Decibel :P
Dat de main Hardstyle in een grote tent was vond ik wel lekker. Geluid was prima!
Sound Rush, NC, HHZ, D-Block & Stefan waren weer lekker! :D
Classics waren ook super! Vooral Psyko Punkz! (L) Weet iemand toevallig hoe de eerste plaat heet die PP daar draaide? Was wel een erg lekkere classic namelijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor mij ook de eerste keer! 12 uur waren we binnen bij MYST. Die een heerlijk setje draaide :thumbsup: Daarna even wat heen en weer geweest. Tot Phuture Noize kwam, wat een sfeer zeg holy shit! :worship: Daarna snel door gegaan naar HHZ, en die ook nog halfuurtje mee kunnen pakken. Hierna ben ik overal nog beetje heen gegaan. Rejecta was ook super tof! De rest van de avond ook lekker naar van alles geweest :thumbsup:

Al met al vond ik het een peuk dagje! Volgend jaar weer aanwezig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 15:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wauw!! Wat een geweldig feest was dit :love: Heerlijke sfeer en wat een perfect weer :D
Iedereen bedankt die bij onze set was! (L) Kleine sfeerimpressie:




hurricane schreef:
Weet iemand toevallig hoe de eerste plaat heet die PP daar draaide? Was wel een erg lekkere classic namelijk :$


Dat was "Activator - Everything" geloof ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Primeshock schreef:
Dat was "Activator - Everything" geloof ik!
jaaa dank jee :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 15:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Begonnen met Ransom en afgesloten met Thera... een heerlijk divers dagje gehad qua muziek en zeker ook van genoten. Sfeer was goed, setjes waren lekker en daardoor mij prima vermaakt.

Headhunterz weer eens meegepakt, kippenvel, lekkere drive... die ga ik vaker meepakken in het seizoen. Deetox LIVE was ook erg prettig... lang niet bezocht maar kan hier wel rekening mee gaan houden bij aankomende feesten. Ook Furyan was goed te doen, zeer strak mixwerk zelfs. Alleen die tent was half leeg onderhand

Zany, Pavo en Luna was divers, wel leuk.. sfeertje op de Inzanity was sws erg goed (vooral tijdens dat foute uurtje). Maar de set v.d dag gaat naar Thera classics. Zoveel liefhebbers en dan redelijk "underground" draaien.. heb een heerlijk dikke smile gehad en lekker kunnen losgaan daar. Laatste energie eruit geperst.

Helaas op de terugweg mijn auto motorisch total loss gereden door een kapotte radiateur en daardoor een kromme kop. Maar die dingen zijn gelukkig vervangbaar en is ook opgelost. Maar beetje wrange nasmaak op zo'n dag.

Edit: het vdk gehalte lag echt echt echt hoog.... zal wel aan de dag en daarna weekend gelegen hebben
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten